9

994 24 2
                                    

Valaki folyton beszél mintha álmodnèk. Olyan ismerős ez a hang ès aggódó. Jason. Az nem lehet. Ő nem aggódik soha. Az agyam nem fogja fel a szavak értelmét. Nagyon fàradt vagyok. A szemeimet sem bírom kinyitni. Fàzok, de a kezemen valami meleget érzek. Megmozdítom, de a melegség ott van még mindig rajta. Csak beszél és beszél folyton de nem értem mit mond. Csak aludni akarok. Nem akarok felkelni. Nem akarok érezni. Sötétség.

Hallom, hogy valaki beszèl. A nevemet mondja. Kinyitom a szemem és meglàtom őt.  Szétnézek. Tudatosul bennem, hogy ez egy kórház ès a tervem sikertelen volt.
Hívja az orvost, hogy magamhoz tèrtem.
Az jön is nemsokára. Megvizsgál.
- Hogy èrzi magát? - kèrdezi.
- Csodálatosan. - felelem unottan.
- Dèlután haza mehet, ha kitöltötte a szokásos dokumentumokat. - közli velem.
- Szuper. - válaszolom.
- Mr. Nelson beszèlnünk kell. - fordul oda Jasonhöz ès kimennek a szobából.
Kis idő múlva visszatért. Az ágyra tenyerel mindkèt kezèvel ès olyan közel van, hogy szinte összeèr az orrunk.
- Mit kèpzelsz? Mit csinálsz? Ennyire agyatlan vagy? A húgodnak szüksège van rád. Hogy tehettèl ilyet? Bele gondoltál egyáltalán mit csinálsz? Ès èn?...
Ránèzek. Nem folytatja tovább,amit mondani akart. Próbál dűhös lenni, de inkább kètsègbe van esve.
Nem akarok válaszolni neki. Pedig tudom, hogy muszáj lesz el mondanom  mindent. Csak ő tud segíteni. De mèg nem állok kèszen, hogy megalázkodjak ès ilyet kèrjek tőle. Inkább elfordulok. Feladja. Leül egy szèkre ès engem nèz.
Meghozzák a papírokat. Kitöltöm őket.
Addig Jasonnek hívása van. Felveszi a telefont ès kimegy a szobából.
Mire visszajön már indulásra kèszen vagyok. Megfogja a kezemet ès így megyünk vègig a parkolóig, ahol az autója áll. Jó èrzès tölt el. Olyan jó lenne hozzá tartozni. Olyan erős ès biztonságban èrzem magam mellette. De megint csak álmodozom. 
Beszállunk az autóba ès elindulunk. Az úton nem szólunk egymáshoz.

Megèrkezünk a birtokra. Leparkol a ház mellett. Kipattan az autóból ès kinyitja az ajtó, hogy kiszálljak. A kezèt nyújtja. Megfogom. Olyan finom. Felkísèr a szobámba.
- Tedd rendbe magad. Fèl óra múlva itt vagyok èrted. - utasít.
- Hova megyünk? - èrdeklődöm.
- Elviszlek vacsorázni a kedvenc èttermembe. - válaszolja mosolyogva ès már indul is a szobája felè de mèg visszaszól.
- Csinos legyèl. Kacsint ès megy tovább.
Bemegyek a szobámba. Zuhanyzok, hajat mosok. Aztán leülök a smink asztal elè ès belenèzek a tükörbe. Nagy hiba. Mintha valaki más nèzne vissza rám. Az arcom nyúzott ès elgyötört. Lesz dolgom vele. Hajat szárítok. Felrakok egy szolidabb sminket. Mostmár elèg tűrhetően nèzek ki. Bemegyek a gardróbba. Kiválasztok egy korall színű kisestèlyi  ruhát meg cipőt ami hozzá illik. Felöltözök. Aztán várom, hogy Jason jöjjön. Pár perc ès megèrkezik. Fekete öltöny ès fehèr ing van rajta.
Azta. De pazarul nèz ki. A vállig èrő barna haja kiemeli szèp zöld szemeit. Az arca most boldognak tűnik. Gondtalan.
- Látom kitettèl magadèrt. Nagyon szèp vagy. - bókol mosolyogva.
- Köszönöm. Èn mindent megtettem. Nevetek.
- Te is jól nèzel ki. - viszonzom a bókját.
- Csak jól? - kèrdez vissza huncutúl.
- Na jó. Baromi jól nèzel ki. - vágom rá.
Mindketten nevetünk.
A karját nyújtja. Belekarolok ès le megyünk a kocsijához. Most nem a megszokott fekete Mercivel megyünk, hanem egy sportosabb változattal.
A belváros felè indulunk. Semleges dolgokról beszèlgetünk. Viccelünk. Nevetünk. Kezdem jól èrezni magam. Mindaddig mèg meg nem állunk egy piros lámpánál. Látom, hogy elkomolyodik ès felteszi a számomra kellemetlen kèrdèst.
- Nagyon jó ilyen boldognak látni tèged. Nem is akarlak elszomorítani, de tudnom kell hogy mièrt csináltad?
Lehajtom a fejem. Mostmár muszáj elmondanom neki. Úgysem hagy bèkèn. Lesz ami lesz.
- Tudod, hogy a húgom bajba keveredett ès nekem kell fizetnem helyette. Ma reggel felhívott a pasas, hogy kèsve fizetek ès megduplázta a tartozást. Nem tudom kifizetni. Holnap lenne a találkozó. Haladèkot kèrtem, de elutasított. Ha holnap nem fizetek valószínű, hogy kinyírnak. A másik a húgom eltűnèse. Teljesen kètsègbe ejt, hogy nem tudok róla semmit. Fèlek, hogy baja esett. Na meg te is...
Itt befejezem a mondatot. Nem akarom, hogy megtudja mit èrzek iránta. Úgysem viszonozná.
Èrtetlenül nèz rám. Vègre zöldre vált a lámpa ès elindulunk. Látom, hogy nagyon gondolkodik, de nem szól semmit.
- Nem mondasz semmit? - kèrdezem.
Nagy nehezen megszólal.
- A húgodat továbbra is keresik az embereim. Remèlem hamar előkerül. Vannak nyomok amikkel közelebb kerülünk hozzá. A tartozásotokkal kapcsolatban ne aggódj. Megoldjuk. - mondja.
- Komolyan? Nagyon sok pènzről van szó.
- Ezzel most ne foglalkozz. Csak mondd mennyi? - mondja.
Bátorságot gyűjtök ès ki nyögöm az összeget. Szeme se rebben. Valószínű neki ez apró pènz. Nekem egy vagyon.

Megèrkezünk az ètteremhez. Amiről idő közben kiderült, hogy mindenfèle tengeri herkentyű megtalálható az ètlapon. Ès mèreg drága.
Leparkol. Kiszáll ès kisegít az alacsony kocsiból. Besètálunk a puccos ètterembe. A pincèr már ott is van, hogy leültessen az asztalunkhoz. Rendelünk italt ès ètelt. A vacsora további rèsze kellemesen telik.
Ismèt semleges dolgokról beszèlgetünk.

Visszaèrve a birtokra meglepetès èr. Nem az èn szobámhoz kísèr, hanem az övèbe. Csak állunk egymással szemben.
- Olyan gyönyörű vagy. Amióta megláttalak nem tudlak kiverni a fejemből. Nem tudom mit művelsz velem, de mèg soha nem èreztem ehhez hasonlót. Úgy èrzem magam, mint egy tini az első randin. Azt hiszem szerelmes vagyok belèd. - mondja.
Teljesen ledöbbenek attól amit mond. Ő szerelmes belèm? Ez valami vicc? Nem sokáig tudok ezzel foglalkozni, mert a szája rátapad az enyèmre ès teljesen elvesztem a fejem. Olyan èrzèki, szenvedèlyes mègis gyengèd. Egyik karjával a tarkomnál tart. A másikkal a derekam fogja ès majd felfaljuk egymást. Beletúrok rakoncátlan hajába ès kicsit meg is húzom. Erre ő a számba harap èrzèkien.
Mire èszbe kapok teljesen meztelenül fekszem az ágyán. Ő meg a lábaim között. Isteni a szája. A nyelvvel csodákra kèpes. Hol lassan nyal hol gyorsabban. Kèt ujját be dugja a puncimba. Ès kèsz vagyok teljesen. Az első orgazmus viharkènt söpör vègig rajtam. Alig kapok levegőt. Aztán elindul rajtam felfelè. Mindenütt vègig csókol. A melleimen elidőzik kicsit. Majd szèttett lábakkal a szám fölè tèrdel ès a számba dugja mèretes farkát. Isteni íze van. Nyelvemmel körbe nyalom a makkját. Felnyög. Láthatóan èlvezi. Igazából olyan règen voltam már így együtt pasival, hogy teljesen kiestem a rutinból. De segít ebben. Beljebb tolja magát a számba ès ritmusosan mozogni kezd. Közben fogja a fejem. Rászorítom a szám. A nyelvemmel neki nyomom a farkát a szájpadlásomnak. De amikor már  közel jár kihúzódik a számból ès elindul lefelé. A lábaim közè tèrdel ès belèmhatol. Elönt az èlvezet. Lüktetek ès olyan orgazmusom lesz mint mèg soha. Ő se sokáig bírja. Hamar követ az èlvezetbe.

Leláncolva ~(18+)~ BefejezettWo Geschichten leben. Entdecke jetzt