-נקודת מבט קיילי-
הגעתי למועדון עם חברתי הטובה קים נכנסנו והריח היה לי עדיין מוזר לא כמו שאני רגילה בניו יורק הריח של הזיעה עם האלכוהול הזר והריח של הסיגריות הגס, לא באתי לשפוט, באתי להנות כמו כל השנים שאני באה לפה עם קים.
קים היא החברה שלי מהאוניברסיטה, סיימנו את האוניברסיטה והיום זה היום האחרון של החופש הגדול, מחר חוזרים לשיגרה, קים חוזרת לאוניברסיטה, לעוד שנה.
ולי מחר יש ריאיון עבודה, תמיד רציתי לעבוד בעבודת הייטק פה בישראל.
טוב איפה היינו?קים רצה לבר של השתייה החריפה, כמו תמיד גם כשאנחנו בנות 21 עדיין יש לנו ראש של בנות 16 מתלהבות מהאלכוהול.
באתי אחריה והתיישבנו בבר קים כבר הספיקה להזמין לנו שוטים, הברמן הביא לנו את השוטים ואנחנו כמו חיות שתינו אותם בשלוק אחד, הרגשתי שהאהלכוהול עובר וצורב את גרוני, מריפלקס פניי התקבצו לפרצוף חמוץ.
קים צחקה מפרצופי והזמינה עוד שוטיםהברמן הביא לנו ואנחנו שוב שתינו במכה.
קמתי מן הכיסא של הבר וקים עצרה אותי כשהחזיקה לי את ידי ״לאן זה?״ שאלה ״לרקוד בואי״ אמרתי והלכנו לרחבת הריקודים, הזזנו את גופנו לפי הקצב והתחלנו לצחוק בלי סיבה.אחרי 6 שוטים שקים דחפה לי בכוח הרגשתי כבר גמורה, המשכנו לרקוד ולצחוק מלא בלי סיבה.
״אני הולכת להביא עוד שוטים״ קים אמרה ואני הנהנתי והמשכתי לרקוד, הרגשתי ידיים על אגני וגוף שרירי נצמד אליי, זה קורה לי הרבה אבל אני פשוט זורמת עם זה, הוא רקד והזיז את אגני לפי קצב המוזיקה ואני רקדתי איתו, הסתובבתי אליו כדי לראות עם איזה זר שיכור עכשיו אני רוקדת.וואו.
בחנתי את פניו ואת גופו בזמן שאני רוקדת, עניים חומות דבש, שיער חום מבולגן, גבוה ממני בהרבה, אני רק 1.57 הוא נראה 1.80 פלוס, קו הלסת שלו חד ויפה, הוא לבש חולצה לבנה פשוטה עם ג׳ינס שחור חלק ״יפה גם מקדימה וגם מאחורה, אהבתי״ אמר בקול גברי ומחוספס כשבחן אותי מלמעלה ללמטה.
״גם אתה נראה בסדר״ אמרתי מנסה להסתיר את המבטה האנגלי שלי, שנתיים אני פה ועדיין יש לי מבטה.
״את מארץ?״ שאל, אופס ״עליתי לישראל ליפניי שנתיים מניור יורק״ יותר מידי מידע. שתקי קיילי.
״נחמד״ אמר ואני הנהנתי ״רוצה משהו לשתות?״ שאל אותי, ״אוקיי״ אמרתי והלכנו ביחד לבר.״אז איך קוראים לך נסיכה״ אמר ״תמשיך לקרוא לי נסיכה״ אמרתי והוצאתי את הטלפון מכיס הג׳ינס שלי כדי לסמס לקים שאני בבר עם מישהו
״אוקיי,׳נסיכה׳״ אמר ועלה לי חיוך קטן כשהוא המשיך לקרוא לי ככה ״בת כמה את״ שאל ״21״ עניתי ״אני לא נותנת כלכך הרבה תשובות אל תנסה אותי, חוץ מגיל, רוצה לשתות, או לרקוד״ אמרתי מזהירה אותו, אין לי כוח, מחר אני אשכח הכל ״אוקיי, חשוד אבל זורם״ אמר וגיחוך יצא מפי, השוטים הגיעו ושתינו הכל במכה, ראיתי מאחורי הגבר הנאה מולי את קים באה אלינו ״שלום חמודות״היא צעקה ונשקה את הלחי שלי ״ואוו איזה טרף צדת״ היא אמרה אליי כשהסתכלה על הבחור, ״ היי, מייסון״ אמר והושיט את ידו אל קים, ״אוווו היי מייסוני״ היא שיכורה.אחרי ערב ארוך במיוחד חזרתי לבית מלון וקים חזרה הביתה וואי אני כלכך עייפה!!.
YOU ARE READING
My boss(?)
Romanceתכירו את קיילי, צעירה בת 21 שעברה לגור בארץ לא ממזמן, היא הלכה להנות עם חברתה במסיבה וחשבה ששם זה נגמר...ומסתבר שלא, העיניינים מסתבכים כשהיא מקבלת את העבודה שחלמה עלייה פחות או יותר. מה קרה? מה קיילי תעשה במצב הזה? תקראו כדי לדעת🙃 (הספר גמור+חלק 2...