32. Bölüm

39 6 18
                                    

İyi okumalar, pek fazla nasip olmayacak sanırım.

Üç bölümü bir bölüme topladım. Bu yüzden fazla şarkı koydum bölümlerine göre ayırdım.

Bu bölümden sonra yazmaya devam edicem ama yayınlamaya ara vericem.

Bu olanları tam olarak duygusuyla anlatamasamda aklımda olana göre biraz ağır geldi. Bir süre düşünerek, zaman vererek yazmam gerekiyor. 

Bölümde olan hiçbir sahneden sorumlu değilim.

Dolu kadehi ters tut - Gitme

.

Yaşlı amca - yıldızlara bak

Sena Şener - Porselen Kalbim

Anıl Emre Daldal - M

Kendimden hallice - Hatamı dansa kaldırdım

.

Rota - Son kez

Şekersiz - Olsan yanımda

Edip Akbayram - Aldırma gönül

Cem adrian - Derinlerde

....

Kıraçtan

Sırtımı hastanenin duvarına yaslamış kapıya bakıyordum. Diğer yandan da birbiriyle ağlaşan Emrelere bakıyordum.

İçime dolan sıkıntı ile ayaklandım. "Serap anne ben bir hava almaya çıkıcam istediğiniz birşey var mı?"

"Su alsan iyi olur aslında" başımı sallayıp öncesinde hava almak için dışarıya çıktım.

Kenarda duran boş banka oturup cebimden çıkardığım kutuda olan sigaralardan alıp bir tane yaktım.

Emre'nin halini gördükten sonra içime bir sıkıntı düşmüştü. Eflin yerine Asena yatsaydı orada ben çoktan kafayı yerdim.

Yüzümü sıvazlayıp sigaradan bir nefes daha çektim. Ben nişan günü vurulduğumda olanları anlattıkları aklıma geldi. Asena'm da omzundan vurulmasına rağmen hissetmeyip hastaneye kadar peşimden gelmiş.

İlk iki gün filan doğru dürüst kendine gelememiş sürekli serumlarla uyutuyorlarmış. Eflin konuştuktan sonra normal hayatına dönebilmiş ve uyanmamı beklemiş.

Asena'm nolur senin başına böyle bir şey gelmesin. İçime düşen bu sıkıntı böyle bir şey olmasın lütfen

Seni kaybetmeye dayanamam ben...

Az kalmış sigaramdan son bir nefes alıp söndürüp çöpün kenarında takılı olan izmarit kutusuna attım.

Yavaşça ayağa kalkıp hastanenin içerisine girdim. Kantinden iki tane su alıp Serap anne'nin yanına geri döndüm.

"Emre nerede?" Diye sordum su şişesini uzatırken. "Ellerinde ki kanı çıkartsın diye lavaboya gönderdim. Eflin'i yoğun bakıma alınacağını söylediler kızı o halde görmesin diye gönderdim."

"İyi yapmışsın görmesin o halde" telefonuma bildirim geldiğinde cebimden telefonumu çıkardım. Asenaydı.

"Aşıksın aşık" diye söylenen Serap anneye gülümsedim.

𝘔ü𝘦𝘴𝘴𝘪𝘳Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin