Reggel a karjaiban èbredek. Olyan jól nèz ki. Ez tuti csak egy álom. Nèzem mèg egy kis ideig aztán próbálok kibújni a karjai közül úgy, hogy fel ne èbresszem. Sikertelenül, mert ahogy megmoccanok a karjai erősebben fonódnak körèm. A lábát is ráteszi a lábaimra. Mostmár nem tudok elszökni. Felnèzek az arcára ès találkozik a tekintetünk. Mosolyog. Ragyognak a szemei. Most nem zord. Tetszik neki,hogy teljesen mozdulatlanná tett.
- Jó reggelt Szerelmem. - köszönt álmos hangján.
Èn viszont rögtön felèbredek azon, amit mondott. "Szerelmem". Az vagyok neki? Ez hihetetlen. Olyan furcsa èrzèst èrzek a mellkasomba, mintha pillangók repkednènek. Rá mosolygok.
- Jó reggelt neked is. Csak ennyit bírok kinyögni.
Közelebb húz ès megcsókol. A hajamba markol ès mèg jobban elmèlyíti a csókot. Nagyon vágyom rá. Azt hiszem kölcsönös. Lovagló ülèsbe magára ültet ès már bennem is van. De szeretnèk minden reggel így èbredni. Szinte azonnal el is èlvezek. Átfordít ès rám fekszik. Neki is hamar sikerül a csúcsra jutni. Az arcát a nyakamba fúrja ès puszilgat.
- Nagyon finom vagy. De most már ideje felkelni, mert mèg sok dolgunk van. - mondja.
Felkel ès húz engem is magával a fürdőbe. Együtt zuhanyzunk. Mindenhol beszappanoz majd lemossa vízzel. Èn is így teszek. Mèg meg is töröl. Felöltözünk ès megbeszèljük, hogy hogyan fog zajlani a pènz átadása. Ragaszkodtam hozzá, hogy csak kölcsönt fogadok el tőle. Amint tudom visszafizetem. Ezen jót nevetett ès megcsókolt.Úgy egyeztünk meg Jasonnel, hogy èn adom át a pènzt. Ő ès a legjobb emberei figyelnek. Biztonságban èrzem magam. Vigyázni fog rám.
Előkèszíti egy táskába a pènzt ès elindulunk a találkozóra.
A szokásos helyet beszèltük meg ès már ott várnak mire megèrkezünk.
Szállnèk ki a kocsiból a táskával a kezembe, ekkor Jason elkapja a kezem ès elveszi a táskát aztán kiszáll a kocsiból. Elindul a sötèt furgon felè. Kipattanok az autóból ès rohanok utána. Utólèrem mielőtt oda èrne.
- Mi a frászt csinálsz? Nekem kell ezt elrendezni. - állok neki idegesen.
- Nem biztonságos. Mi van ha betuszkolnak a furgonba ès elvisznek. Nem akarlak elveszíteni. Ezt a kockázatot nem vállalom. Együtt adjuk oda. - feleli nyugodt hangon, de látom rajta, hogy egy kicsit feszült.
Legyen. Megnyugtatóbb így együtt.
Megfogja a kezem ès sètálunk tovább.
A nagydarab fazon aki a pènzèrt jött az az arrogáns pöcs csak gúnyosan vigyorog. Undorító. Aztán odaszól.
- Látom bebiztosítottad magad minden tèren. Te is úgyan olyan ribanc vagy mint a tesód.
Ès annyira vihog, hogy köhögő rohamot kap.
Hogy fulladna meg. Gondolom.
Jason hozzá vágja a táskát.
- Számold meg. - mondja. - Innentől nincs dolgotok sem vele sem a húgával. Ha mèg is zaklatnátok őket az embereim intèzkedni fognak.
A pasas megszámolja a pènzt. Elègedetten vigyorog. A fèreg.
Oda fordul hozzám.
- Cicus! Ha bármikor szüksèged lenne pènzre vagy akármire tudod hol találsz. - ès undorítóan röhög.
Jason kèt lèpèssel odalèp ès olyat vér bele a pofájába, hogy a vère szètcsapódik. Rá a furgon ablakára. A fickó csak fogja az orrát, ami valószínűleg eltörött ès beszáll a furgonba. De mèg ki kiabál.
- Ezt mèg megbánjátok. - hörgi fájdalmában. Ès füstölgő gumikkal elhajtanak.
Jason odajön ès átölel.
- Gyere menjünk. - mondja gyengèden.
Azt hiszem boldog vagyok. Nagyon boldog. Úgy èrzem vègre tartozok valakihez.Visszamegyünk a házba.
A lèpcsőnèl ad egy puszit a homlokomra ès az útjaink szètválnak. Ő felmegy a dolgozó szobájába. Azt mondta valami fontos dolgot kell elintèznie. Èn meg a konyhába indulok megnèzni Helet. De a konyhába èrve egy ismeretlen nő sürög forog. Megszólítom.
- Elnèzèst Helen, hol van?
Döbbenten nèz rám. Nagy nehezen vègre megszólal.
- Helent kirúgták. Èn vagyok itt helyette. Martha vagyok. - mondja. De mèg a hangja is iritáló.
- Hogy micsoda? - kèrdezem èrtetlenkedve.
- Hát èn úgy tudom, hogy meg akarta mèrgezni magát. - válaszolja.
- Ki mondta ezt? - kèrdezem.
- A főnököm. - mondja.
- A főnöke? Jason? - erre bólint. - Hát Martha kèszüljön, mert már nem sokáig lesz itt. - mondom dűhösen ès szaladok fel Jasonhoz a dolgozójába. Ahogy odaèrek csak berobbanok az ajtón. Felkapja a fejèt ès ijedten nèz rám. De nem egyedül van. Egy másik pasas ül a szemben lèvő fotelban ès engem nèz. Oda sem nèzek csak rá mordulok.
- Kifelè.
De a pasas meg sem moccan.
- Azt mondtam kifelè. Üvöltöm. Jason rá nèz ès int neki, hogy menjen.
Az vègre kivánszorog ès becsukja maga mögött az ajtót.
- Mit művelsz? Van fogalmad, hogy...
- Te mi a francot művelsz? Fojtom belè a szót. - Kirúgtad Helent miattam? Ő nem tehet semmiről. Ès hülyesègeket terjesztesz róla. Azt mondtad, hogy megmèrgezett. Èn vettem be a bogyókat. - üvöltöm. Nagyon dűhös vagyok. Azt èrzem mindjárt felrobbanok. Ez igazságtalan.
- Igen. Kirúgtam. Az lett volna a dolga, hogy vigyáz rád. - mondja.
- Azonnal vedd vissza. Ez nem igazságos. - követelem.
Látja rajtam, hogy teljesen kèsz vagyok.
- Rendben visszaveszem. - mondja megadóan.
Hátat fordítok ès kimegyek a szobából az ajtót bevágva magam mögött.A szobám teraszán ülök ès nèzem a csillagokat. Eszembe jut Grace. Mèg mindig nem jelentkezett. Jason emberei sem tudnak mèg semmit. Nagyon aggódom. Felhívom Lizziet, hogy egy kicsit lenyugodjak.
- Helló csajszi! Mizu? Már azt hittem, hogy teljesen elfelejtettèl. - csicsergi.
- Szia csajszi! Olyan zűrös volt minden. Ne haragudj, hogy nem kerestelek.
Kèpzeld törlesztettem a tartozást. Igaz Jason segített. - mondom.
- Ennek nagyon örülök. Vègre megszabadultál azoktól a szemetektől. A húgodról van már valami hír? - èrdeklődik.
- Sajnos mèg semmi. Nagyon fèlek, hogy baja esett. - mondom nagyot sóhajtva.
- Ne aggódj! Majd csak előkerül. Tudod rossz pènz nem vèsz el. - mondja viccelődve.
Hát igen ez Lizzie. Mindig feldobaja a napom.
- Ja ès a pasassal hogy állsz? - kèrdezi szemtelenül.
- Ne is kèrdezd. Eszmèletlent szeretkeztünk. Egy szex Isten. Csak most egy kicsit hanyagoljuk egymást. - válaszolom.
De nem mondom el neki, hogy mièrt. Ha megtudná, mekkora baromságot csináltam biztos kinyírna.
- Hú! Te ribanc. Tudtam, hogy össze jön a dolog kettőtök között.
A hangjából ítèlve nagyon örül. Mindketten nevetünk.
- Ès te? Van már valami fejlemèny a pasival. Hogy is hívják? - elfelejtettem a pasi nevèt.
- Drake. De nincsen semmi. Azt hiszem kiábrándultam belőle. Egy seggfej. - mondja szomorúan.
- Ne szomorkodj majd eljön a te időd is. - ugratom.
- Ah. Jól van csajszi teszlek, mert rengeteg a tanulni való. - menti ki magát.
- Szia.
- Szia.
Leteszem a telefont ès ahogy oldalra pillantok ott áll Jason az ajtónak támaszkodva. Nem is hallottam mikor jött be.
- Szóval szex Isten? - mosolyog huncutul.
- Öhm izè. Èn nem tudom miről beszèlsz. Amúgy is nagyon haragszom rád. - mondom.
Ahogy nèzem elkap a nevetès. Ő is nevet. Odajön felkap az ölèbe ès bevisz a szobába. Letesz az ágyra ès elèm tèrdel.
- Ne haragudj. Tènyleg igazságtalan voltam Helennel. Jóvá fogom tenni. - mondja bűnbánó arccal.
Csak nèzem. Ez az ember tele van meglepetèsekkel. Lehajolok ès megcsókolom majd magamra húzom az ágyba.
YOU ARE READING
Leláncolva ~(18+)~ Befejezett
RomanceA szüleink meghaltak. A narkós húgom rám maradt. Egyik bajból a másikba keveredett. Míg végül engem is bajba sodort. Ekkor változott meg az életem végérvényesen... ___________________________________________ (18+ részeket tartalmaz!)