\12/

1.8K 50 0
                                    

-נקודת מבט קיילי-
״נסיכה, קומי..יש לך עבודה״ קולו המוכר של מייסון העיר אותי, רגע מה? מייסון?, פתחתי את עניי בלחץ ואכן כן ראיתי את מייסון ״מ-מה?, אהו....פאק!״ מלמלתי, הרמתי את השמיכה שעטפה את גופי והייתי רק בהלבשה תחתונה...לעזאזל אני לא בתולה יותר! אבל זה מהבוס שלי...מהבוס החתיך שלי, טוב דיי קומי כבר! ״זו הייתה-״ באתי להגיד אך מייסון השלים אותי ״טעות״ הוא אמר ואני הנהנתי שמה עליי בגדים שהיו זרוקים ממזמן בחדר ״כל אחד עושה טעות בחיים, אבל הפעם אני לא מתחרט על הטעות שלי, זאת לא הייתה טעות״ הוא סיכם, צמרמורות עברו בגופי, פאק אפשר לקום כל יום ככה? ״זאת הייתה טעות״ אמרתי והלכתי לצחצח את שיניי, סיימתי ויצאתי מן חדר המקלחת ״למה אתה עדיין פה?״ שאלתי ״נהנה מהנוף״ אמר וסידר מול המראה לי את הג׳אקט המחויט שלי, סומק פרס על לחיי וחיוך ביישן צץ לו ״יפה לך ביישנית״ אמר כשהסתכל עליי מהמראה ״תוד- מה לא לא אני לא ביישנית דיי״ אמרתי וגיחוך יצא מפיו, השפלתי את מבטי וגיחוך גם יצא מפי ״יאללה זריז תתלבשי״ הוא זירז אותי ״אני מחכה שתצא״ אמרתי לו ״למה? זה לא שלא ראיתי אותך בעבר״ הוא חייך חיוך משועשע,אוקיי הוא רוצה לשחק מלוכלך? בהצלחה לו ״עם אתה אומר״ אמרתי והורדתי באיטיות את חולצתי ולבשתי חולצה שחורה חלקה עם מחשוף עמוק בחזה בגלל הווי שיש לה, הבטתי בו והוא היה מראה מהופנט, אהבתי את זה.
סידרתי את חזייתי עם ידיי והורדתי את מכנס המיני שמצאתי זרוק בחדרי באיטיות ממש כמו שהורדתי את חולצתי, הבטתי בו שוב וראיתי שהוא נושך שפה אחת ופאק הבליטה שלו יותר מידי מושכת את העין, גיחוך יצא מפי כששמתי את מכנס הג׳ינס שמצאתי בארון, סידרתי את שיערי מול המראה והבטתי בו ״זזים?״ שאלתי בתמימות ״את משחקת מלוכלך״ הוא לחש ״אתה זה שהתחלת״ ליטפתי את כתיפו והתקדמתי עם ידיי לצווארו, ירדתי עם ידיי לבטנו והתנתקתי מהמגע, עברתי ליד המראה הגדולה בחידרי להסתכל פעם אחת אך משהו תפס את עייני, היקי. פאק! זה לא טוב זה לא טוב ״שיט!״ אמרתי ושמעתי גיחוך מאחוריי ״תמימה״ מייסון אמר והלך לכיוון דלת החדר, הלכתי אחריו אחרי שסידרתי את שיערי שלא יראו את ההיקי למען השם בחיים לא היה לי את זה עם מישהו יגלה על זה אני ומייסון מתים.
......

עלינו לאוטו אחריי איזה כמה דקות ששתינו קפה ונשנשנו בייגלה, מחשבה אחת לא עזבה את ראשי, מייסון בגד בחברה שלו? זאתי שראיתי, היא קראה לו בייב.. ״קרה משהו?״ מייסון שאל אותי ״יש לך חברה, בגדת בה,איתי.״ סיכמתי, למה אני פתוחה איתו? ״מי? הזונה מהמשרדים? לא היא לא חברה שלי היא סתם זייון נגיש מה שנקרא״ הוא אמר והוריד לי אבן ענקית מהלב ״אוקיי״ אמרתי ו שתקתי כל הנסיעה

פרק קצר מהרגיל מצטערת.

My boss(?)Where stories live. Discover now