34. Bölüm

32 7 19
                                    

İyi okumalar...

Kaan Tangöze - Bekle dedi gitti

Velet - Aşk sadece anlayana

İrem Derici - Düşler ülkesinin gelgit akıllısı

......

1 ay 2 hafta sonra...

Helikopterin yere ile buluşması ile kendimizi dışarıya attık. Sonunda yarabbim evime dönmüştüm.

Sarsak adımlar atarken Orkun kolunu omzuma atmıştı. "Bunu da atlattık şimdi sıra en kötüsünde"

Kahkaha atarak ona baktım. Karşıdan orgeneralin ve peşinden birkaç kişinin geldiğini gördüğümüzde hazır ola geçtik.

O 'birkaç' kişi diye tabir ettiğim kişiler orgeneralin yanına dizilirken onlara göz ucuyla baktım.

Kıraç ve timiydi.

Bakışlarımı onlardan çekip orgeneral'e baktım. "Rahat gençler, aferin aslanlarım çok iyi bir iş çıkardınız"

"Sağol" diye yüksek sesle konuştuk. Dağılın dedikten sonra Orkun'a döndüm.

"Siz de toparlanın orgeneral yeni gelen timle tanıştırır" dedim Orkun'un yeşil gözlerine bakarak. " Gerçi senin pek tanışmana gerek yok ama sen bilirsin tabi" diye kulağıma fısıldaması ile kolunun altından çıktım.

"Valla seni döverim Orkun kaşınma" dedim sinirle. "Kaşısana"

Miraç'ın elinde ki ipi aldım. "Kaç Orkun kaç kurtar kendini" elimin tutulması ile ona döndüm. Miraç tutmuştu.

"Yavru kurt sakin ol"

Tebessüm edip elimi kurtardım. "Müsadenizle ben birazdan gelirim" diyip onlara bakmadan yanlarından uzaklaştım.

Sonunda odama geçtiğimde kıyafetlerimi ayarlayıp banyoya ilerledim. Kapımı kilitleyip duşakabine girdim. Suyu ayarlayıp aynadan kendime baktım. Bir buçuk ayda berbat olmuştum.

Koskoca iki yıl üç ay sonra karşıma çıkmıştı. Yüzüne tam anlamıyla bakamamıştım fakat eski halinden eser yoktu.

Kendimi suyun altına bırakıp yere oturdum. Kollarımı dizlerimin üzerine koyup başımı da kollarımın üzerine koydum.

Ne düşündüğümü bile bilmeden bir süre öylece durdum. Telefonumun çaldığını duyunca hızlıca kendime gelip vücudumu ve saçlarımı sabunlayıp duruladım.

Sıcak su beni mayıştırır gibi olunca soğuk suyu ayarlayıp durabildiğim kadar soğuk suyun altında durdum.

Biraz canlandığımı hissedince havluyu bedenime sarıp dolabın üzerinde olması gereken kıyafetlerime baktım. Cidden almamış mıydım?

Havluyu daha da sıkılaştırarak banyodan çıktım.

Yatağımın üzerinde bacak bacak üzerine atmış ritim tutarak oturan bir Kıraç görmeyi açıkçası beklemiyordum.

𝘔ü𝘦𝘴𝘴𝘪𝘳Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin