İyi okumalar..Duman - Seni kendime sakladım
Mavi gri - Ben sende yandım
Madrigal - Seni dert etmeler
....
Dersten çıkmış kafam kazan bir şekilde amfiden çıktım.
Telefonumun çalması ile çantamdan bulup çıkarttım.
"Efendim Emre"
"Kuzey abimin nişanı varmış ona gidicek mişiz. Acil eve gelip hazırlanacak mışsın?"
"Tamam geliyorum" hızlı adımlarla eve doğru ilerledim. Yüksek sesle yere basılarak bana doğru gelinmesi ile kaşlarımı çatıp geriye döndüm.
Hiç kimse yoktu. Kafayı yiyordum yavaş yavaş zaten Tamer olayını atlatmış değilim. Bir tane daha kaldırmak istemiyordum.
Normalde her bir noktamı ezbere bilen Kıraç bile saçlarımın uçlarının yandığını fark edememişti.
Hızlı adımlarla eve gittim. Emre sağolsun benim için elbisemi ayarlamış.
Acele bir duş alıp elbiseyi giydim. Saçlarımı kurutup dalgalandırdı. Makyajımı bile yaptı.
"Ablacım bu aralar nasılsın sizi doğru dürüst görüp dertleşemiyorum"
"İki hafta sonrasına son mülakatım var. Ondan sonra belli olucak"
Yavaştan kalkıp Emre'ye sarıldım. "Ulan sana hasret gene evlendirecek miyim?"
"Kafanı kırmaktan artık hasret gideremedik"
Yanağından öpüp masamın üzerinde duran parfümden parfüm sıktım. Telefonumu alıp odadan beraber çıktık. Annem kucağında Alçın yanında ise babamla duruyordu.
"Haydi çocuklar"
"Geldik annecim" bize gülümseyerek baktılar.
..
Feride teyzeler ile aynı masada oturuyorduk. Arada göz göze geliyorduk.
Bir aydır arada gidip görüyordum. Kıraçla fazla konuşamıyorduk. Sesine hasrettim ama dayanamam ağlarım dediğim için aramamıştı.
Unuttuğum bir detay Feride teyze tek değil kız kardeşi ile gelmişti. Yanlarında bir de torunu vardı.
Dayanamayıp ayağa kalktım.
Feride teyze ile kız kardeşinin yanına oturdum. "Bebeği sevebilir miyim?"
Gülümseyerek kadın bebeği kucağıma verdi. Onunla biraz oynadıktan sonra başını göğsüme koydu.
"Akif uyumuş. Normalde başkasında uyumaz insan seçer"
Beni karşıdan çeken Emre'ye göz kırptım. Kadın bebeği alıp ortadan kayboldu.
"Beni güzel gelinimle fotoğrafımı çekin" kendisi ayağa kalkıp beni de peşinden kaldırdı.
Emre bizi çekip tekrar yerine geçti. Telefonuma mesaj gelince yerime oturup telefonuma baktım. Emre fotoğrafları atmıştı.
BİR DE KIRAÇ MESAJ ATMIŞTI.
Askerim: Güzelliğim ne yapıyorsun bakalım
Feride teyzeye mesajı gösterip kamerayı açtım. Fotoğrafımızı çekip ona attım.
Siz: *fotoğraf*
Askerim: Annem mi o?
Askerim: Öpsene benim yerime çok özledim onu :(
Gülümseyerek tekrar kamerayı açıp bizi görecek şekilde koydum.
"Feride teyzem Kıraç seni öpmemi ve çok özlediğini söyledi"
Dolan gözlerini görünce çaktırmadan iki yanağını da öptüm. Düşecek olan gözyaşını düşmeden parmağımla sildim.
"Aha tuttum pırlantayı" dedim gülerek. O da benim yanaklarımı öptü. Telefonuma dönüp öpücük atıp videoyu Kıraç'a gönderdim. Gönderdiğim gibi de görmüştü.
Askerim: Çok güzelsiniz :'(
Siz: :))
Askerim: Güzelliğim
Askerim: Dişi kurdu'm benim
Siz: Efm aşkım
Askerim: Eğer iki hafta sonraya doğum gününe yetişemez gelemezsem çok üzülme tamam mı?
Siz: Hiç sorun değil ki!
Siz: Doğum günü ve türevleri ile pek aram yok zaten
Askerim: Olur da gelemez veya yazamazsam
Siz: Canın sağolsun aşkım
Siz: Sen orada ne olduğunu bilmediğim bin tane sorunla uğraşırken ben burada doğum günüme gelemedin diye ağlayacak değilim!
Askerim: Seni çok seviyorum
Siz: Bende seni çok seviyorum 💕
Telefonumu kapatıp başımı etrafta gezdirdim. Feride teyze ve annem yan yana oturmuş gülüşüyorlardı.
Dans müziği çaldığında yavaş yavaş dans eden çiftlere baktım.
"Abla gel bizde dans edelim" uzattığı elini tutup beraber dansa kalktık. Bizi videoya çeken anneme baktık.
"Valla özlemişim be seni" diyip yanağımı öptü.
Kollarımı boynuma daha sıkı doladım. "Ablacım bugün beraber uyuyalım birkaç şey anlatmam lazım"
Gözlerim anlık bizim masaya kayınca toparlandıklarını gördüm. Omzuna baskı yapıp masayı gösterdim.
Ayrılarak annemlerin yanına gittik. Beraber annemlerin arkasından ilerledik.
Makyajı çıkartıp üzerimi değiştirdim. Kapının çalması ile odanın kapısını açtım.
"Gel ablam" direk yatağıma geçince ortalığı bir toparlayıp Emre'nin yanına uzandım.
"Abla ben aşık olmuşum" kaşlarımı çatıp ona baktım. "Kime peki"
"Gerçi o polis değil balerin ama abla bir görsen nasıl tatlı"
"Küçükken kafanı kırmalarım bir işe yaramış"
Omzumdan ittirdi. "Çok kötüsün" belime sarıldı.
"Eee senin Kıraç abi ile nasıl gidiyor?" Yalandan burnumu çektim. "Çok özledim"
Saçlarımı okşayıp başımı daha çok kendine çekti. Gözlerimi kapatıp kendimi uykuya bıraktım.
....
Eheheheheh
Ehehheheheheheh
Ehehehhehehehee
Diğer bölümde bombayı patlatıyorum. Ehehehehehhe
Ama ne bombası
Ve hangi diğer bölüme
Dedikodu kısmısı
Diğer bölümde görüşürüz
Selam
Merhaba
Güle güle
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘔ü𝘦𝘴𝘴𝘪𝘳
Chick-Litİnstagramda izlediğim bir reels videosunun yorumlarından gaza gelerek dalgasına yazdığım bir kurgudur...