-נקודת מבט קיילי-
הגענו לביתו ושחכתי כמה שהוא גדול, אני מתארת לעצמי שלקח להם הרבה מאוד זמן להשיג אותו ״את באה?״ שאל מייסון כשהסתכל עליי בוהה בביתו, הבטתי בו והנהנתי, הוא נראה מאוכזב משום מה, רגע הוא עדיין חושב שזיינו אותי? בגלל החולצה? וואי זה כלכך משפיע עליו, אני מרגישה די רע, למה? אני לא מבינה למה אני מרגישה רע הרי אני לא רוצה אותו....טוב זה שקר גס אני נמשכת אליו יותר מידי אני מנסה כמה שפחות אבל זה פשוט לא אפשרי!
נכנסנו לביתו וראיתי את שני האחים שלו משחקים בפלייסטיישן ״היי קיילי!״ אחד מהמם צעק אני משארת שזה היה שון, רגע שיט! היום הולדת שלו! איזה סתומה אני ״היי״ אמרתי והתקדמתי אליהם ״מזל טוב! למרות שהיום הולדת שלך הייתה ממזמן״ אמרתי וחייכתי אליו ״תודה, הכל בסדר זה לא שהיית חייבת להגיע״ הוא אמר ואני השפלתי את מבטי ״כן...״ אמרתי ״טוב אני אזוז לחדרי״ אמרתי והתקדמתי לחדרי, פתחתי דלת החדר ונאנחתי, סוף סוף מקום נורמאלי, לא הכי נורמאלי אבל הבנתם אותי... אני כלכך מבולבלת היום היה יום מאוד קשוח אני לא מבינה מה הולך ביני לבין מייסון הוא פאקינג הבוס שלי וזה לא בסדר, נכנסתי לחדר המקלחת שלי ופתחתי את זרם המים החם, פשטתי את בגדיי ונכנסתי אל המים הנעימים, נאנחתי אני מרגישה כלכך מתוסכלת אני מקווה שהמקלחת הזאת תעזור לי.
הסתכלתי על חדר השירותי, דלת המקלחת הייתה שקופה כך שהייתי יכולה להסתכל על הכל, הכל היה מפואר בגווני שחור, עץ, ולבן-נקודת מבט מייסון-
ליפני שהלכתי לשון אני תמיד עושה סיבוב בבית לראות שכולם במיטות ישנים, נכנסתי לחדרה ולא ראיתי אותה שם, איפה היא? ירדתי למטה היא לא הייתה במטבח או בסלון, עליתי בחזרה יש לחדרה ופתחתי את חדר הארונות, היא לא שם, פתחתי את חדר המקלחת ו..פאק, הבטתי בגופה הערום וסגרתי מהר את דלת המקלחת ״פאק״ היא נאנחה ״אל תדאגי זה לא פעם ראשונה שלי רואה בנות ערומות..״ מחשבות גסות הפיצו את ראשי ״איכס!״ היא צעקה מה שגרם לי לצחקק ״תנעלי שמישהו לא היכנס״ אמרתי עדיין קצת מצחקק ״טוב שנזכרת!״ היא אמרה מרימה את קולה בעצבים, זרם המים הופסק ודלת המקלחת נפתחה, היא הייתה במגבת מסתכלת עליי, הזין שלי קצת חושב אחרת ממה שאני חושב, או שלא משנה אנחנו חושבים אותו הדבר, היא עשתה את עצמה משתעלת כדי שאני אלך ״אה,כן..מה״ פעם ראשונה שאני מגמגם מול בחורה! היא גיחכה והמשיכה להביט בי כשהיא מחזיקה את המגבת עלייה ״אני יכול להביט בך שעות״ מלמלתי בחשש אם היא שמעה ״גם אני״ היא השפילה את מבטה ומלמלה, היא שמעה אותי.
הרמתי את ראשה עם אצבעותיי והתקרבתי אלייה ״אחרון אני מבטיח״ אמרתי ונשקתי לשפתייה בחוזקה, היא הייתה אוויר לנשימה בשבילי היא הייתה שונה מכל השאר, הנשיקה הפכה לסוהרת במיוחד, גם מהצד שלה וגם מהצד שלי, זה כאילו היינו צריכים את זה, כמו תרופה.
YOU ARE READING
My boss(?)
Romanceתכירו את קיילי, צעירה בת 21 שעברה לגור בארץ לא ממזמן, היא הלכה להנות עם חברתה במסיבה וחשבה ששם זה נגמר...ומסתבר שלא, העיניינים מסתבכים כשהיא מקבלת את העבודה שחלמה עלייה פחות או יותר. מה קרה? מה קיילי תעשה במצב הזה? תקראו כדי לדעת🙃 (הספר גמור+חלק 2...