\20/

1.4K 40 1
                                    

-נקודת מבט מייסון-
דייט.
כמובן שהיא תלך לדייט.
אבל איתו? עם ג׳יימס? דווקא איתו?
פאק אני לא יכול לשחרר ממנה וזה כלכך מטריף אותי!
ירדתי למטה ופתחתי את ארון השתייה החריפה שלנו, לקחתי ויסקי ומזגתי לכוס, לגמתי ומחשבותיי הציפו אותי, יש כאילו שיגידו שהמקלחת מציפה את מחשבותיהם אבל לי זה ויסקי ושקט, כלכך הרבה שקט, זה די מלחיץ אבל זה גורם לי להתרכז בבעיות שלי.
קיילי לא בעיה שלי אבל היא מביאה איתה כלכך הרבה בעיות, היא מושכת כלכך ואני פשוט לא מוכן להפסיק לחשוב עלייה, ואני לא מדבר חיצוני, כי חיצונית היא מהממת אבל מבפנים משהו פשוט גורם לי להיות חייב להיות לידה וזה פשוט מעצבן שאני לא שולט בזה.

-נקודת מבט קיילי-
אחרי שעתיים שעברו ממש מהר הרגשתי כבר עייפה ״אני צריכה לזוז הביתה, יש לנו עבודה אבל גם אני עייפה רצח״ נאנחתי והוא הנהן, הוא אסף זריז את כל האוכל ואת הדברים לסלסלה ואני כבר הייתי על רגליי מתמתחת מכל השעתיים האלו.
נכנסנו לאוטו, חגרתי וכל גם ג׳יימס והתחלנו בנסיעה
.........
אחרי נסיעה שקטה מאוד הגענו לביתו של מייסון,שהוא גם בייתי...
ג׳יימס יצא מן מושב הנהג והתקדם לפתוח את דלת המושב שלי, צחקתי כשהוא פתח את הדלת, יצאתי והוא סגר את דלת האוטו, הוא הביט בעיניי בחיוך מהופנט, הוא רכן לעברי, הוא בא לנשק אותי?
הוא תפס את שפתיי בנשיקה עדינה, זרמתי עם הנשיקה, היא הייתה איטית מה שגרם לצמרמורת בכל גופי, הוא התנתק מהנשיקה ״אז ניפגש שוב?״ הוא שאל והעביר את ידו בשיערי, הינהנתי וחייכתי אליו. ״ביי״ הוא לחש ונשק ללחי שלי ״ביי ביי״ אמרתי ועזבתי אותו בחיוך מפגר, אני חייבת לספר לקים, או למישהווו.
נכנסתי לבית מחויכת, וואי זאת השבת הכי טובה שהייתה לי!
מייסון ירד במדרגות עם מבט ישנוני ועצבני ״מאוחר״ הוא אמר ״אויש תירגע השעה רק תשע״ אמרתי וחיוכי נמחק, למה הוא כלכך אדיש? ״נהנת לך בדייט הזה?״ הוא אמר בארס לעברי ״כן דווקא מאוד״ אמרתי וחיוכי חזר כשנזכרתי בנשיקה ״כן? מה מה מה קרה שם״ הוא גמגם ״אמרתי לך כבר שזה לא עיניינך״ אמרתי וראיתי איך מבטו הופך לקר, לא אשקר הוא היה נראה כלכך מושך ככה.. ״צודקת״ הוא אמר בלי רגש בעיניים והנהן ״דיי נו מייסון אתה מלחיץ עם הפרצוף הזה״ אמרתי וציחקוק יצא מפי ״רק אמרתי שאת צודקת, זה לא עינייני״ הוא אמר והתקדם אליי ״אני הבוס שלך, זה לא בסדר״ הוא אמר וכחכך בגרונו, הוא עקף אותי אבל לא חשבתי פעמיים ולקחתי את ידו שכבר עקפה אותי ומשכתי אותו לנשיקה עמוקה, הוא בהתחלה היה נראה מופתע אך זרם ישר אל הנשיקה, הוא הכניס את לשונו אל פי וחקר כל מקום בפי, צמרמורות פשטו לכל גופי לא יכלתי לעצור את עצמי, סעמק עם זה אני חייבת עוד ממנו.
הוא הרים אותי מרגלי וקירב אותי אליו כלכך, רגליי עטפו את גופו בזמן שהנשיקה לא עוצרת ורק הופכת לסוהרת עוד יותר.

My boss(?)Where stories live. Discover now