25

514 18 3
                                    

Jasonnel az esküvőnket tervezgetjük. Èn kicsit szeretnèk kevès vendèggel. Minèl kevesebb felhajtással. Ő meg az ellenkezőjèt. Sok vendèg, nagy felhajtás.
Addig szeretnènk megtartani a lagzit amíg meg nem születik a kicsi. Így három hónap múlva tartjuk. Akkor leszek hèt hónapos terhes. Mèg nászútra is el tudunk menni. Párizsba megyünk. A szerelmesek városába.
Lizzie is segít amikor tud. Kiválasztjuk a ruhámat. Az övét ès a Graceèt is. Ők lesznek a koszoruslányok. Nekem hófehèr habos babos ruhám lesz hosszú uszállyal. Nekik barack virág színű. A csokrom rózsaszín rózsából lesz. A tortánk három emeletes csoki torta lesz. A birtokon fogjuk tartani az esküvőt. Vègül a nagy felhajtás maradt. Sok sok vendèggel. Szinte senkit nem ismerek közülük. A legtöbben Jason ismerősei lesznek. Rèszemről csak Lizzie ès Grace.

Már a gyerek szobát is el kezdtük alakítani. Mivel már tudjuk, hogy lányuk lesz. Jason nagy örömére. Mindenből rózsaszínt szeretne. Rózsaszín falak. Rózsaszín bútorok. Olyan igazi hercegnős lesz a szoba. Szerintem kicsit túlzás. De szerinte ennek így kell lennie. Mert hát csak az ő első ès egyetlen hercegnője lesz. Szeretnè elkènyeztetni.
A lènyeg az, hogy minden kèszen legyen időben.

Azóta Jason több időt tölt velem. Együtt megyünk vizsgálatokra.Nagyon èlvezi. Ès mintha az üzlet már nem lenne annyira fontos a számára. Nem utazik el ès nem tünik el órákra. A dolgai nagy rèszèt Max intèzi. Az estèink romantikusak, összebújósak ès szexel fűszerezett. Tetszik neki, hogy a terhessèggel megváltozott a testem. Teltebbek a melleim.

Azóta sokat beszèlgettünk a törtèntekről. Megtudtam, hogy amikor Frankhez ment ès ide adta a szèfje kódját, hogyha gond van tünjek el. Azt is megmutatta mi volt a dokumentumokban. Rám íratta a bírtokot egy másik villát egy másik országban ès több èttermèt is. Ès bank számlákat rengeteg pènzzel. Azt hittem rosszul leszek amikor megtudtam. Nem akarta, hogy bármiben is hiányt szenvedjek ha neki baja esik. Gondoskodni akart rólam.

Frank azóta rejtèlyes módon eltünt. Jason nem mond róla semmit. Csak annyit, hogy már nem árthat nekünk. Nem faggattam róla. Ez az ő dolga. Frank házát meg teljesen kitakarították az emberei. Így nincsenek nyomok, hogy ott jártam.

Elmesélte, hogy Gracet Frank házának pincèjèben találta meg. Ott ahol engem is fogva tartottak. Csak ő egy másik helyisègben volt. Elèg rossz állapotban találta. Elvittette orvoshoz, majd elvonóra küldte. Jason születèsnapján csak azèrt engedtèk ki, mert Jason úgy akarta meg kèrni a kezem, hogy Grace is ott van. Előre eltervezte az egèszet. A tudtom nèlkül. De nem haragudtam rá. Hiszen èn is titkolóztam.

Adam ès Grace egymásba szerettek. Grace sikeresen befejezte az elvonót. Szerencsère könnyen ment neki mivel fülig szerelmes. Hála Adamnek, aki mellette állt ès támogatta mindenben. Mint ahogy mi is. Ahogy Grace befejezte a programot össze is költöztek. Nem is akárhova. Megvettèk a mellettünk lèvő birtokot, hogy minèl többet együtt lehessenek velünk ès, hogy többet tudjanak segíteni. Lizzie kicsit fèltèkeny is Gracere, mert ő nem tud olyan sokat segíteni ès nem tud sűrűbben jönni. De amikor ideje engedi mindig jön. Annyira örülök ezeknek a dolgoknak.

Gracevel rengeteget beszélgettünk. Elmesèlte, hogy mik törtèntek vele. Megígèrte, hogy soha többet nem csinál hülyesègeket. Bízom benne. Azóta szorosabb lett a kapcsolatunk is. Sok időt töltünk együtt. Általában együtt vacsoráznak velünk.

Jasonnel a kapcsolatunk sokkal szorosabb lett. Azt hiszem mèg jobban bele szerettem. Már ha ez lehetsèges mert már így is nagyon szerettem. Rengeteget mesèlt magáról ès a családjáról.
Ezen kívül minden kívánságomat lesi. Nem enged hiányt szenvedni semmiben sem.
Már most tudom, hogy nagyon jó apa lesz belőle ès fèrj.
Imádom.

Leláncolva ~(18+)~ BefejezettWhere stories live. Discover now