thirty-nine

2.7K 302 84
                                    

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum
------

Sınava çalışmaya başlayalı çoktan iki hafta olmuştu. Jeongin tahmin ettiğimden çok daha başarılı bir öğrenciydi, okula gidemediğim dönemde kaçırdığım konuları bana uzunca anlatmış ve hepsini öğrenmeme yardımcı olmuştu. Ben de teşekkür mayetinde her hafta sonu istediği bir tatlıyı ona özel yapıyordum.

Minho ile aramız gayet iyiydi, işinden bir dakika dahi olsa fırsat bulduğu zaman hemen yanıma gelip benimle ilgileniyordu, ben de yalnız olmasını istemediğim için ara sıra çalışma odasındaki koltukta sessizce onu izliyordum.

Genel olarak bakıldığında her şey iyi gidiyordu.

Şu an ise yine yemek masasında toplanmıştık. Hyunjin ile Felix hyung yine bir konu hakkında tartışıyorlardı ve biz de onların susmasını sabırla bekliyorduk. Çünkü hiçbirimiz ikisinin arasına girip kendi düşüncelerimizi söyleyecek kadar cesaretli değildik.

"Sana diyorum Felix, tiyatro sinemadan çok daha akılda kalıcıdır!" Diye yükseldi Hyunjin hyung.

Sanırım bu konuda ona katılıyordum, okul gezilerinde dahi tiyatroya gidiyorduk ve hepsini ayrıntılı bir şekilde hatırlıyorum, belki de oyuncularla aynı ortamda bulunmanın da bunda etkisi vardı.

"Tamam, artık konuyu kapatıp yemeğimizi yiyebilir miyiz Lixie?" Chan hyung ikna edici sesiyle konuştuğunda Felix ile Hyunjin hariç hepimiz ona minnet dolu bakışlarımızı atmıştık. Ardından da tabaklarımıza gözümüze kestirdiğimiz yemekleri almaya başladık, Minho ve Seungmin hyung işle ilgili sohbetlerine kaldıkları yerden devam ederken biz de bazen fikirlerimizi dile getiriyorduk.

"...Aslında bu iş için en uygun kişi Jisung olur diye düşünüyordum," Adımı duymamla birlikte gözlerimi masadan kaldırıp Minho'ya baktım. Söylediği şeyin tamamını dinlememiştim.

"Hangi iş için sevgilim?"

Gülümsedikten sonra kısaca açıklamıştı. "Sahibi olduğumuz markanın reklamlarını yenilemek istiyoruz. Mevcut reklamımız artık o kadar da farklı gelmiyor insanlara, dikkatlerini çekemiyoruz. El becerin ve resim yeteneğin sayesinde bize güzel bir iş çıkaracağını düşünüyorum, denemek ister misin bir tanem?"

Gözleri beklentiyle dolarken diğerlerinin de ondan farklı olmadığını gördüm. Ders çalışmak dışında bir şeyle uğraşma düşüncesi heyecan veriyordu, ayrıca onlara düzgün bir şeyler sunarsam ve bunu kullanırlarsa çok mutlu olurdum.

"Eğer birlikte çalışırsak olabilir, bana yardım etmelisin~" Aniden yaptığım aegyo ile şaşırsa da sonradan gülerek kafasını sallayıp onaylamıştı.

Tam yemeğimize geri dönecekken, tüm villaya yayılan zil sesi ile birbirimize bakmaya başlamıştık.

Bize hiç misafir gelmezdi, özellikle haber vermeden kimse gelmezdi.

Hizmetlilerden biri kapıyı açtığında sevinçle çığlıklar atan bir kız sesi duyulmuştu. Ve verdikleri tepkiye bakacak olursam, benim dışımda herkes bu kızı tanıyordu ve seviyordu. Hepsi masadan kalkıp heyecanla girişe koştuğunda ben de arkalarından gitmiştim. Kimsenin bana bahsetmediği ve bu kadar çok sevdiği kız kimdi ki?

Tüm grup topluca sarıldığı için kız ortada sıkışmıştı, tek görebildiğim kısa saçları olmuştu. Onları biraz uzaktan izlerken sarılmalarının bitmesini ve beni hatırlamalarını bekliyordum.

Nedensizce tüm bunalr, kendi evimde misafir gibi hissettirmişti.

"Geleceğini haber vermeliydin Minhee, hazırlık yapardık!" Chan hyungun sahte sitemini duyunca derin bir nefes verdim. Ayakta dikiliyorlardı ve beni halen kızla tanıştırmamışlardı.

"Hazırlığa gerek yok Chris, sürpriz yapmak istedim." Kız etrafına daire oluşturan adamlarda gözlerini gezdirirken, bakışları bir anda beni buldu. Konuşmasıyla birlikte diğerleri de sonunda varlığımı hatırlamıştı.

"Sen Jisung olmalısın. Vay canına fotoğraflardakinden çok daha güzelsin! Minho, kedi olalı bir fare tutmuşsun" Sanki yıllardır arkadaşmışız gibi gelip sıkıca sarıldığında başta garipsemiş olsam da üzerimde hissettiğim bakışlar sebebiyle ben de sarılışına karşılık vermiştim.

"Üzgünüm, daha önce kimse zahmete girip bana kin olduğundan bahsetmedi." Arkada bizi izleyenlere hitaben yaptığım iğneleme ile gergin gülümsemelerini sunmuşlardı.

"Hiç şaşırmadım, kendileri beni sır gibi saklıyor. Adım Bang Minhee, Chan'ın kız kardeşiyim." Diyerek kendini tanıttıktan sonra biraz uzaklaşıp geride kalmamızı umursamadan yemek odasına ilerlemişti.

Biz de tabii ki peşinden gitmiştik.

----------
Nabeeer özlediniz mi beni

Ben sizi özledim yahu

Minhee karakteri silaa_xxb 'yı temsil ediyor. Yani karakter ona özel eklendi arkadaşlar :3

Bir de ben kitabı final yapmaya çalışıyorum, sonra beynim diyor ki olmaz bir şeyler daha ekle.

Şirkete reklam yapma işi nerden çıktı haberim dahi yok, parmaklarım yapmış

Hadi öptüm :3

I Killed Someone For You, Minsung ✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin