-נקודת מבט קיילי-
הנשיקה הסתהרה מייסון עלה במדרגות כשאני עדיין עוטפת את גופו עם רגליי, גניחה קטנה יצאה מפי וחיוך מרוצה עלה על פרצופו של מייסון, הוא פתח את דלת חדרו וקיבלתי שוק. החדר שלו ענקי!
הוא זרק אותי אל המיטה והוריד את חולצתו, הוא הביט בי והתחיל להוריד את חולצתי, הוא נשק לשפתיי שוב וירד עם נשיקות קטנות ורטובות לכל עבר גופי, פאק שוב ההרגשה הזאת... למה אני כלכך אוהבת את זה?
הוא ירד לחזהי והוריד את חזייתי במהירות, הוא נשק לפטמותיי בלהט, ״פאק מייסון״ לחשתי בגניחה, הוא ירד עם נשיקותיו לבטני, הוא הגיעה לפתיחת המכנס שלי, הוא הוריד אותו בכלכך פשיטות ״כלכך רטובה פאק״ הוא מלמל ונגע בתחתוניי, גניחה חזקה יצאה מפי כאילו הייתי צריכה את זה כלכך, הוא הוריד את הטרנינג שלבש הוא הוריד את תחתוניי והעביר את אצבעותיו על איברי, הוא רק גורם להרגשה הזאת לגדול ולגדול, גניחותיי התחזקו כשהרגשתי את אצביעותיו בתוך איברי ״פאק!״ צעקתי, הוא התחיל לנוע עם אצבעותיו בתוכי באיטיות, פאק זה מרגיש כל כך טוב ״מהר״ גנחתי ״מה?״ הוא שאל והייתי בטוחה במיליון אחוז שהוא שמע אותי ורוצה שאני אצעק את זה ״מהר״ כמעט צעקתי, הוא נע מהר יותר, הוא הוריד את תחתוניו והוציא את אצבעותיו, הוא הביט בי פעם אחרונה, נזכרתי במה שקים שאלה אותי, הבטתי בזין שלו, פאק היא צדקה הוא ענקי ״מי את מעדיפה שיזיין אותך?״ הוא שאל, הוא רציני? ״אתה רציני?״ גנחתי ביאוש ״טוב אז אם ככה״ הוא אמר וירד מן המיטה אוסף את בגדיו ״לא לא נו סליחה״ אמרתי והוא עזב את בגדיו בדקה ״תעני״ הוא אמר ״פאק״ נאנחתי ״מי את רוצה שיזיין אותך, אני או ג׳יימס״ הוא אמר בלי בושה, התיישבתי על המיטה ומשכתי אותו, הוא נפל עליי ואני חייכתי ״אתה״ לחשתי וחיוכו גדל, לקח לו שתי דקות וכבר הרגשתי את הבליטה שלו בפתח איברי ״פאקק״ גנחתי בעונג, הוא נכנס אליי יותר עמוק וגם הוא גנח, הוא המשיך במעשיו ושנינו קיבלנו את אותה כמות עונג, שנינו גנחנו בלי סוף ״פאק א-אני״ גמגמתי לא מצאתי את מילותיי וכבר הרגשתי את עצמי גומרת ״פאק חכי שנייה נסיכה״ הוא אמר והגביר את הקצב, גנחתי חזק שכבר הרגשתי כאילו אני צורחת, שמעתי את מייסון גונח ומבטו הפך לרך, הוא יצא ממני וחייך ״שמח שבחרת בבחירה הכי טובה״ הוא אמר ונשק לשפתיי כשישבתי על מיטתי, ״אני כלכך מבולבלת לעזאזל!״ נאנחתי ונשכבתי על מיטתו ״מה יש?״ הוא שאל קופץ גם הוא למיטה אחרי שלבש בוקסר, קמתי ממיטתו ולקחתי את תחתוניי ואת חזייתי, לבשתי אותם וחזרתי לשכב לידו ״א-אני לא יודעת! הנשיקה עם ג׳יימס הייתה כלכך טובה אבל איתך... הגל בלהט ו.. זה פשוט מושך א-אותי..״ התוודאתי ״את התנשקת איתו?״ הוא שאל בכעס ״כן..״ אמרתי במבוכה, אני חזרתי מדייט עם בחור אחד שהלך לי ממש טוב! אבל חזרתי הביתה ושכבתי עם בחור אחר.. שוואוו אני לא יכולה לתאר כמה טוב הוא היה..מה אני עושה לעזאזל!
YOU ARE READING
My boss(?)
Romanceתכירו את קיילי, צעירה בת 21 שעברה לגור בארץ לא ממזמן, היא הלכה להנות עם חברתה במסיבה וחשבה ששם זה נגמר...ומסתבר שלא, העיניינים מסתבכים כשהיא מקבלת את העבודה שחלמה עלייה פחות או יותר. מה קרה? מה קיילי תעשה במצב הזה? תקראו כדי לדעת🙃 (הספר גמור+חלק 2...