27

550 14 0
                                    

Kèt èvvel kèsőbb.

Megszületett a kislányunk. Mia Nelson.
Nagyon bájos. Hosszú szőke haja van, mint nekem. Viszont a szeme ugyan olyan zöld, mint Jasonè.
Teljesen el van kènyeztetve. Jason nem viccelt, amikor azt mondat, hogy ő lesz a hercegnője. Mindent megtesz èrte. Na persze èrtem is.
Most várjuk a kistesó èrkezèsèt. Kisfiú lesz. Jason annyira boldog.
Rengeteg segítsèget kapunk. Minden felől. Adam ès Grace folyton velünk vannak. Közben tervezgetik az esküvőjüket. Aminek nagyon örülök. Lizzie is segít amikor csak ideje engedi. Közben elvègezte az orvosit ès gyerekorvoskènt diplomázott. Így ha bármi gond adódik Miával egyből szalad megvizsgálni. Viszont ő mèg nem találta meg a nagy őt. Fura, mert mindig azt hittem ő előbb megy majd fèrjhez, mint èn. Tèvedtem.

Kiderült az is, hogy Jason volt barátnőjènek Melissanak a kisfia nem a Jasonè. Amikor a vizsgálatokból kiderült, hogy hazudott túladagolta magát.
Jasonnel úgy döntöttünk, hogy magunkhoz vesszük Markot ès felneveljük. Mivel nincs senkije így intèzetbe került volna. Nagyon aranyos gyermek. Miával jól kijönnek. Úgy tűnik, hogy minket is elfogadott. Ő most nègy èves. Jason ès èn is sajátunkkènt imádjuk. Berendeztük neki a Mia szobája melletti szobát. Igazi fiús lett. Kèk falak. Az ágya pedig verseny autó formájú.

Jasonnel a kapcsolatunk mèg mèlyebb lett. Nagyon szeretem. Valahol örülök, hogy így alakultak a dolgok ès rátaláltam erre a csodálatos fèrfira. Remèlem mindig így èrzek majd iránta.

                                 VÈGE

Leláncolva ~(18+)~ BefejezettWhere stories live. Discover now