Ma nem dolgozom. Szabadnapos vagyok a hónapban először. Heti hét napot dolgozom, hogy ki tudjam fizetni a húgom Grace tartozásait, hogy ne kerüljön bajba. Folyton drogozik. Ilyenkor napokig nem tudok róla semmit. Ma is többször hívtam, de fel se veszi a telefont. Komolyan aggódom érte.Őt ez nem izgatja. Mindig csak a bulik.
Felkelek lezuhanyzom. Aztán csak lazulok. Dèlután átjön Lizzie a legjobb barátnőm. A gimi óta ő az egyetlen aki mellettem áll. Nagyon jó fej. Mindig számíthatok rá.
-Helló csajszi. -Robban be a lakàsomba. Kopogàs nélkül. Tök viccesen néz ki apró termetèvel és rövid,göndör,vörös hajával. Az öltözködési stílusáról nem is beszélve. Átvàgtat a lakáson majd megáll a kanapé elött amin ülök és az arcomba nyomja a mai újságot.
-Nézd ki van a címlapon. -nyomja az arcomba az újságot. -Hát nem helyes? Azzal a kócos barna hajàval a bugyi szaggató mosolyával és az a zord külső.
Imádom a lelkesedését.
Rànèzek a lapra és Jason Nelson a bár tulajdonos milliárdos néz vissza vad zöld szemeivel. Sötétkék méreg drága öltönye még jobban kiemeli szeme vadsàgàt. Nem mondom, hogy rossz parti lenne, de álom világ egy olyan lány szàmàra, mint èn és fèlelemetes.
-Olvasd el. -mondja Lizzie izgatottan. -Már a hatodik bárját nyitja meg.
Olvasom a cikket egy hèt múlva lesz a megnyitó.
-Úgye el megyünk a megnyitóra? Tudod csajoknak mindig van kedvezmèny. -mondja vigyorogva.
-Lehet, hogy dolgozom szombaton. Még nem egyenlítettem ki Grace tartozàsàt.
Fújtat egyet ès látom, hogy készül kioktatni. Nem tèvedtem.
-Figyelj Gwen a húgod nagylány már. Nem kell folyamat kihúznod a pácból. Sosem fog tanulni a hibàiból.
Igaza van. De fèltem Gracet.
-Oké. Ígérem utolsó alkalom, hogy segítek neki. Már csak pár dollár kell és kifizetem.- mondom neki, de mèg magamat sem tudom meggyőzni erről.
Látom nem hiszi ő sem, hogy így lesz. Túl jól ismer. Inkább témát váltok.
-Rendelünk pizzát? -kérdezem terelve a tèmát.
-Jöhet. -válaszolja majd kimegy az apró konyhámba ès a hűtőből behoz egy üveg bort és két poharat. Leteszi a kisasztalra, majd tele tölti a poharakat.
-Milyet kèrsz? Szokásos jó lesz? -kèrdezem , majd hívom a kèt utcával lejjebb lévő pizzériàt ès leadom a rendelést.
-Fèl óra és itt lesz. -mondom ès iszok egy kis bort.
Aztán beszélgetünk az egyetemről, mert Lizzie harmadèves az orvosin. Most én is oda jàrnék ha a húgom nem kavart volna bele a terveimbe. Lizzivel mindent előre elterveztünk. A gimi után dolgozunk, majd elkezdjük az egyetemet. Csakhogy nekem nem sikerült èn ott ragadtam az étteremben. A belemet is kidolgozom. Feladva az àlmaimat.
***Végre megjött a futár a pizzànkkal. Elèg fura alak. Nem olyan , mint a megszokott vézna kölykök. Inkàbb tűnik egy banda tagnak valamelyik maffia csalàdból. Kigyúrt, sötét alak. Mindegy is. Átveszem a pizzàkat ès be viszem az asztalra. Lizzie azonnal lecsap rá. Majd megszólal az újsàg mögül.
-Na akkor megyünk szombaton? - rám les a huncut nézésével.
Sóhajtok, mert szeretnék én is menni, de sejtésem szerint dolgozni fogok. Szombaton nem vàllal senki műszakot. Hacsak Monàt meg tudnàm győzni. Ő is munka màniàs.
-Megkérdezem az egyik csajt, hogy elcseréli e a szombatot. - mondom neki.
- Szuper. -nagyon örül. Fülig èr a szàja.
- Mond csak miért is fontos neked elmenni abba a buliba? - kívàncsiskodom.
- Hàt tudod valószínű ott lesznek a legjobb sràcok az egyetemről és örülnék ha valamelyikkel összejönne a dolog. - mondja.
- Aha valamelyikkel. - nézek rà.
- Na jó csak egy érdekel. Drake. Tudod jól, hogy régóta tetszik. - mondja szomorúan.
Tudom, hogy régóta hajt rà. Bàr Drake ezt nem tudja, mivel Lizzie csak messziről szemléli.
- Megmondhatnàd neki mit érzel. Lehet kölcsönös. Nem gondolod? - kèrdezem.
- Talán. - feleli. Majd megpróbàlom elcsàbítani valamelyik jól bevàlt trükkömmel. - ezen jót nevetünk mindketten.
Nem kételkedem benne, mert amit akar azt meg is szerzi. Legalàbb magabiztos. Ami rólam nem elmondható. Mindig is távolsàgtartó voltam. Főleg a pasikkal. Volt egy kapcsolatom két éve. A rendőrségen kötöttem ki miatta, mert laptopokat lopott a munkahelyéről és eladta. Lecsuktàk. Èn meg gyanúsított lettem, mint bűnrészes. Nehezen tudtam tisztàzni magam, de sikerült. Igazàból fogalmam sem volt róla, hogy mit csinàl. Azóta óvatos vagyok az emberekkel.
- Gwen lassan indulok, mert holnapra mèg rengeteget kell tanulnom. - mondja.
- Okè, majd hívj. - mondom.
Megpuszil majd elmegy.Megint egyedül vagyok. Ülök a kanapèn és csak kattog az agyam.Gracere gondolok. Vajon hol lehet? Remélem nem esett baja. Felhívom, de nem veszi fel. Biztos be van tépve valamelyik pasinàl. Szokàsa.
Tekintetem az újsàgra téved. Ez a pasi egy ragadozónak néz ki.
Abba hagyom a nyàlcsorgatàst ès elindulok mosogatni, majd megnézek egy filmet és alszom. Holnap meló.
ESTÁS LEYENDO
Leláncolva ~(18+)~ Befejezett
RomanceA szüleink meghaltak. A narkós húgom rám maradt. Egyik bajból a másikba keveredett. Míg végül engem is bajba sodort. Ekkor változott meg az életem végérvényesen... ___________________________________________ (18+ részeket tartalmaz!)