-נקודת מבט קיילי-
שבע.
פאק אני נלחצת, אולי זה לא דייט? אולי הוא סתם רוצה שניפגש? אולי משעמם לו?, יצאתי מחדרי, אצל מייסון, הגעתי לכאן לקחת בגדים ולהתארגן אמרתי לג׳יימס לאסוף אותי מפה, אין מצב שאני לובשת בגדים של קים.
״לאן זה?״ מייסון שאל כשירדתי במדרגות, הוא הביט בי כאילו חיכה בשבילי ״א..לא עינייך״ זה לא עיניינו, אני בטוחה שהוא יבין ״זה כן עינייני לאן את הולכת?״ הוא שאל שוב פעם אך לא עניתי, ירדתי במדרגות ומייסון חסם את דרכי ״מייסון דיברנו על זה״ לחשתי ״לא פאקינג מעניין אותי, לאן את הולכת!?״ הוא שאל שוב פעם מרים את קולו ״דייט״ לחשתי כדי שלא ישמע אותי ״דייט? רציני?״ הוא שאל והיה עליו מבט מאוכזב, הוא מאוכזב ממני? באמת? ״כן״ אמרתי בלב שלם ״עם מי?״ הוא אמר עם פרצוף נגעל ״ג׳..ג׳יימס״ בלעתי את רוקי, מייסון רק הנהן והמבט המאוכזב עדיין היה על פרצופו ״תהני בדייט שלך״ הוא אמר בארס ועקף אותי במדרגות ״נו מייסון מה הבעיה שלך?״ הסתובבתי לראות אותו עולה במדרגות ״בעיה שלי? כלום לכי תהני, מאחל לך ולג׳יימס זוגיות מאושרת״ הוא אמר והמשיך לחדרו ״טוב״ נאנחתי, אין לי כוח למשחקים שלו, דיברנו על זה והוא יודע את זה, צלצול בטלפון קטע את מחשבותיי ׳ג׳יימס׳ נשמתי נשימה עמוקה אחת ועניתי ״אני בחוץ״ הוא אמר ״באה״ אמרתי וניתקתי את השיחה, סידרתי את שיערי ויצאתי ״הלכתי! ביי!״ צעקתי לבית והלכתי, ראיתי את ג׳יימס ממש מחוץ לבית ״את נראת מהמם״ ג׳יימס אמר ואני חייכתי ״תודה גם אתה לא רע״ אמרתי והוא חייך ״כנסי״ הוא אמר ופתח לי את דלת האוטו שלו, נכנסתי והוא נכנס למושב הנהג ״אז לאן נוסעים?״ שאלתי ״את תיראי..״ הוא חייך ״אתה לא תחטוף אותי או משהו נכון?״ שאלתי בציניות וחייכתי ״מה פתאום..״ הוא זרם איתי וחייך אליי, צחקוק נפלט מפי וכך גם משלו ״מה עשית היום?״ הוא שאל מעביר את הזמן ״סתם הייתי בקניון עם קים, חברה שלי עם אתה שואל מי זאת״ אמרתי והוא הנהן ״מייסון ממש התנהג מוזר, ליפניי שיצאתי הוא-״ באתי להגיד אך ג׳יימס קטע אותי ״מייסון לא מעניין עכשיו זה רק את ואני״ הוא אמר ואני הנהנתי, אני והוא...ומייסון(?) לא לא בלי מייסון דיי.
עצרנו באגם מהמם ״ואוו״ אמרתי ויצאתי מהאוטו ישר כשג׳יימס החנה את האוטו ״זה מהמם״ אמרתי ״כן״ ג׳יימס חייך והנהן, הוא הוציא שמיכת פיקניק מהבגאז׳ ואני עזרתי לו עם הסלסלה ״אווו איזה כיףף״ אמרתי כמו ילדה בת שלוש, ג׳יימס פרס את השמיכה ואני שמתי עלייה את הסלסלה, שנינו התיישבנו והרגשתי את האווירה הרומנטית, זה הרגיש נחמד.
״מאיפה אתה מכיר את המקום הזה?״ שאלתי ״כשהייתי קטן הייתי בא לפה הרבה״ הוא אמר ואני הנהנתי ״זה מקום מהמם״ אמרתי וחייכתי ״זה למה שהבאתי אותך לפה״ הוא אמר והביט בעיניי, התחלנו לסדר את האוכל על השמיכה, דיברנו צחקנו והשאלה הכי סתומה פשוט לא עזבה את ראשי, זה באמת דייט? אני לא ידעתי מה התשובה עלייה, אם ג׳יימס מחבב אותי? אני לא ידועת..
YOU ARE READING
My boss(?)
Romanceתכירו את קיילי, צעירה בת 21 שעברה לגור בארץ לא ממזמן, היא הלכה להנות עם חברתה במסיבה וחשבה ששם זה נגמר...ומסתבר שלא, העיניינים מסתבכים כשהיא מקבלת את העבודה שחלמה עלייה פחות או יותר. מה קרה? מה קיילי תעשה במצב הזה? תקראו כדי לדעת🙃 (הספר גמור+חלק 2...