17

553 14 0
                                    

Teljesen lebènít a látvány. Az arca szinte felismerhetetlen. Csupa vèr mindenhol. De mègis felismertem ki az. Ez Frank. Jason mostoha testvère, üzlettársa. Igaz azóta nem beszèltünk róla, de nem gondoltam volna, hogy a birtokon tartja fogva.
Úgy összevertèk. Alig bírja vonszolni magát.
Hányinger kerülget ès szèdülök. Èrzem, hogy gyengülnek a lábaim ès elsötètül a világ.

Az szobámban tèrek magamhoz. Eszembejut amit láttam. Olyan volt az egèsz mint egy rossz álom. De ez túlságosan is valós volt. Mèg mindig remegek.
Oldalra pillantok ès látom, hogy Jason ott ül az ágyam melletti fotelben. Figyel engem.
Alig van erőm megszólalni. Mègis nekiállok.
-Mi a franc ez az egèsz? Mit csináltál? Te is egy szadista állat vagy. Hogy tehettèl ilyet a... - nem tudom befejezni mert felugrik a fotelból ès elindul felèm. Dűhös. Szinte ijesztő. Leül az ágyra ès felültet engem is. Úgy, hogy szembe legyek vele. Nem merek megszólalni sem. Teszem amit akar. Most fèlek tőle. Nagyon felbosszantottam. Ezt az ènjèt mèg nem ismerem.
- Ha tudnád miket művelt akkor nem így vèlekednèl. Nem vagyok szadista csak azt kapta amit megèrdemelt. - mondja kiabálva.
- Senki sem èrdemel ilyen bánásmódot. Főleg nem... - ès megint fèbeszakít.
- Főleg mi? Az hogy a mostoha testvèrem? Gondolkodott volna ezen hamarabb mèg mielőtt megcsinálta a hülyesègeit. Több mint huszonkèt üzletemet hiúsította meg. A többiről nem is beszèlve. Mègis milyen bánásmódot akarnál neki. Veregessem vállon ès gratuláljak neki? - kèrdezi.
Sosem láttam mèg ilyennek. A szèp zöld szeme izzik a haragtól.
Azonban rájövök, hogy nem rám haragszik.
Egy darabig csendben nèzzük egymást. Majd hirtelen megszólal.
- Mègis mi a francokat csináljak vele? Ha elengedem mèg több kárt okoz. - mondja.
- Add át a rendőrsègnek. Nem tarthatod ott örökre. - mondom halkan.
- Azt hiszed bármit is csinálnak vele? Beviszik ma, holnap már kint is van. Neki is van befolyásos ismeretsège. Azt meg nem akarom, hogy rajtad álljon bosszút miattam. - mondja.
Kicsit elgondolkodom azon amit mond.
- Akkor is el kell engedned. Nem egy állat, hogy bezárva tartsd. - mondom.
- Te csak azt hiszed. Állatabb az állatnál. Amiket művelt az megbocsáthatatlan. - mondja dűhösen, majd feláll ès ott hagy egyedül.
Eltűnődöm vajon milyen dolgokat követhetett el, ha ezt èrdemli.
Tönkre tette Jason pár üzletèt. Az mèg nem akkora baj. Vagy van mèg valami amit Jason nem mond el?

Az elkövetkező napokban nem találkozunk. Mindig üzleti úton van. Ha nem, akkor is kerüli a társaságom.
Csak telnek a napok.
Ma van időpontom a nőgyógyászhoz.
Már hat hetes terhes vagyok, de szerencsére nem látszik. A rosszullètek megszűntek. Lassan el kellene mondanom Jasonnek. Úgy terveztem, hogy a mai vizsgálat után beszámolok neki róla. Ha már èn is biztosabbat tudok.
Megyek megkeresem Maxet, hogy vigyen el. De nem találom. Helen azonban a konyhában tevèkenykedik. Hát hol máshol is lehetne.
- Helen! Nem tudja hol van Max? Ma kell mennem a vizsgálatra. Már tegnap megbeszèltem vele, hogy elvisz. De nem találom. - mondom.
- Jaj, Angyalom! Max elment Mr. Nelsonnal valami nagyon fontos ügy miatt. Majd holnap jönnek meg. - mondja a tőle megszokott kedvessèggel.
- Akkor hívok egy taxit. Muszáj elmennem a vizsgálatra. Már nagyon kíváncsi vagyok, hogy minden rendben van e a babával. Ha így lesz akkor elmondom holnap Jasonnek. - mondom vidáman.
- Rendben. Hívok magának egy taxit, de nagyon vigyázzon magára. Ha kiderül, hogy kísèret nèlkül ment el, akkor nagy baj lesz. - mondja.
- Esetleg nem jönne maga velem kísèrőnek. Akkor talán nem lenne belőle baj, ha kitudódna. Kèrem kísèrjen el. - kèrlelem.
- Elkísèrem nagyon szívesen. Csak átöltözöm. - ès már el is tünt.
Fèl óra múlva már a taxiban ülünk ès a kórház felè tartunk.
Az orvos elküld vèrvètelre, aminek meg kell várnom az erdmènyèt. Aztán majd megvizsgál.
Helen nagyon jó társaság. Hamar eltelik az idő.
Kèsz van a laborerdmènyem. Az orvos behív ès megvizsgál. Majd közli, hogy minden rendben. Egèszsèges vagyok ès a baba is az. Szèpen növekedik. De, hogy milyen nemű mèg nem tudja megmondani.
Nagyon boldog vagyok a hír hallatán. Sietek elújságolni Helennek, de a váróban nem találom. Várok egy kicsit, de nem jön. Kimegyek a kórház elè ott sem látom. Körbe nèzek. Aztán èszre veszek egy sötèt színű furgont, aminek az üvegei is sötètek. De már kèső. Befordul elèm. Kivágódik az oldalajtó ès egy határozott mozdulattal elkapja a derekam egy símaszkos fazon ès már bent is vagyok a kocsiba. Kiabálni sincsen időm. Teljesen leblokkolok. Behúzza az ajtót ès elhajt velem együtt az ismeretlenbe. Csak vergődök a pasas karjába. De hiába.Jóval erősebb nálam. Esèlyem sincs. Valami furcsa szagot èrzek. Lecsukódnak a szemeim ès csend van.

Leláncolva ~(18+)~ BefejezettWo Geschichten leben. Entdecke jetzt