\8/

2.1K 63 1
                                    

-נקודת המבט מייסון-
פאק דווקא עכשיו? עד שהצלחתי לטעום את טעם שפתייה הזונה הזאת לקחה אותי למשרד שלה, אני יודע שהיא לא באמת הייתה צריכה עזרה בעבודה היא רצתה להזדיין, פאק אין לי זין לזה עכשיו, היא ניסתה להוריד ממני את הג׳קאט המחויט שלי אך לא הצליחה ״זה לא הזמן״ אמרתי ובאתי לצאת החוצה ״מי זאת הייתה?״ היא לפתע שאלה ״המזכירה שלי״ אמרתי ״אתה יודע שאתה לא יכול להתנשק איתה זה מעבר לחוקים״ היא אמרה וחייכה ״עם אתה עכשיו תזיין אותי אני מבטיחה שאני לא אספר לאף אחד עלייך ועל הזונה המוזרה שלך״ היא אמרה וחיוכה התרחב, מצד אחד אין לי כוח לזיין אותה ולא בא לי בכלל לגעת בה אבל מצד שני, היא יכולה לספר את זה לבוס שלי והוא יכול לפטר אותי ואני כלכך השקעתי בשביל העבודה הזאת. ״פאק״ מלמלתי והתקדמתי אלייה, בתנועה מהירה הורדתי ממנה את חולצתה והושבתי אותה על שולחן העבודה לא ליפניי שהעפתי הכל בעזרת ידי, היא נשקה לשפתיי אך מהר מאוד השכבתי אותה על השולחן והתנתקתי מן הנשיקה, הורדתי ממנה את החצאית הקצרצרה שלה, זה הזכיר לי אותה.
פאק לא עכשיו, היא לא יוצאת מהראש שלי.
הורדתי את תחתוניה ודחפתי אלייה אצבע אחת, היא גנחה בהפתעה מהמהירות שלי, פתחתי את רוכסן המכנס שלי ושלפתי את איבר מיני, ״כבר אמרתי שהוא גדול?״ היא שאלה בזמן שאני שם את הקונדום עליי, ״לא עכשיו״ אמרתי וחדרתי אלייה באחת, היא צרחה וזה גרם להורמונים שלי למהר את הקצב ״פ-פאק!״ היא צרחה ושוב פעם התמונה שלי ושל קיילי מזדיינים עלתה בראשי, סעמק זה רק גרם לי למהר את הקצב, גניחותייה לא נעצרו ושאנתי את זה, לא אהבתי את זה שהיא כל דחיפה שלי גונחת, כאילו הן גניחות מזויפות ומגעילות, אין לי איך להסביר אבל בקצרה זה פשוט נשמע שהיא מזייפת הכל.
״פאק-אני גומרת״ היא מלמלה ״לא עכשיו״ פקדתי עלייה, אחרי כמה דקות שמלאתי את האוגרזמה שלי נתתי לעצמי לגמור ״עכשיו את יכולה״ אמרתי והיא גמרה והתנשפה חזק כאילו שמרה את זה שעות, סידרתי את מכנסיי כמובן אחרי שזרתי את הקונדום ליפני ויצאתי מן המשרד שלה בדרך למשרד שלי.

-נקודת מבט קיילי-
״כן את מבינה...״ אמרתי לקים בטלפון אחריי שסיפרתי לה כל מה שקרה עם מייסון ״חתיכת בן זונה המייסון הזה״ היא אמרה ״אני לא יודעת מה לעשות זה לא חוקי ועם יגלו שזה קרה יכולים לפטר גם אותי וגם אותו, ופאק קים את יודעת כמה אני רוצה לעבוד בעבודת הייטק״ נאנחתי ״הכל טוב פשוט תגידי לו שאת לא בעיניין למרות שהחתיך הזה בכל עיניין של בחורה״ היא אמרה, נשענתי על כף ידי ודמיינתי אותו ״כן אה..״ אמרתי, הוא כלכך חתיך ״רגע מה״ ניערתי את ראשי קצת ושמעתי את קים צוחקת על הקיו ״נפלת לרגליו אה קיילי?״ היא שאלה ״לא לא איכס״ זייפתי, אכן כן נפלתי לרגליו אבל זה אסור! ״טוב אני צריכה לחזור לעבוד גברת קים״ אמרתי לקים ״ביי ביי״ קים אמרה ואני ניתקתי את השיחה, טוב. עבודה עבודה עבודה עבודה, זה מה שחשוב עכשיו, הדלת נפתחה ומייסון נכנס ״איפה היינו?״ הוא שאל והתקדם אליי ״לא לא מייסון, תקשיב..״ אמרתי וקמתי מן הכיסא ״אני יודעת שזה קרה כבר פעמיים וזה אבל זה לא יכול להמשיך..אתה הבוס שלי.. ויכולים לפטר-״ באתי להמשיך את המשפט אבל מייסון רצה את הדרך שלו מאשר את שלי ונשק לשפתיי בתשוקה, זה הרגיש כאילו הנשיקה שלנו זה אוויר לנשימה, פאק אבל זה לא נכון קיילי תתעוררי על עצמך!, התנתקתי מן הנשיקה והסתכלתי על עיניו ״זה לא נכון״ אמרתי והנדתי בראשי ״אני בהפסקה״ אמרתי ויצאתי מן המשרד, זה פשוט לא נכון זה אסור.
פאק למה בא לי לבכות???

My boss(?)Where stories live. Discover now