eight

5.3K 588 363
                                    

Masanın çaprazında bulunan iki kişilik deri koltuğa adımladım. Rahat bir ortam olduğu söylenemezdi, bakışları beni iyice geriyordu. Çekinerek koltuğun bir ucuna oturdum ve gözlerimi çoğunlukla kaçırsam da yine de bakışıyor sayılırdık.

"Şimdi neden burada olduğunı merak ediyorsundur. Hyunjin'in kısaca açıkladığını tahmin ediyorum fakat sana detaylı anlatayım."

Oturduğu yerden kalkıp bana yaklaştı. Yanımdaki boş kısma, benim aksime rahat bir şekilde oturdu. Benden biraz daha uzun kalıyordu oturmuş olsa da, dirseklerini dizlerine koyup ellerini çenesinin altında birleştirdi ve bana döndü.

"Diğerleri gibi görevlere gitmeni falan istemiyorum, bunlarla bir alakan olmayacağı için korkmana gerek yok."

Duyduklarım sayesinde omzumdan yük kalkmış gibi hissettim. Yasadışı şeyler hiç benlik değildi, başaramazdım da zaten.

"Ne diye getirdiniz o zaman beni buraya?"

Sorumla birlikte gülmeye başladı, biraz alay edermiş gibi çıkıyordu sesi. Kabul etmeliyim, gerçekten çekici gelmişti gözüme. Sakinleştiğinde tekrar gözlerini bana dikti.

"Duyduğuma göre biraz olaylı geçmiş yolculuğunuz, korktun mu?"

Beni resmen görmezden gelmişti... Birden aklıma bana eşlik eden kadının dedikleri geldi. İzin almadan konuştuğum için miydi yani bu? Kreş günlerim gelmişti aklıma.

"Evet, her gün silahlı saldırıya uğramıyorum sonuçta. Ama senin adamların daha çok korkuttu. O yakışıklı sarışın evin içinde sürükledi resmen beni."

Ben şikayetlerimi art arda sıralarken o ise elini çenesinin altına koymuş, gülümseyerek izliyordu beni. Mafya olduğunu bilmesem tatlı bir adam olduğunu söylerdim, öyle bir tipi vardı.

Hyunjin'den 'yakışıklı' diye bahsettiğimde sinirle kaşları çatılmıştı. Bana kötü davrandığını söylediğimde ise çenesindeki kasların sıkılaştığını gördüm, buna da sinirlenmişti.

Hızla yerinden kalkıp masasının üstündeki telefonunu aldı. Çıkan sesler sayesinde birini aradığını anlamıştım. Birkaç kez çaldıktan sonra karşı taraf aramaya cevap verdi.

"Hyunjin'i buraya yolla, hemen."

Cümlesini bitirir bitirmez telefonu kapattı, sakin kalmaya çalışıyordu fakat pek de başarılı değildi. Merak ettim, sadece bana biraz kötü davrandığı için mi, yoksa onun yakışıklı olduğunu söylediğim için mi böyle kızgındı?

----------
En aktif olduğum kitap resmen bu, hayretler içerisindeyim

I Killed Someone For You, Minsung ✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin