-נקודת המבט קיילי-
שיט.
למה אני בכלל פה? מסתכלת על הביניין בחשש אם להיכנס בכלל.
נכנסתי.
עליתי במעלית לקומה 40, וואי סיוט עד שהמעלית עולה, המעלית עצרה בקומה 20 ונכנס אלייה אותו בחור מאתמול ״היי״ הוא אמר ״היי״ אמרתי ״התקבלת?״ הוא שאל ואני הנהנתי ״מזל טוב מה המשרד שלך?״ הוא שאל ״זהו.. שאני עוזרת מנהל״ אמרתי ביאוש ״אאוץ״ אמר ואני צחקקתי ״טוב תהני לך, ותיזהרי, המנהל לא הכי נעים שתכירי״ אמר ויצא כשהמעלית הגיעה לקומה 30.דפקתי בדלת ושמעתי את מייסון ״פתוח״ הוא אמר, פתחתי את הדלת ועמדתי בכניסה, פאק שחכתי איך הוא נראה, השיער והפנים ״בוהה״ אמר בקול הגברי שלו ״אמ כן מה״ אמרתי מנהרת טיפה את ראשי ״סליחה״ אמרתי והתיישבתי מולו ״מה?״ הוא אמר ״מה מה?״ שאלתי לא מבינה ״את יושבת שם, קחי דפים לשדח לי, יש לך שם טלפון ויומן את צריכה לסדר לי את השעות של הפגישות שלי״ אמר יותר נכון ציווה, ״ אוקיי״ גילגלתי עניים וקמתי עם הדפים והיומן שנתן לי ״חוק ראשון, לא לגלגל לי עניים״ אמר ואני נאנחתי בתיסכול, התחלתי לשדח את הדפים בזמן שהטלפון לא נח מפגישות ובקשות וואי העבודה הזאת כלכך מתישה.
אחרי שעתיים שלי עבודה קמתי מן הכיסא והתקדמתי לדלת, הדלת נפתחה ומייסון נכנס ״לאן זה?״ הוא שאל ״הפסקה,קפה״ אמרתי ״חוק שני, את לא יוצאת להפסקות בלי שאני אומר לך״ הוא אמר ״בן זונה״ מלמלתי והלכתי להתיישב בכיסא שלי, הוא התיישב גם בכיסא שלו ״שמעתי את זה״ אמר ״לא איכפת לי״ אמרתי וגילגלתי עניים, הייתי בטלפון כי לא היה לי מה לעשות סימסתי לקים ואמרתי לה שגהנום כאן! ״לכי תביאי מקומה 20 דפים שאני צריך״ הוא אמר, ״איזה משרד?״ שאלתי ״ הראשון שם מצד ימין ״ אמר ויצאתי מהמשרד אל המעלית.
-נקודת המבט של מייסון-
דפיקות הדלת הושמעו ואני פתחתי ישר ״שלום״ אמרה אחת הזונות שעובדת אצלי ,אין לה שכל היא לא כלכך מבינה שאני מנצל אותה בשביל זיון ״שלום ״ אמרתי ומשכתי אותה, סגרתי את הדלת וזרקתי את כל מה שהיה על השולחן של קיילי אני לא מזיין על השולחן הנקי שלי,השכבתי אותה, ופאק אני חייב להוציא עצבים, הורדתי את החצאית שבקושי מכסה משהו, והורדתי לה את התחתונים במכה והכנסתי אלייה 2 אצבעות היא גנחה ואני המשכתי במעשיי פתחתי את רוכסן הג׳ינס שלי ושלפתי את איבר מיני ״הוא רק גדל-״ היא באה להגיד אך קטעתי אותה ״שקט״ אמרתי בעצבים, הוצאתי את האצבעות שלי וחדרתי אליה במכה הכל, היא לא גנחה היא יותר צרחה אבל זה לא הכי אכפת לי, נכנסתי ויצאתי ממנה במהירות ואז הדלת נפתחה, שיט ״מייסון לא היה כלום סתם צעקו עליי-״ קיילי.
״אני אלך סליחה ״ אמרה ועשה קול של קיא מזויף, חיוך קטן עלה על פרצופי אבל מהר מאוד דאגתי למחוק אותו, דמיינתי אותי מזיין את קיילי על השולחן שלי, צמרמורת עברה בגופי, השיער השחור שלה...העניים החומות והאור הלבן שלה.
גמרתי.
הזונה עדיין לא גמרה אבל זה לא כזה היה משנה לי. ״זה מספיק להיום ״ אמרתי לה כשסידרתי את מכנסיי ״מה - לא עוד קצת הייתי כלכך קרובה בבקשה בייבי״ היא אמרה ״יש לך שלוש שניות לעוף מפה״ היא ראתה שאני רציני, היא התלבשה והלכה.
קיילי נכנסה והסתכלה על החדר ״זה מה שאתה עושה?״ שאלה ״מזיין בנות?״ הוסיפה בשאלה כשעל פרצופה פרצוף מוגעל ״כן, בחיים לא ראית זיון?״ שאלתי והיא הנידה את ראשה לשלילה ״בחיים?״ שאלתי שוב מבדה את תשובתה, איך היא לא בת 21 או משהו? ״אני בתולה״ היא אמרה, בתולה? בת 21? בחיים לא שמעתי משהו כזה ״בחיים לא שמעתי על ילדה בת 21 בתולה״ אמרתי מתוסכל למרות שידעתי שזה משך אותי יותר.
YOU ARE READING
My boss(?)
Romanceתכירו את קיילי, צעירה בת 21 שעברה לגור בארץ לא ממזמן, היא הלכה להנות עם חברתה במסיבה וחשבה ששם זה נגמר...ומסתבר שלא, העיניינים מסתבכים כשהיא מקבלת את העבודה שחלמה עלייה פחות או יותר. מה קרה? מה קיילי תעשה במצב הזה? תקראו כדי לדעת🙃 (הספר גמור+חלק 2...