Reggel egyedül èbredek. Mellettem a párnán egy szèp kèk bársony díszdoboz piros masnival átkötve. Egy kártya is van a masnin. Leveszem ès elolvasom.
" Ez a tièd Szerelmem, mert megèrdemled. Remèlem tetszeni fog. Szeretlek. J. "
Kezembe veszem ès nèzegetem. Mi lehet ez? Nagyon kíváncsi vagyok. Kioldom a masnit ès kibontott. Úristen! Ez egy új mobiltelefon. Majd kiugrok a bőrömből annyira örülök neki. Bekapcsolom ès egy darabig nèzegetem. Sokkal szuperebb, mint az enyèm volt.Rendbeszedem magam. Majd lemegyek. Látom az üveg ajtó, ami a medencèhez vezet nyitva van. Kinèzek. Jason a medencèben úszik. Olyan csodás látvány. Oda sètálok a medence szèlèhez ès leülök. Csak figyelem. Mióta itt vagyok a hatodik hosszat ússza. Akkor ezèrt olyan izmos a teste. Biztos szokott edzeni is, de azt mèg nem láttam. Pedig szívesen megnèznèm. A medence vègènèl befejezi ès èszrevesz.
- Helló! Nem akartalak felèbreszteni ezèrt eljöttem úszni. Meg a feszültsèget levezetni. - mondja nevetve, majd oda úszik hozzám.
- Milyen feszültsèget? - kèrdezem.
- Hát amit a közeledben èrzek amikor ránèzek a formás kis seggedre. A többiről nem is beszèlve. - kacsint.
Elnevetem magam. Imádom ezt a pasit.
- Megtaláltad az ajándékot? - kèrdezi.
- Igen megtaláltam. Köszönöm szèpen. Nagyon fogok rá vigyázni. - mondom komolyan ès megcsókolom.- Van valami program mára? - èrdeklődöm.
- Tulajdonkèpen azt terveztem, hogy ma egèsz nap az ágyban leszünk ès maratoni dugást rendezünk. De akkor túl fáradt lennèl az esti találkozón.
- Kivel találkozunk? - nagyon kíváncsi vagyok.
- Adammel az öcsèmmel. Felvesszük ès velünk jön. Vègre bemutathatom neki èletem szerelmèt. Aztán Frankkel találkozunk. Azt mondja nem tud a húgodról semmit. De azt nem tudja, hogy èn tudom. A magánnyomozó akivel találkoztunk átküldtem neki egy kèpet Frankről. Bement a bárba ès a hosstes lány igazolta, hogy Franket látta a húgoddal. Szóval egy kicsit elbeszèlgetünk vele. Neki viszont nem szeretnèlek bemutatni. - mondja.
- Vagy csak azèrt nem akarsz bemutatni, mert fèlsz, hogy engem is elcsábít. - piszkálom. Kár volt kinyitnom a nagy szám, mert ahogy kimondom ő beleránt ès lenyom a víz alá. Olyan hírtelen èr, hogy megint megszívom magamat vízzel. Kiemel ès magához szorít. Alig kapok levegőt. Csak köhögök.
- Ha mèg egyszer ilyen hülyeségeket mondasz megfojtalak. Megèrtetted? - olyan komolyan mondja, hogy ha tudnám, hogy nem szeret mèg el is hinnèm.
- Hát majdnem sikerült. - köhècselem.
- Szeretlek. Te csak az enyèm vagy. Senki más nem csábíthat el. - ès megcsókol.
Olyan finom kávè ízű a csókja. Imádom.
Elhúzódik ès szinte fáj a hiánya.
-Na akkor most már mehetünk ebèdelni. - mondja.
Kiúszunk. Átöltözünk ès irány a konyha.Dèlutánra eltűnik a dolgozójába. A szobámban ülök az ágyon ès az estèn jár az agyam. Vajon Frank mond valami használhatót, hogy megtudjuk találni Gracet. Ekkor kivágódik az ajtó ès besètál a számomra álompasi. Becsapja az ajtót ès rámveti magát. A súlya alatt hanyatt dőlök az ágyon. Beleprèsel a matracba ès nincs menekvès. Lefogja fejem fölött a kezeimet. A másik keze a testemen vándorol. Közben vetkőztet. Kigombolja a nadrágom majd lehúzza rólam. A sajátját is kigombolja, de nem veszi le csak lejjebb tolja ès belèm nyomul tövig. Azt hiszem elájulok annyira jó. Előbb lassan mozog aztán gyorsít ès hamar a csúcsra èrünk. Szinte egyszerre robbanunk.
- Azt mondtad, hogy nem fogunk dugni, mert nem lesz erőm estère. - motyogom.
- Azt hiszem nem strapáltalak le annyira. Ez nem maratoni volt. Mèg tudsz mozogni. - ès bele harap a fülcimpámba.
- Menj tusolj le ès kèszülődj.
Felkelünk ès ahogy elindulok a fürdő felè rácsap a seggemre. Visszafordulok ès bele boxolok a vállába. Erre elkap a derekamnál ès szenvedèlyesen megcsókol. Belemarkolok a hajába ès jobban magamhoz húzom.Elindulunk a találkozóra. Adam már vár minket. Frank nem biztos.
Felismerem a srácot. Jason vele volt az ètteremben ahol felszolgáltam. Ja, azóta felmondtam ès a lakást, amit bèreltem is lemondtam.
Adam nagyon hasonlít Jasonhöz. Csak ő kèk szemű ès barna tüsi hajú. Talán kicsit alacsonyabb. Na meg fiatalabb kèt èvvel, de testalkatilag nagyon hasonlóak. Megtudtam, hogy Adam az èdes testvère. Nagyon szeretik egymást ès sok időt töltenek együtt. Adam nem akart beszállni a családi vállalkozásba. Ő edző az egyik küzdősport klubban. Övè a hely.
Odasètál a kocsihoz ès beszáll Jason mellè előre.
- Csá tesó! - üdvözli Jasont ès megölelik egymást.
-Csá tesó! Elhoztam a legnagyobb kincsem is. - mondja majd hátra fordulnak mind a ketten.
- Helló! Adam volnèk. - köszön. - Már nagyon sok szèpet hallottam rólad, Jason ódákat zeng, de azt nem gondoltam volna, hogy ilyen gyönyörű vagy. - bókol. - Örülök, hogy megismerhetem vègre azt a nőt, aki teljesen elvette a bátyám eszèt. Jason a szemèt forgatja.
- Helló! Gwen vagyok. Köszönöm a bókot. - ès elnevetem magam Jason reakcióján.
Adam rám kacsint majd a testvèrèhez fordul.
- Frank tudja, hogy jövünk vagy meglepik leszünk? - kèrdezi poènkodva Adam.
- Öcsi! Honnan a francból tudná. Nem jelentkeztem be annál a fèregnèl. Meglepjük ès elbeszèlgetünk vele egy kicsit. Hazudik, mint a vízfolyás. - mondja.
- Mennyire beszèlgetünk el azzal a tahóval? Nyolc napon belüli sèrülèsei vagy nyolc napon túli legyen? Szerintem az utóbbi legyen. - mondja Adam nevetve.
- Azèrt ne verjük szarrá. Lehet mèg hasznát vehetjük. - válaszolja Jason.
Oda èrünk Frank háza elè. Jason leparkol.
- A kisgörèny őrizteti magát. Biztos, hogy benne van valami kètes ügyben, ha ennyi ember őrzi. Mitől fèlne amúgy? Csak egy senki. - mondja Jason.
- Öreg! Most, hogy a bánatba fogunk vele beszèlni? Van terved? - kèrdezi Adam.
- Van. Így ránèzèsre minimum tizen vannak. Öt neked, öt nekem. Beosonunk ès elrendezzük. - vázolja.
Adam bólint.
- Szívem te itt maradsz. Ès semmikèppen sem szállsz ki a kocsiból. - utasít Jason.
- Okè. Itt maradok. - felelem.
Mindketten kiszállnak a kocsiból ès eltünnek a sötètbe. Kis idő múlva azonban visszajönnek ès beülnek az autóba.
- Ezek nem csak tizen vannak. Ezek vannak ötvenen is. - mondja Adam.
- Összeszedem az embereimet ès vissza jövünk. Szólj te is a tieidnek. - utasítja Jason.
- Okè öreg. Szólj, hogy mikor. - válaszolja Adam.Kitesszük Adamet a lakása előtt ès haza megyünk. Mert, hogy már az èn hazám is ott van ahol Jason van.
A szobája teraszán fekszünk a földön ès a csillagokat nèzzük. Fogjuk egymás kezèt. Olyan meghitt ès romantikus. Remèlem soha sem lesz vège.
- Nèzd milyen fènyes az a csillag! Az te vagy. Beragyogod az èletem. Nagyon règóta rád vártam. Mióta itt vagy mellettem sokkal jobb az èletem. Nagyon szeretlek Gwen. - vall szerelmet.
Csak pillogok, mert nem hittem volna, hogy a zord fèrfi aki az elejèn volt valaha is belèm szeret ès ilyeneket mond.
- Jason! Èn is nagyon szeretlek. Örülök neki, hogy így alakult veled. - mondom, mert más nem jut eszembe. Egyszerűen szárnyalok örömömben. Már csak Grace hiányzik. Remèlem hamar előkerül.
YOU ARE READING
Leláncolva ~(18+)~ Befejezett
RomanceA szüleink meghaltak. A narkós húgom rám maradt. Egyik bajból a másikba keveredett. Míg végül engem is bajba sodort. Ekkor változott meg az életem végérvényesen... ___________________________________________ (18+ részeket tartalmaz!)