15

588 19 1
                                    

Jason Franknèl való látogatása óta eltelt több mint egy hèt. Nem nagyon beszèlt a törtèntekről. Èn sem forszíroztam. Úgy gondoltam, hogy ami rám tartozik azt elmondja. Az elmúlt egy hètben kevesebbet láttam mint eddig. Mindig valami fontos dolga akad.

Ma amikor felkeltem nagyon rosszul èrztem  magam. Mèg hánytam is. Biztos elkaptam valami vacak vírust.
Bár kicsit elgondolkodtam, hogy már egy hete kèsik a mensim. Lehet terhes vagyok? De az lehetetlen hiszen gyógyszert szedek.

Jason elment három napra. Valami üzlet. Hívott, hogy menjek vele, de felkelni sem bírok.
Csak fekszem az ágyban. Ha felkelek szèdülök ès hányingerem van. Helen hoz nekem ètelt. De rá sem bírok nèzni. Forog a gyomrom.
Lehet orvoshoz kellene mennem.
Nem. Mèg nem. Várok, hátha holnapra jobban leszek.

Reggel felkelek, de mèg rosszabbul vagyok mint tegnap. Már fáj a hasam is. Nagy nehezen kivánszorgok az ágyból ès megkeresem Helent. Rá is találok kedvenc helyèn. A konyhába. Sürög forog. Kèszíti a finom ebèdet.
- Helen! Tudna segíteni? Orvoshoz kellene mennem. Nagyon vacakul èrzem magam. - mondom.
- Felhívom a család orvosát. Ide jön ès megvizsgálja magát. - ajánlja kedvesen ès már hívja is.
Nemsokára megèrkezik az orvos. Megvizsgál.
- Miss Shark! Nekem nem úgy tűnik mintha beteg lenne. Esetleg nem merülhet fel a terhessèg gyanúja? - kèrdezi.
- Egy hete kèsik a mensim. De gyógyszert szedek. - válaszolom.
- Azèrt csak menjen el nőgyógyászhoz. Talán kiderül a hasi fájdalom oka is. - ajánlja.
- Elmegyek. Köszönöm doktornő. De kèrem ne mondja el Jasonnek, hogy terhessègre gyanakszik. Ha így van akkor szeretnèm meglepni a hírrel. - kèrem.
- Rendben! Nem szólok. Amúgy sem tehetnèm. - mosolyog.
Elmegy. Èn meg szaladok ismèt Helenhez, hogy ajánljon egy nőgyógyászt.
Ajánl is, de be kell mennem a városba. Megkeresem Maxet ès megkèrem vigyen el. Szívesen elvállalja.
Leparkol a klinika előtt ès bemegyek. Helen már hívta a dokit, aki már vár. Így nem sokat kell várakoznom. Behív ès megvizsgál. Az ultrahang egyèrtelműen megmutatja a hasfájás ès a rosszullètek okát. Nègy hetes terhes vagyok. Teljesen ledöbbenek. Hogy lehet ez? Szedtem a gyógyszert rendesen. Egy szemet sem hagytam ki. De az orvos elmondja, hogy ez megesik gyógyszer mellett is. Azonban megnyugtat, hogy ő egèszsègesnek látja a kicsit. De, hogy biztosra menjünk pár hèt múlva újra megnèzni. Elrendeli az ilyenkor kötelező vizsgálatokat. Elküld vèrvètelre.
Amíg az eredmènyre várok elgondolkodom rajta, hogy hogyan fogom megmondani Jasonnek. Mi van ha terhesen már nem kellek neki. Vagy a baba nem kell? Elvetessem  e vagy megtartsam e a gyereket? Sosem beszèltünk mèg a tèmáról. Lehet korainak fogja tartani.
A gondolataimat az orvos szakítja meg, mert elkèszült a vizsgálatok eredmènye.
Az orvos szerint minden rendben. Ír fel vitaminokat. Azt mondja ha szedem jobban leszek. Majd vissza kell jönnöm kèsőbb további vizsgálatokra.
Max haza visz.  A kocsiban felhívom Jasont ès elmondom neki, hogy orvosnál voltam. De az igazat nem mondom el. Inkább hazudok, hogy valami vírusot kaptam el.
Max alig parkol le a ház mellett Helen már szalad elèm. Ahogy kilèpek a kocsiból azonnal èrdeklődik.
- Na mit mondott az orvos? Úgye terhes? - majdnem izgatottabb mint èn.  Azonban amikor kiejti a terhes szót megtorpanok. Visszanèzek a kocsiba Maxre, aki csak mosolyog ès a fejèt rázza.
Nagy levegőt veszek. Becsapom a kocsi ajtaját. Bele karolok Helenbe ès húzom be a házba. Mikor beèrünk a konyhába leültet a pulthoz ès frissen facsart narancslèt rak elèm.
- Helen! Terhes vagyok. De mèg nem akarom, hogy Jason megtudja. Ne szóljon neki róla. Nem tudom mit szólna hozzá. Lehet mèg nem akarja. Korainak találja. - mondom szomorúan.
Nem szól semmit ezèrt ránèzek ès ő hitetlenkedve nèz vissza rám.
- Ugyan ne vicceljen már! Meg van magáèrt őrülve. Maga a mindene. Gondolja, hogy nem fog örülni ha megtudja? Szerintem kibújik a bőrèből. - mondja mosolyogva.
- Úgy gondolja? - kèrdezem.
Bólint.
- Menjen pihenjen le. Nemsokára kèsz az ebèd. Vigyem fel a szobájába? - kèrdezi kedvesen.
- Igen. Kèrem. - válaszolom.
Megiszom a narancslèt ès felmegyek a szobámba.
Átöltözöm ès kiülök a teraszra. Csak nèzem a telefonom. Felhívjam e Jasont ès mondjam e el neki? Nem. Mèg nem szólok neki. Megvárom a megfelelő alakalmat.

Nagyon unalmasan telnek a napjaim Jason nèlkül. Csak unatkozom.
Ma este èrkezik. Mèg csak dèlelőtt van de már tűkön ülök. Annyira várom. Vágyom rá. Hiányzik a csókja az ölelèse. Mindene.
Nem tudom mivel üssem el az időt addig.  Mivel már nem olyan erőssek a rosszullètek úgy döntök sètálok egy nagyot a birtokon. Nem szólok se Maxnek se Helennek, hogy elmegyek.
Elsètálok a ház mellett a hatalmas garázs felè. Be van zárva ezèrt nem tudom megnèzni a kocsijait. Pedig biztos van köztük egy kèt èrdekes darab. Tovább megyek megkerülve az èpületet. Óriási ez a bírtok ès gyönyörű. Mióta itt vagyok nála  a garázsnál tovább nem jutottam. Valahogy nem nagyon èrdekelt. Most viszont körbe nèzek. Mèg egy nagy èpület. Itt nem tudom mi van. Jóval arrèbb egy fèszer szerű kisház van. Oda sètálok megnèzni, hogy mi van benne, de nem látok semmit olyan sötèt van. Lenyomom a kilincset de zárva van az ajtó. Már indulnèk tovább amikor hangot hallok bentről. Mintha valaki nyöszörögne. Vissza megyek az ajtóhoz ès hallgatózok. Most meg nem hallok semmit. Biztos csak kèpzelődtem. Az órámra pillantok. A francba így eltelt az idő. Vissza kell mennem a házba. Jason nemsokára èrkezik.
Amikor visszaèrek a házba Max vár az ajtóban.
- Merre járt Gwen? Mièrt nem szólt, hogy elhagyja a házat? - kèrdezi. De mintha tudná a választ ès nem nagyon tetszik neki. Mi van már? Nem sètálhatok? Arról volt szó, hogy kísèret nèkül nem hagyhatom el a birtokot. Már a kertben sem sètálhatok egyedül?
- Sètáltam egyet Max. Valami gond van ezzel? A birtokot nem hagytam el. Csak itt voltam a kertben. - váaszolom.
Mintha megnyugodna. Mi ez az egèsz? Már nem èrtem.
Megkerülve Maxet bemegyek a házba. Fel a szobámba. Hát ez az egèsz nagyon furcsa.

Leláncolva ~(18+)~ BefejezettWhere stories live. Discover now