ХЭСЭГЛЭЛ ХОРИН ГУРАВ:
ТОГЛООМ❝ ЗАНГИЛААГ ТАЙЛАХ ҮЕД ХЭДИЙН БҮГД ОРОЙТСОН
БАЙХ БОЛНО ❞──────────
Жэнугийн ард хэн нэгний ирэх хөлийн чимээ сонсогдоход тэрээр яг л ирэхийг нь хүлээж байсан юм шиг удаанаар эргэж харлаа. Жэну чимээгүй гэгч нь нэг хөмсгөө өргөн харах бол Ёрүм энд яг л эцсийг нь үзэхээр ирсэн мэт шийдэмгий харцаар харах аж.
- Тэгээд? Энд миний царайг харах гэж ирсэн юм уу?
Жэну ингэж хэлээд гараа элгэндээ авахдаа ард нь байх хаягдсан ширээг тулав.
- Хэзээ болих юм?
Ёрүмийг гэнэт асуухад Жэну гайхахдаа толгойгоо бага зэрэг гилжийлгэлээ. Тэгээд юу ч дуугаралгүй тайлбар хүлээх мэт нууцлаг харцаар ширтэж эхлэхэд Ёрүм нэг урт амьсгаа авчхаад ам нээв.
- Би яг юу хийсэн болоод надад ингэж хандаад байгааг чинь ойлгохгүй байна. Хэрвээ тэр явдлаас болсон бол.. би хэнд ч, юу ч хэлээгүй. Яагаад-
- Чи юу яриад байгаа юм?
Жэнугийн нүүрэнд жуумалзал тодрох нь тэр. Тэгээд тэр элгэндээ авсан гараа өмднийхөө халаасанд хийв.
- Би чамд юу хийсэн гэж? Намайг гэж яаж мэдэж байгаа юм? Яагаад ямар ч нотолгоогүй зүйл яриад байгаа юм?
Ёрүм түүнийг юу ч мэдэхгүй дүр эсгэж байгаад нь гайхсан ч гэлээ түүнтэй ярьж буй хүн нь И Жэну шүү дээ. Ёрүм ийм зүйл болохыг мэдэж байлаа.
Ёрүмд мэдээж түүнийг ард нь байгаа гэсэн нотолгоо байхгүй хэдий ч тэр энэ бүхний ард Жэнуг байгаа гэдэгт бат итгэлтэй зогссоор байв. Магадгүй Ёрүмд өс санасан өөр хэн нэгэн ийм зүйл хийж болох ч гэсэн Жу Чэюүнийг удирдаж чадах хүн И Жэнугаас өөр байхгүй. Чэюүн хэзээ ч хүний үгээр үйлдэл хийдэггүй төдийгүй зөвхөн өөрийнхөө зөв гэж бодсоныг л хийдэг ба харин тэр нь бусдыг дээрэлхэх биш. Тэр аав ээжийнхээ бахархал болсон, сурлага хүмүүжлээрээ нэртэй охин байсан. Тиймээс л Ёрүмийн хувьд байж болох хамгийн зөв хариулт нь зөвхөн Жэну л байсан юм.
YOU ARE READING
risen | jeno [on hiatus]
FanfictionПак Жихүг Америкаас ирэх үед түүний дүү өмнөх шигээ байхаа больсон байв. Түүний бүх зүйлээ ярилцдаг, сайн найзаас ч илүү гэмээр дотно байсан дүү нь түүнийг ирэх үед хүйтэн хөндий нэгэн болж өөрчлөгдсөн байлаа.