-נקודת מבט מייסון-
זה לא נכון.
היא הראתה לי בדיקות.
זה לא הגיוני.
אין מצב.
״מייסון למה אתה לא מקשיב לי״ קיילי התקדמה אליי ״זה לטובתך״ היא אמרה ועקפה אותי לחדרה ״זונה! קומי קומי״ היא העירה את ניקול ״איי הבטן״ ניקול אמרה לפתע, באתי אלייה והתקדמתי לניקול, נגעתי בבטנה ולא הרגשתי כלום ״שמענו עלייך גם כן בואי״ קיילי אמרה והקימה את ניקול ״מה את רוצה ממני? את מקנאה? כי אותי מייסון באמת הכניס להריון ואותך לא״ ניקול אמרה ״אויש סתמי כבר אני הולכת לקנות בדיקות הריון חכו פה לא לזוז״ היא אמרה ופשוט נעלמה, אוקיי היא ממש עצבנית כי לא הקשבתי לה ״למה היא הולכת לקנות בדיקות בייבי?״ ניקול שאלה אותי ״כי היא שמעה אותך אתמול מדברת עם מישהו על זה שאת תעקצי אותי ואז תגידי שאת תעשי הפלה או משהו כזה״ אמרתי לה באדישות, אני מאחר לעבודה כלכך.
אני מקווה מאוד שזה נכון כי אני לא הולך להתקע פה 20 דקות אבל אני רוצה גם שזה לא היה נכון כי זה ילדים, והם שלי...
העברתי את ידי בשיערי בתיסכול אני לא יודע מה אני עושה עכשיו אני רק הולך הלוך ושוב ״חזרתי!״ קיילי לפתע צעקה, שמעתי את רגליה עולות במדרגות ואחרי כמה שניות היא פתחה את הדלת ״בואי״ קיילי אמרה ומשכה את ניקול ״תיזהרי עליי אני אישה בהריון״ ניקול אמרה ובלעה רוק ״שמענו עלייך״ קיילי אמרה והכניסה אותה לשירותים ״קדימה״ קיילי זירזה אותה ״תעשי את הבדיקה״ אמרתי וכיחכחתי בגרוני ״אבל בייבי-״ היא ניסתה להגיד משהו אבל כבר לא יכלתי לעמוד בזה ״עכשיו!״ פקדתי עלייה ״אוקיי אוקיי״ היא אמרה, היא עשתה את שלה בזמן שאנחנו צופים בה, אחרי כמה דקות הרחקנו אותה מן הבדיקות ׳שלילי׳ ראיתי שחור בעיניים, קיילי הראתה לי גם את השני ׳שלילי׳ ״פאק״ נאנחתי ״אתה רואה״ קיילי אמרה בגאווה כי היא ידעה מה היא עושה ״חתיכת בת זונה״ הלכתי לניקול והרמתי אותה מצווארון הפיג׳מה הקצרה שלה ״אני מצטערת אני מצטערת בבקשה אל תעשה לי כלום״ היא התחילה לבכות כמו ילדה עם קוקיות ״מה חשבת? שעם תעשי את זה זה יעזור לך? זה יקדם אותך?״ שאלתי והיא הנידה בראשה ״א-אני רציתי נ-נקמה״ היא אמרה ואני חייכתי אלייה בארס ״את חתיכת זונה״ אמרתי ואידקתי את אחיזתי בצווארה ״מייסון בבקשה אני מבטיחה שאני לא אעשה יותר כלום בבקשה״ היא התחננה, הבטתי בקיילי שלבשה את הפרצוף ׳לא איכפת לי׳ הסתכלתי שוב על ניקול פאק מה אני עושה עכשיו ״עם את שוב פעם חוזרת לפה אני נשבע שאני אהרוג אותך בדם קר!״ צעקתי והיא הנהנה, עזבתי אותה והיא נפלה על הריצפה, היא רצה מחוץ לבית ואני הסתובבתי להביט בקיילי ״תודה״ אמרתי ״על מה?״ היא חייכה חיוך תמים, אני אוהב את החיוך הזה ״על זה שאמרת לי, בלעדייך הייתי כבר מאבד את זה״ התוודאתי והיא הנהנה ״ברור״ היא אמרה והתקרבה אליי, היא עלתה על קצות אצבאותייה כדי להגיע לשפתיי, רכנתי לשפתייה ונשקתי אותן.
YOU ARE READING
My boss(?)
Romanceתכירו את קיילי, צעירה בת 21 שעברה לגור בארץ לא ממזמן, היא הלכה להנות עם חברתה במסיבה וחשבה ששם זה נגמר...ומסתבר שלא, העיניינים מסתבכים כשהיא מקבלת את העבודה שחלמה עלייה פחות או יותר. מה קרה? מה קיילי תעשה במצב הזה? תקראו כדי לדעת🙃 (הספר גמור+חלק 2...