-נקודת מבט מייסון-
פאק בחיים לא אמרתי לאף אחת שאני אוהב אותה, קיילי זה משהו מיוחד, היא מוציאה ממני דברים שבחיים לא חשבתי שיצאו ממני.
קיילי ירדה להגיד לג׳יימס משהו ואחר-כך היא תלך לבית שלנו ואני ממשיך לעבוד, הסכמנו בנינו שאני עובד בהייטק שלי וקיילי תמצא את העבודה שלה כבר שנינו נעבוד פשוט לא באותו מקום, מה שפוטר את חיי האהבה שלנו כי היא לא עובדת אצלי יותר.-נקודת מבט קיילי-
״ג׳יימס״ קראתי כשראיתי אותו ״היי מה קורה! לא ראיתי אותך״ הוא אמר וקם לחבק אותי ״אני צריכה לדבר איתך״ אמרתי והוא הרצין והנהן ״ככה״ התחלתי ונשמתי עמוק מלטפת את ידו של ג׳יימס ״אני מפוטרת..״ אמרתי והוא הביט בי בשוק ״למה מה קרה?״ הוא שאל מהר ״כ-כי.. כי אני ומייסון התנשקנו והבוס שלו נכנס בדיוק..״ הסברתי מגמגמת ״למה התנשקת איתו, אמרת שאת לא רוצה את הקשר שלכם״ ג׳יימס אמר מבולבל ״כן אבל.. עכשיו שאני מפוטרת הקשר יכול להישאר״ אמרתי וחיוך קטן עלה על פני ״פאק ג׳יימס אני אוהבת אותו״ לחשתי והוא הנהן ״ברור״ הוא אמר והתיישב על הכיסא עבודה שלו ״ג׳יימס אני מצטערת בבקשה תבין אותי, בחיים לא הרגשתי ככה״ אמרתי וחיוכי נמחק ״זה בסדר לכי תהיי עם הפדופיל הזה״ הוא אמר בלעג ״זה ממש לא יפה הוא לא פדופיל ג׳יימס הוא רגיש.. ומיוחד!..כנראה שלא ראית את זה אבל אני רואה את זה״ אמרתי לו והוא הנהן, נשקתי ללחי השמאלית שלו והלכתי בלי להגיד כלום.
עליתי למשרד של מייסון להודיע לו שאני הולכת, כשהגעתי לקומה נכנסתי וראיתי אותו שם יושב ועובד לו בשקט ״תתגעגע אליי?״ שאלתי והוא הביט בי וחייך ״איך אפשר שלא?״ הוא שאל אותי, התקדמתי אליו וישבתי על רגליו, נשקתי את שפתיו ואז התנתקתי ״אני הולכת בסדר?״ שאלתי והוא הנהן ״ביי בייב״ פלטתי מפי, מהר מאוד שמתי את ידי על פי במבוכה ״ביי בייב״ מייסון אמר ונשק ללחי ימין שלי כדי שלא ארגיש נבוכה, חיוכי התרחב כששמעתי את מילותיו, יצאתי מן המשרד והלכתי לביתנו, חשבתי על לעשות לו הפתעה, אני יודעת שהוא רצה שאני אשן איתו אבל בכל זאת התווכחתי איתו, אולי אני באמת אלך לישון איתו, אני אעביר את בגדיי ואת דבריי לחדר שלו ואעשה לו הפתעה.הגעתי הביתה אחרי הליכה של 10 דקות, אין לי אוטו זה למה שאני הולכת תמיד ברגל, ״אני בבית!״ צעקתי כשנכנסתי ״את לא בעבודה?״ שון שאל אותי ״פיטרו אותי״ אמרתי מחייכת ״אני רואה שממש שנאת את העבודה״ הוא אמר וצחקק ״לא דביל אהבתי את העבודה אבל עכשיו שפוטרתי...״ אמרתי והמשכתי את קולי ״אני ומייסון יכולים להיות ביחד״ אמרתי לוחשת, שון הביט בי במבט בשוק ״אתם ביחד?״ הוא שאל ״כן למה?״ שאלתי ״מייסון בחיים לא היה בזוגיות עם מישהי מאז התיכון״ הוא אמר ״אז עכשיו זה תורי״ אמרתי וחיוכי התרחב ״יש לי דברים לעשות עם לא אכפת לך״ הוספתי והתקדמתי למדרגות, הוא הנהן ועליתי מהר לחדרי, לקחתי את סלסלת הבגדים הריקה שלי והתחלתי להשים שם את כל בגדיי, גם מסריחים וגם נקיים.
YOU ARE READING
My boss(?)
Romanceתכירו את קיילי, צעירה בת 21 שעברה לגור בארץ לא ממזמן, היא הלכה להנות עם חברתה במסיבה וחשבה ששם זה נגמר...ומסתבר שלא, העיניינים מסתבכים כשהיא מקבלת את העבודה שחלמה עלייה פחות או יותר. מה קרה? מה קיילי תעשה במצב הזה? תקראו כדי לדעת🙃 (הספר גמור+חלק 2...