24. Bölüm

46 8 146
                                    

İyi okumalar...

Nil Karaibrahimgil - Kanatlarım var ruhumda

Madrigal - Dip

Kahraman deniz - Son durağın

...

"Asena sana bir şey söylemem lazım"

"Laçin şuan hiç müsait değilim birkaç dakika sonra konuşsak" diye fısıldadım. Stajım için görüşmeye gelmiştim.

"Olmaz abim ile alakalı" gözlerim büyüyerek oturduğum yerden kalktım. "Bir şey mi oldu?"

"Bir şey mi oldu diyeceğine kalkta bize gel o zaman yarım saate gelmezsen abimi bulamazsın evde"

"Ama-" diye fısıldadım. Mülakatım vardı.
"Abimi sevseydin zaten sorgusuz sualsiz gelirdin" diyip yüzüme kapattı.

Onu aramayıp Kıraç'ı aradım.

Açmadı.

O kadar çıkmazdaydım ki!

Eğer şuan dosyamı teslim edersem yarın staja başlayacaktım.

Gidersem de ya yazın gelebilecektim ya da son senemde staj yapıp mezuniyeti uzatıcaktım.

Ya Kıraç'a kötü bir şey olduysa ve bir daha ulaşamaz, görüşemezsem!

Dayımı aradım. "Efendim dayısı"

"Dayı bana yardım et lütfen" dedim ağlayacak gibi çıkan sesimle.

"Noldu?"

"Dayı arkadaşıma bir şey olmuş gitmem lazım ama staj defterimi de imzalatmam gerekiyor"

"Defterini odama bırak ben halledicem" teşekkür edip koşarak odasına gittim. Defterimi masasının klavye kısmına görünür bir şekilde koyup odadan çıktım.

Ne otobüsün ne de minibüsün saati olmadığı için koşarak gitmeye karar verdim.

Tıkanan nefesimle Kıraçların ziline bastım. Laçin kapıyı açıp alaycı bir şekilde baktı.

"Geç kalacağını zaten tahmin ediyordum" diyip kenara çekildi. İçeri girdiğimde üniformalı Kıraç görmeyi beklemiyordum.

"Asena! Ne işin var senin" biliyordu bugün stajım için şirkete gideceğimi.

"Laçin acil çağırınca elimde ki işi bırakıp geldim" Laçine bakarak konuştuğumda gözlerini devirdi. Parmakları ile tırnak işareti yaptı. "Ama geç kalarak geldin"

Elimi yüzüme kapattım. "Daha ne yapayım ya başlayamadığım stajım yandı daha ne yapabilirim sana yaranmak için" dediğimde Kıraç gözünü büyülterek baktı.

Gözlerim dolmuştu. Bana seslenmelerini aldırmadan bahçeye çıkıp derin bir nefes verdim.

"Asena'm neden yaptın bunu"

Ona dönmem ile gözümden bir yaş düştü. "Laçin yüzünden abim ile alakalı bir şey oldu dedi! Sorduğumda soracağına kalk gel yarım saat içinde gel yoksa abimi evde bulamazsın dedi. Bende defterimi dayımın odasına bırakıp kimse ile konuşamadan geldim"

"Ah Laçin ah sadece bir göreve çıkıcam bu kadar büyütmese miydin?" Ona baktım. "Hayır zaten gitmeden seni de görücektim bunu o da biliyordu! Neden böyle yapıyor ki bu kız anlamıyorum"

"Göreve mi gidiceksin" diye sordum hıçkırarak. Başını sallayıp avuçlarını yanaklarıma koydu. "Ne kadar süreceği belli bile değil. Net bir ayımız filan var ama"

𝘔ü𝘦𝘴𝘴𝘪𝘳Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin