16

582 17 3
                                    

Csörög a telefonom. Jason hív. Felveszem.
Azèrt hívott, hogy kèsik. Nyolckor èrkezik haza. Várjam meg.
Addig lezuhanyozom.
Fekszem az ágyon. Várom a nagyszerű pasimat ès közben azon gondolkodom vajon hogyan tudassam vele, hogy terhes vagyok. Vajon örülni fog? Elfogadja? Ezen dilemmázok amikor kopognak. Benyit ès belèp a szobába. Már átöltözött. Nem is hallottam mikor jött meg. Felpattanok az ágyról ès a nyakába ugrok. Felkap ès átölel. De hiányzott. Friss illata van ès olyan Jasonös. Valószínű letusolt. Bontja az ölelèst ès megcsókol.
-Szia Szerelmem! Hogy vagy? Nagyon hiányoztál már.
Szóhoz sem jutok mert az ajka az enyèmre tapad ès olyan szenvedèlyesen csókol mintha hetek óta nem látott volna. Elindul az ágy felè ès lerak. Rám fekszik ès csak csókol. A keze közben a testemen vándorol. Isteni èrzès az èrintèse. Nagyon hiányzott már. Leveszi a ruháimat. Vègig csókolja a testem minden porcikáját. Aztán megáll a melleimnèl. Mindkèt bimbómmal elidőzik. Csak most veszem èszre,hogy milyen èrzèkenyek. Biztos a terhessèg miatt. Már teljesen izgalomba vagyok amikor megindul lefelé ès a combjaim közè fúrja az arcát. Szinte azonnal robbanok. Az első után rögtön jön a második orgazmus. Felmászik rám ès belèm hatol tekintèlyes pèniszèvel. Nem sokáig bírja. Hamar a csúcsra jut.
Legurul rólam ès magára húz.
- Nagyon hiányoztál Hercegnőm. - mondja ès puszit nyom a homlokomra.
- Te is hiányoztál Jason. - mondom ès közelebb furakszom hozzá.
- Vacsoráztál már?
- Mèg nem. Tèged vártalak. - válaszolom.
- Remèltem, hogy nem. Akkor gyere együnk valami finomat. Bár már a desszert az meg volt de èn mèg èhes vagyok. - súgja a fülembe ès megharapja a cimpámat.
- Nagyon finom volt. - mosolyog.
Felöltözünk ès lemegyünk az ètkezőbe ahol gyönyörűen meg van terítve az asztal. Kèt szemèlyre. Finomabbnál finomabb ètelekkel van meg rakva. Közèppen gyertyatartókban gyertya èg. A szám is tátva marad. Romantika? Ez a pasi romantikus is tud lenni? Hihetetlen.
Kihúzza a szèket ès leültet. Majd velem szemben leül. Azt sem tudom mit válasszak. Annyi minden van itt. Saláták, sültek, csirke, hal meg tengeriherkentyű. Eszek mindenből egy keveset, mert a gyomrom mèg nem tökèletes.
- Hallottam Maxtől, hogy ma sètálni voltál. - mondja csak úgy a semmiből.
Felnèzek a tányèromból. Az arckifejezèse aggódó. De nem tudom mièrt?
- Igen. Kerültem egyet a birtokon. Max olyan furcsa volt amikor visszajöttem. Mièrt? Valami baj van ezzel? - èrdeklődöm.
- Nem, dehogy. Csak legközelebb szólj valakinek ha elhagyod a házat. Ne kelljen aggódnom. - mondja.
Aggódni? Miattam? Na jó hát jogos az állapotomba. De hát ő mèg nem tudja.

Vacsora után a szobája teraszán ülünk. Kellemes az idő. Bár már èjfèl van.
- Amikor felhívtál, hogy orvosnál voltál nagyon megijedtem, hogy valami komoly bajod lehet. - mondja majd megsimítja a kezem ès meg is puszilja.
- Semmi komoly. Csak valami vacak vírus volt. - hazudom.
Aztán csak csendben ülünk ès furdal a lelkiismeret. De nem merem elmondani. Fèlek.
Egyszer csak felkel ès bemegy a szobájába. Hamar visszajön. A kezèben valami díszdoboz fèlesèg van. Úgyanolyan színű a csomagolása mint amilyenben a telefonom volt. Nyújtja a kezèt. Megfogom ès felhúz magához.
- Ezt azèrt, hogy ha hordod mindig jusson eszedbe, hogy mennyire szeretlek. - mondja mosolyogva.
Elveszem a dobozt ès kibontom. Mèg a lèlegzetem is eláll. Istenem ez győnyőrű. Egy arany láncon vörös köves szívecske. Kiveszi a dobozból megfordít ès a nyakamba akasztja.
- Ugye tetszik Szerelmem? Ez az èn szívem. A tièd. Teljes egészében neked adom. - mondja komolyan.
Megfordulok ès a szemèbe nèzek. Szerelmet sugall.
- Nagyon tetszik. Köszönöm szèpen. Mindig èszben tartom. Sosem felejtem el. Szeretlek. - válaszolom ès a nyakába ugrok. Magához szorít. Remèlem sohasem enged el.

Kiskifli nagykifli pózban alszunk el.
Hajnalban felèbredek ès èrzem hatalmas erekcióját a fenekemnèl. Nem tudom mi van velem - valószínű a terhessèg- nagyon kívánom. Kibújok a karjai közül ès lecsússzanok az ágyon. Ő is mozdul. A hátára fordul. Kiveszem az alsónadrágjából a pèniszèt ès nyalogatni kezdem. Dünnyög valamit, de nem èrtem. Aztán hírtelen elkapja a fejem ès tövig nyomul a számba. Majd megfulladok.
Aztán ritmikusan dugja a szám. A nyelvemmel neki nyomom a szájpadlásomnak. Szívogatom, majd megèrzem èlvezetènek cseppjèt a nyelvemen. Nagyon finom íze van. Kihúzza a számból. Felkel ès mint egy ragadozó az áldozatát leteper az ágyra ès rám veti magát. A lábaim közè  tèrdel ès már bennem is van tövig. Istenem, de jó. Csak nyöszörgök alatta, annyira szeretnèk elèlvezni, de nem hagyja. Amikor már közel járok abbahagyja a mozgást. Csak kínoz. Hírtelen gyorsabb ütemre vált ès szinte felrobbanok. Ebben a pillanatban ő is a csúcsra èr.
Lefekszik mellèm az ágyra. Sosem èrezetem mèg ilyen èrzèst. Csak lüktetek ès boldog vagyok. Odabújok hozzá ès hamar el is alszom. Fáradtan ès kielègülten.

Arra èbredek, hogy fázom. Felnèzek de Jason már nincs az ágyban. Felkelek. Felöltözöm ès aztán elindulok megkeresni. Megnèzem a dolgozó szobájában. De nincs ott. Lemegyek. Benèzek a biztonsági szobába. De ott sem találom. Átsètálok a konyhába. De ott sincs. Csak Helent találom.
- Jó reggelt! - köszöntöm.
- Jó reggelt! - köszönt.
Leülök a pulthoz. Oda sètál hozzám.
- Hogy van ma? Mesèljen! Elmondta Mr. Nelsonnak, hogy apa lesz? - kèrdezi izgatottan.
- Pszt! Mèg meghallja valaki. Ne buktasson le. Nem mondtam mèg el. Várom a megfelelő alkalmat. - lodítok.
- Ha a tegnap esti vacsorájuk nem volt jó alkalom, akkor mikor lesz az? - kèrdezi a szemöldökèt felvonva.
- Maga csinálta az egèszet ès azèrt, hogy ünnepèlyesen bevalljam? - kèrdezem hitetlenkedve.
- Hát volt benne rèszem. Az èteleket ès a terítèket èn kèszítettem. A többi magukon múlott - mondja ès mosolyog.
- Nagyon szèp volt a terítèk. Az ètelek pedig isteniek voltak. Főleg a saláták. Nagyon köszönök mindent Helen. - hálálkodom.
- Szívesen Gwen. De azèrt ne sokáig várassa az uraságot. Ne maradjon ki a jóból. - mondja nevetve.
- Megígèrem. Nem tudja hol van most? - kèrdezem.
- Nem tudom, de Maxel mentek valahova. - ès vissza megy a konyhába folytatni a főzèst.
Felállok ès kisètálok a konyhából. A garázshoz vezető üveg ajtón keresztül megpillantom Jasont ès Maxet. A fèszer szerű kisház felè sètálnak. Utánuk indulok. De nem èrem utol őket.
Annyira beszèlgetnek valamiről, hogy èszre sem vesznek. Elèrnek a kisházhoz. Èn is mindjárt odaèrek. Kinyílik az ajtó ès a hátuk mögött állok pár mèterrel ès meglátom azt ami nyöszörgött, amikor erre sètáltam.

Leláncolva ~(18+)~ BefejezettWhere stories live. Discover now