İyi okumalar :))Mor ve ötesi - Bir derdim var
...Yazardan
Asena bir haftadır ruh gibi olan halinden çıkmasını sağlayan Tamerin kolundan tutup kaldırmasıydı.
"Ne oldu? Nereye gidiyoruz?" Diye sordu Asena.
Fazlasıyla yorulmuştu. Koşup sımsıkı bir şekilde Kıraç'a sarılmak istiyordu.
"Yerimizi bulmuşlar kaçmamız lazım"
"Nereye gidicez ki?" Diye sordu Asena üzgün bir sesle amacı yeri öğrenip bir kağıtla veya herhangi bir şeyle iz bırakmaktı.
"Bilmiyorum İzmir olabilir karabağlarda abimin kullanmadığı bir ev var oraya gideriz"
Asena sakin bir şekilde başını salladı.
"Hemen çıkacaksak ben bir lavaboya gitsem burnum kanayacakmış gibi hissediyorum"
Tamer başını tamam anlamında sallayınca asena koşar adımlarka lavaboya gidip kapıyı kitledi. Etrafta delici kesici herhangi bir şey bakındı. En son dolapta gözüne çarpan kürdan ve jileti eline aldı.
Derin olmayacak ve iz bırakmayacak üç tane kesik attı eline. Kürdanları kanına batırıp duvara gidecekleri yeri zar zor yazdı.
Kapıya vuran Tameri duyunca lavabonun camını açıp hızlıca kapattı ve dönüp kilitli kapıyı açtı.
"Ne oldu az önce?" Diye sordu Tamer. "Lavaboya camdan kedi girmiş onu çıkarttım partilerinden nasibimi de aldım biraz ondan oldu"
"Acele etmemiz lazım" diyerek Asenanın hızlıca kolundan tutup arabaya bindiler.
Tamer yolda Kıraçlarla karşılaşma ihtimaline karşı Asena'nın ağzını bantlamış ve ellerini bağlamıştı.
Durdukları benzinlikte Asena sakin olmaya çalışarak etrafa bakındı. Tabi yan tarafında araba da durup benzin alan Kıraçtan habersizdi.
Asena birisi görür umudu ile etrafa bakıp cama vurmaya çalışıyordu ama cam film kaplama olduğu için etrafı göstermiyordu.
Tamer yüzünde ki hınzır gülümseme ile arabaya bindi. Benzinlikten çıktıktan sonra peşlerinden gelen Kıraçların farkına vardı. Arabayı tanıyan olmazdı. Onun rahatlığı ile normal bir şekilde arabayı sürdü.
"Bir gitmediler ha!" Diye söylendi en son Asena kaşlarını çatarak etrafa bakındı.
"Kim var" der gibi mırıldanmsı ile Tamer bilinçsizce 'Kıraç' dedi. Asena ne kadar kapıyı açmaya kalksa da kilitli olduğundan vazgeçti. Camı yarıya kadar açıp elini dışarı çıkartmıştı ama Tamer camı kapatınca elleri sıkışmasın diye geri çekilmek zorunda kaldı.
Tamer biraz gaza basıp Kıraçları atlattığında derin bir nefes verdi. Sonunda gitmişlerdi.
Kıraç gaza basıp konumu belirli olan dağ evine sürdü. Koşar adımlarla Eve girdi. Bütün her yeri aradı ama kimse olmayınca kaybettiği ümidi ile omuzları çöktü.
Derin bir nefes verip koltuğa oturduğunda masa da duran tarağa kaydı gözleri yeni kullanıldığı belliydi. Eline alıp teker teker bütün saçları topladı.
O an o saçların Asena'nın olduğunu anladı. Bir teli bile kaybolmasın diye bütün saç tellerini bir iple bağlayıp göğsünde duran cebine koydu.
"Kıraç lavaboda duvarda kanlı bir yazı var" Kıraç arkadaşının dediği ile kalkıp lavaboya geçti.
Duvarda musluğun yanında kırmızı sıvı ile yazılan yazıya baktı.
Yazı stili çok tanıdık gelmişti.
Krabğlr izmr absn ev
knım btti :)
Herkes ne yazdığını anlamaya çalışıyordu. Emre kimse dışarı çıkmayınca içeriye girmeye karar verdi. Konuşma seslerinin olduğu yere doğru ilerledi.
"Kıraç abi noldu? Bir sorun mu var?"
Kıraç bir şey demeden duvarda ki yazıyı gösterdi. Emre yazıya bakıp 'haaa' dedi.
Kıraç'ın gözüne bakarak şaşkın bir şekilde ha diyerek yazıya geri döndü.
"Bu ablamın yazısı"
Kıraç değişik bir varlıkmış gibi Emre'ye bakarak "ne yazdığını çözebilir misin?"
"Ayıpsın abi" diyerek duvara baktı. Kaşlarını çartıp 'krabğlr' ve 'absn' ne olduğunu anlamaya çalıştı.
"İzmir de bir evden bahsediyor ama" Emre durup ciddi ciddi İzmir'de kim var diye düşündü.
"Doğru ya Tamer abinin İzmir'de abisi vardı oraya gidiyorlar karabağlarda"
Kıraçın tüm arkadaşları çıktığında Kıraç yüzü düşmüş bir şekilde Emre'ye bakıyordu. "Sonda ne yazmış peki?"
Emre buruk bir tebessümle "yazıyı kanıyla yazmış. Kanım bitti yazıp gülücük bırakmış" dediğinde Kıraç gözlerini büyülterek bir Emre'ye bir de duvara baktı.
Kıraç duvarda kurumuş kanı baş parmağı ile okşayıp dağ evinden kendini dışarıya attı.
Bütün olanları Asena'nın anne babasına anlatmışlardı. İkisi de yıkılmışlardı.
Kıraç Asenanın babası Kurtuluş bey'e söz verip kızını kendi elleriyle ona teslim edeceğini söylemişti.
Ardından Kıraç ve arkadaşları Asena'yı bulmak için İzmir'e doğru yola çıktılar.
........
Bir günde üç bölüm
Gözümüzü yaşarttın Hilal dediğinizi duyar gibiyim
Ben bu bölümde Kıraç'a fena aşık oldum galiba gözleri kalpli emoji gibi bakıyorum Kıraç'a
Bir daha ki bölüme görüşmek üzereeeğ
Bölümün dedikodusu burya
Selam
Merhaba
Güle güle
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘔ü𝘦𝘴𝘴𝘪𝘳
Чиклитİnstagramda izlediğim bir reels videosunun yorumlarından gaza gelerek dalgasına yazdığım bir kurgudur...