35. Bölüm

36 6 33
                                    

İyi okumalar aşklar...

Kendimden Hallice - Böyle gitme

Kalben - Yara

Berk Bekar - Ben sana aşıktım

....

"Bu sürdüğün ne şimdi?" Pür dikkat beni izleyen Miraç'a baktım. Görev için kimlik değiştirmemiz lazımdı. Sadece olan kişiliğimizden uzaklaşsak bir sorun olmazdı.

Eyeliner'ı alıp güzel bir şekilde çekmiştim. "Bu elimde ki eyeliner kullanıldığı yer belli zaten"

Far paletine bir bakış attım. Kararsız kaldığım için far paletini ileriye ettim. Tek bir renk olan toprak rengi rujumu dudaklarıma sürdüm. İzlenme hissi ile etrafa bakındığımda Kıraç ruju sürüşümü izliyordu.

Önüme bırakılan lenslere baktım. Adam beni daha öncesinde gördüğü için zorunluydu. Uzun uğraşlar sonucu lensi takıp odaya yeni giren Orkuna döndüm.

"Orkun nasıl olmuşum" ıslık öttürerek beni süzdü. "Taş mübarek analar neler doğuyor be"

Tebessüm ederek üzerimi kontrol ettim. Herhangi bir eksiğim yoktu ilerleyip komodinin üzerine bıraktığım parfümü alıp boynuma ve bileğime iki fıs sıkıp geri bıraktım.

"Gençler hazırsanız operasyon sizi bekler. Hadi uçağa binipte gidin şu İspanya'ya halletmeden de dönmeyin" orgenerale baktım. Hiçbir şey demedim ne diyebilirdim ki?

Gidecek olanlarla birlikte kapıya doğru ilerledim. Neden bilmiyorum ama oturup saatlerce ağlamak isteği gelmişti.

Açık konuşmak gerekirse Kıraç yüzüme bile bakmamıştı. Onunda etkisi vardı sanırım.

Adımlarımı yavaşlatarak beylerin arkasından ilerledim. Beni yanında göremeyen Orkun arkasına dönüp bana baktı. Yavaşlayıp yanıma yaklaştı.

"Bir sorun mu var dişi kurdu'm!" Başımı hayır anlamında salladım.

"Benim bu hallerime ben bile anlam veremiyorum. Bir insanın neden sebepsiz yere morali bozulur ki?" Diyerek omzumu silktim.

Daha ben normal değildim ki! Bir de çevremin akıllı olmasını bekliyordum.

"Orkun ben yanıma spor ayakkabı almadım" bir şey olmaz dercesine omuz silkti. "Olmadı orada ayarlarız"

Başımı tamam anlamında sallayarak araca bindim. Yanıma oturan Orkun ile bulunduğum duruma baktım. Bir yanımda Kıraç diğer yanımda Orkun tam yerine oturmuştum.

"Dişi kurt sen uyu istersen uzun zamandır uyuyamadın" başımı tamam dercesine sallayıp başımı geriye yasladım. Gözlerimi kapattım.

"Asena istersen omzuma veya dizime yat" gözlerimi aralayıp Orkuna baktım. "Makyajı tekrar yapamam boşver" mırıldandıktan sonra tekrar gözlerimş kapattım. Ne kadar yorgunsam gözlerimi kapatır kapatmaz uykuya dalmıştım.

Ne kadar uyudum bilmiyorum ama kolumun dürtülmesi ile gözlerimi araladım. Kıraç yüzüme doğru eğilmiş diğer yandan da kolumu dürtüyordu.

"Hadi uyan geldik" diyip doğruldu. Arkasına bile bakmadan ilerledi. Bozuntuya vermeden toparlanıp araçtan indim.

Ayağımda ki topuklulara lanet ederek Orkun'un yanına gittim. Uzun zamandır topuklu giymediğim için doğru düzgün yürüyemiyordum.

Orkun halimi anlayıp kolumdan tuttu. Beraber kontrol noktasına geldik. En sona biz kalmıştık.

𝘔ü𝘦𝘴𝘴𝘪𝘳Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin