Dikkat Dikkat!!

6.5K 368 38
                                    

Herkese selam, umarım hepiniz iyisinizdir.

Bu kitabı bitireli 1 yıl oluyor ve hatrı sayılır bir okunma oranı ve yorum sayısı var.

Daha önce bu konu hakkında uyarıda bulunma gereği duymadım ancak son zamanlarda gördüğüm yorumlar beni bu açıklamayı yapmaya itti.

Zaten bildiğiniz ve kitabın açıklama kısmında yazdığı üzere Jisung, kendi isteği dışında Minho'nun evine getiriliyor. Buraya kadar her şey okey

Ancak ilk bölümlerden itibaren Minho'nun yakın teması ve Jisung'a herhangi bir anlamda dokunması pek çok kişiyi rahatsız etmiş. Sapık, tacizci ve benzeri yorumları görmek hoş değil açıkçası.

Eğer Jisung Minho'dan rahatsız olsaydı onu durdurur ve bir şekilde tavrını koyardı, siz de bunu okur ve anlardınız. Bu tarz bir şey yaşamamak için özellikle Jisung'un bu yakınlıktan heyecanlandığına değinmeme rağmen görmezden gelinip sanki Jisung'a gerçekten zorla dokunuyormuş gibi yorumlar yapmayı lütfen bırakın. Buna stockholm sendromu mu dersiniz salaklık mı orası size kalmış.

Diğer bir konu ise reşit olma konusu.  Arkadaşlar birkaç ayın hesabını mı yapıyorsunuz Allah aşkına gerçekten soruyorum? Smut bölümde zaten reşit orada sorun yok zaten ama Jisung'un reşit olmasına iki üç ay kalmış olması hikayeyi gidişatı etkiliyor mu? Ben bir yaş büyük olarak yazsaydım bir şey değişmeyecekti.

Uygulamanın genelinde veya Stray Kids fanfic özelinde  karakterler yaşları 14- 15 iken veya lise çağındalarken tüm yaptıklarını bayıla bayıla okuduktan sonra gelip de nasıl Jisung'u kaçırırsın alo çocuk şube gibisinden yorum yapacaksanız şimdiden hiç başlamadan bırakın okumayı çünkü gerçekten hep aynı saçma yorumları görmekten çok sıkıldım.

He eğer hem bu konuda rahatsızsanız hem de okumaya devam edecekseniz yorum yapmayın rica ediyorum

Umarım kendimi açıkça ifade edebilmişimdir, okumayı düşünenlere iyi okumalar diliyorum.

I Killed Someone For You, Minsung ✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin