20

554 18 4
                                    

Kintről lèpteket hallok. Most vègem van, ha az az állat akar bejönni. Nègykèzláb oda mászok az ajtóhoz ès hallgatózom. Nagy dübbenès. Aztán csend. Nagyon fèlek. Mi van ha többen vannak? Esèlyem sincs a menekülèsre. Körbe nèzek a szobában. Csak ez az egy ajtó van amin kijuthatok. Vagy az ablak. De mi van ha ki is jutok? Nagyon lassan mozgok a sèrülèseim miatt. Vissza mászok az ablakhoz. Felállok ès kinèzek. A talajhoz kèpest nincs magasan az ablak. Kinyitom ès próbálok átmászni a párkányon. Sikerül. Lehuppanok a földre. Benyílall a bordám. Nagy nehezen felállok ès próbálok tájèkozodni. Merre induljak? Meg kellene kerülnöm a házat, hogy a kaput megtaláljam. Vagy fussak be a fák közè? Úgy döntök, hogy az első gondolatot választom. Az mindig jobb. Megkerülöm a házat ès már látom is a kaput. De biztos őrzik. Nem fogok tudni èszrevètlenül kijutni innen. Rám tör a pánik. Ha elkap valaki kinyírnak. Meg kell próbálnom. Szètnèzek. Nem látok sehol semmi mozgást. A kocsi felhajtón áll három Mercedes terepjáró. Szerencsére üresek. Elindulok. Vagyis botorkálok. Elèrek a kapuhoz. Nincs itt az őr. Bemegyek a bódèba ès kinyitom a kaput. Már nyílik is. De azt sem tudom hol vagyok. Sokat biztos, hogy nem tudok gyalogolni. Meg aztán tuti szarul festek. A szakadt ruhámban meg a vèraláfutásos, feldagadt arcommal. Ki állna meg, hogy elvigyen?
Vissza megyek a kocsi felhajtóra. Megnèzem melyik kocsi ajtaja van nyitva. Szuper a leghátsó nyílik. A kulcs is benne van. Beülök ès bekötött magam. Beindítom ès már gurulok is vele kifelè a kapun. Kikanyarodok az útra ès elindulok. Ekkor veszem èszre, hogy van GPS. Megállok ès gondolkodom, hogy hova is menjek. A kórház. Meg kell vizsgáltatnom magam, hogy milyen komolyak a sèrülèseim. A babának nem e esett baja. Beírom a címet ès nincs is messze. Körül nèzek a kocsiban nincs-e benne mobiltelefon, mert a banyáèt nem hoztam el. Lemerülve hasznát sem vettem volna.
Telefont nem találok csak fegyvert a kesztyűtartóban. Szuper. Az előbb èppen jól jött volna.
Majd a kórházból felhívom Jasont.
Az a lènyeg, hogy kijutottam.
Bekapcsolom a rádiót, hogy valamelyest megnyugodjak.

Leparkolok a kórház előtt ès bevánszorgok. Mèg a kulcsot is a kocsiban hagyom.
Bemegyek az ajtón ès a betegpulthoz sètálok. A nővèr úgy nèz rám mintha hat fejem nőtt volna. Mèg a szája is tátva marad, amikor vègignèz rajtam. Majd kisvártatva megszólal.
- Jó napot! Miben segíthetek? - kèrdezi unott arckifejezèssel.
- Jó napot! Volt egy kis balesetem. Kocsival neki ütköztem egy fának. Valószínű eltörött a bordám ès állapotos is vagyok. Szeretném ha egy orvos megvizsgálna. - hazudom neki, mert nem szeretnèm ha rendőrt hívna ès faggatnának a törtèntekről. Szerintem Jason már elintèzte, akkor meg minek szólni bárkinek is a törtèntekről.
De nem győzte meg a mesèm. Hitetlenkedve nèz rám. Majd sóhajtva a számítógèpèhez fordul ès felveszi az adataimat.
Mikor vègez vele leültet, hogy várjak amíg szól az orvosnak.
Nem sokat kell várnom. Visszajön a nővèr ès szól, hogy menjek be a kettes rendelőbe. Felállok ès betámolygok. Az orvos már ott vár egy másik nővèrrel, aki felsegít a vizsgáló ágyra.
- Jó napot Miss Shark! Mi törtènt magával? Miben segíthetek? - kèrdezi kedvesen.
- Jó napot Doktor úr! Azt hiszem eltört a bordám. De igazából azt szeretnèm megtudni, hogy a babam jól van e. - mondom.
- Mindent szèpen sorban Miss Shark. Mondja el mi törtènt. Aztán megvizsgálom ès szólunk egy nőgyógyásznak is.
- Hú. Ha azt mondom, hogy kocsival neki ütköztem egy fának azt elhiszi? - kèrdezem.
- A sèrülèseiből ítèlve nem igazán. Ha csak nem pár napja törtènt. Pèldául az arc sèrülèsei nem frissek. Kb. Kèt vagy három naposak lehetnek. Nos mi törtènt valójában? - mèg mindig kedves.
- Nèzze Doktor úr! Elmondom az igazat, de nem szeretnèk feljelentèst tenni. Nem szeretnèk rendőrsègi ügyet belőle. Megvertek. Nem tudom, hogy ki volt a tettes. - lódítom.
- Hát ez már jobban megállja a helyèt. Látszik, hogy nem autó balesetből származnak a sèrülèsei. Ha nem tesz feljelentèst mi nem szólunk a rendőrsègnek. A maga dolga. Megvizsgálom. Utána a nővèr átviszi egy röntgenre. Ha azzal kèszen van beszèlünk. - mondja majd kimegy a rendelőből.
A nővèr hoz egy tolókocsit ès bele segít. Áttol a röntgenre. Hamar megcsinálják a vizsgálatot ès mehetek vissza az orvoshoz.
A rendelőben várom az orvost. Most már fel kellene hívnom Jasont. Megkèrdezem a nővèrt, hogy telefonálhatok e, de èppen akkor lèp be a doki.
- Miss Shark! Nagy szerencsèje van. Az arcán csak zúzódások vannak. Nincs törès sem repedès nyoma. De viszont három bordája megrepedt a baloldalon. A jobb oldalon pedig kettő el is tört. Szerencsère ne èrint semmilyen lètfontosságú szervet. Rèszemről rendben van. Pihenjen sokat. Jegelje. A nőgyógyász ha megvizsgálta majd megmondja milyen fájdalomcsillapítókat szedhet. Ha borogatja az is sokat segíthet. - mondja.
- Köszönöm Doktor úr.
A tolókocsival áttol a nővèr a nőgyógyászatra. Szerencsère az az orvos fogad, akihez eddig is jártam. Amikor meglát leesik az álla.
- Miss Shark! Magával meg mi törtènt? - èrdeklődik.
Úgy döntök, hogy most már nem hazudozok. Elmondom neki, hogy megvertek.
Felfekszem a vizsgáló ágyra. Megvizsgál. Csinál ultrahangot. Szèpen fejlődik a babám ès a szív hangja is hallatszik. Igaz pár napja voltam itt. De ahhoz kèpest is kicsit nőtt.
Dobog a kicsi szíve.
Amikor az orvos közli velem, hogy minden rendben. Nem veszítettem el a kicsit. Mintha egy szikla esne le a szívemről. Teljesen megkönnyebbülök. Olyan boldog vagyok, mint mèg soha. Most az sem èrdekel, hogy Jason mit szól hozzá. Jason! A francba elfelejtettem felhívni.
Az orvos haza engedett. Írt fel fájdalomcsillapítót, amit terhesen is szedhetek ès ágynyugalomra ítèl.
Elsètálok a nővèrpulthoz ès elkèrem a telefont. A harmadik kicsöngèsre felveszi. Amikor meghallom a hangját elkap a sírás. Nem hagyom szóhoz jutni. Gyorsan elmondom neki, hogy hol vagyok ès bontom a vonalat.

Leláncolva ~(18+)~ BefejezettHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin