-נקודת מבט קיילי-
יום ראשון לשיגרה, וריאיון בעובדה חדשההה
התלבשתי בג'ינס שחור וחולצה V לבנה שמתי את הסניקרס הלבנות שלי וסיקרתי את שיערי השחור והארוך. התאפרתי קצת, שמתי ליפגלוס ומסקרה על העניים החומות שלי ויצאתי מחדר המלון.הגעתי לביניין הענק של משרדים.
ונכנסתי אליו, הזמנתי את המעלית ונשמתי עמוק, מנסה להרגיע את הלחץ שלי, תמיד ליפניי דברים חשובים יש לי לחץ בכל הגוף.
נכנסתי למעלית ולחצתי על קומה 40, וואו הביניין הזה ממש גבוה, המעלית נעצרה בקומה 20 כשגבר נכנס למעלית ״חדשה?״ שאל ״לריאיון עבודה״ אמרתי בקצרה ״אה בהצלחה״ אמר וחייך אליי ״תודה״ אמרתי וחייכתי גם, המעלית נעצרה בקומה 26 והבחור הלך, המשכתי לעלות והגעתי לקומה 40.
דפקתי על הדלת שכתוב בה ׳מנהל׳ עד ששמעתי מישהו אומר לי להיכנס, נכנסתי וקיבלתי שוק, ״א- אני מכירה אותך?״ שאלתי, אחרי השוט ה-6 אתמול כבר בקושי זכרתי משהו, ״מייסון״ אמר ומשהו בשם הזכיר לי ״פאק״ אמרתי והוא גיחך ״בואי שבי ׳נסיכה׳״ ענה בכינוי שקרא לי אתמול ״תקרא לי קיילי״ אמרתי ״וכל מה שקרא אתמול בבקשה זה היה כלום, שנינו היינו שיכורים וזה סתם עוד ערב״ אמרתי, התיישבתי והעברתי לו את הטפסים ״אוקיי״ אמר והסתכל במחשב ״אז קיילי, בת 21 בלה בלה בלה, טוב אני צריך שתגידי לי למה את רוצה לעבוד כאן?״ שאל אותי ״כי זה החלום שלי מגיל צעיר מאוד חולם שלי לעבוד בעבודת הייטק במשרד פה בישראל, לפניי שעליתי לארץ למדתי הרבה מאוד את הנושאים החשובים שפתחו לי את אפשרויות ההייטק״ אמרתי והוא הנהן כותב משהו על הדף
אחרי כמה דקות של דיבורים הוא כתב עוד כל מיני מידע עליי בדף שלו. ״טוב אני אחזור אלייך, ביי יום טוב ותודה״ הוא אמר והמשיך בעיסוקים שלו ״זבל״ מלמלתי בשקט, למה שהוא יחזור אליי? בטוח לא התקבלתי.עצרתי בתחנת דלק וקניתי גלידה, מאז שעליתי לארץ הגלידה האהובה עליי הפכה לוניל עוגיות, נכנסתי לאוטו והתקשרתי לקים ״הלו?״ היא ענתה ״קים בואי אליי עכשיו! מצב חירום״ עניתי כמעט בוכה ״אני בדרך שתי דקות אצלך ״ היא אמרה כנראה שמעה אותי על סף בכי ״ אוקיי ״ אמרתי וניתקתי, נסעתי למלון וחיכיתי לקים, שמתי בטלוויזיה את הקרדשיאן וקים בידיוק דפקה בדלת, פתחתי לה והיא חבקה אותי, פרצתי בבכי מבלי סיבה, ההרגשה הזאת של לא קיבלו אותי פשוט הרגה אותי ״בואי בובי עוד פרק של הקרדשיאן וגלידת וניל עוגיות כי למה לא״ קים אמרה וקפצה על המיטה, סגרתי את דלת החדר וקפצתי גם על המיטה, שמתי פרק והבאתי לנו כפיות לגלידה.
אחרי 2 פרקים וחצי מייכל גלידה הלך קיבלתי הודעה בדקתי את הטלפון וראיתי הודעה מהמשרדים ״מי זה?״ קים שאלה ״הם שלחו לי הודעה״ עניתי, פתחתי את ההודעה במהירות וגילגלתי ״בלה בלה בלה״ מלמלתי ואז שוק הכה בי ״מה זה?״ קים שאלה ובדקה את הטלפון שלי ״בלה בלה בלה״ מלמלה ״התקבלת״
״רגע מה״
״התקבלתייייייייי״ צרחתי
״עעאעעאאא״ קים צרחה גם
״רגע רגע״ היא אמרה ״כתוב כאן לעוזרת המנהל?״ היא שאלה, בדקתי את הטלפון וכך היה כתוב ״פאק! לא לא לא לא לא״ גילגלתי למעלה וראיתי בהודעות הישנות שביקשתי להיות עוזרת מנהל כי זה עבודה מאוד גדולה, ״שיטטטט״ צעקתי ״מה הבעיה?״ קים שאלה ״המנהל זה ההוא שנגע לי בתחת אתמול במועדון!״ אמרתי בתיסכול, קמתי מהמיטה וסגרתי את קופסאת הגלידה ״אוווו מייסן הזה? דווקא חתיך״ אמרה וחייכה אליי ״דייייי אין מצב שאני הולכת״ אמרתי, קים בדקה את הטלפון שלי והסתכלה שוב על ההודעות ״כתוב שמחר בבוקר את מתחילה..״ היא אמרה וציחקקה ״מאוד מצחיק״ אמרתי ביאוש.
YOU ARE READING
My boss(?)
Romanceתכירו את קיילי, צעירה בת 21 שעברה לגור בארץ לא ממזמן, היא הלכה להנות עם חברתה במסיבה וחשבה ששם זה נגמר...ומסתבר שלא, העיניינים מסתבכים כשהיא מקבלת את העבודה שחלמה עלייה פחות או יותר. מה קרה? מה קיילי תעשה במצב הזה? תקראו כדי לדעת🙃 (הספר גמור+חלק 2...