-נקודת מבט קיילי-
אחרי שאספתי את כל בגדיי גררתי את הסלסלה לחדר של מייסון, נכנסתי והנחתי את הסלסלה וחזרתי מהר לחדרי לאסוף עוד דברים, כל האיפור שלי היה בתיק איפור אז זה היה ממש קל לאסוף אז לקחתי אותו ו2 בשמים שלי, ככה עשיתי הלוך ושוב עד שכבר לא היה כלום בחדר ״עכשיו לסדר״ מלמלתי, נכנסתי לחדרו של מייסון והסתכלתי על כל הבלגן שעשיתי לו בחדר, את הבגדים שמתי בצד ובנתיים סידרתי בשידה הריקה של מייסון את כל האיפור שלי והבשמים שלי, בשירותים שמתי את המברשת שיניים שלי ואת המשחה, פדים טמפונים וכלי רחצה.
ואז הגיע החלק של הבגדים, דבר ראשון מיון של הבגדים, סידרתי שמתי בהרמה את הבגדים המסריחים וקיפלתי את הבגדים הנקיים, שמתי את הבגדים המסריחים במכונת כביסה והתחלתי לסדר את הבגדים שלי בחדר הארונות העצום של מייסון.
......
״אני בבית!״ מייסון צעק ירדתי מהר במדרגות ״היי בייב״ הוא אמר ונשק לשפתיי ״בייב? רציני מייסון?״ שון צעק לו מהסלון ״לך תדחוף לזונה ושחרר ממני״ מייסון צעק לו בחזרה ואני צחקקתי, נשקתי לשפתיו וחיבקתי אותו ״בוא תראה משהו״ אמרתי ומשכתי את ידו ללמעלה, עלינו למעלה והלכנו לחדר שלו ״מה עשית״ הוא אמר בחשד ״כלום״ אמרתי בתמימות, פתחתי את דלת החדר שלו והוא לא הבין מה קרה ״אתה לא רואה?״ שאלתי אותו ״סידרת לי את החדר?״ הוא שאל ואני נאנחתי ״לא דביל אני עוברת לישון איתך!״ צעקתי מיואשת ״מה״ הוא אמר מסתכל עליי ״כן״ אמרתי וחייכתי אליו ״אני. אוהב. אותך״ בוא אמר וחיבק אותי מרים אותי לגובה עיניו, הוא זרק אותי למיטתו וחילק נשיקות בכל גופי ״מייסון! זה מדגדג!״ צעקתי וצחקקתי, הוא המשיך לנשק את כל גופי ולא התייחס אליי ״מה העברת את הכל לכאן?״ הוא התנתק מגופי והביט בי, אני הנהנתי והוא חייך אליי, שנינו נשכבנו במיטה מדברים וצוחקים עד שהתחלתי להרגיש עייפה, אחרי כל העבודה הזאת אני באמת עייפה השעה עשר בלילה! זה לא מאוחר אבל אני עדיין גמורה מעייפות ״מייסון אני עייפה״ אמרתי וליטפתי את שיערו ״אני אחליף לטרנינג ונלך לישון״ הוא אמר וקם מן מיטתו, אחרי חמש דקות ראיתי אותו בלי חולצה עם טרנינג שחור ״אתה כזה חתיך״ אמרתי ונשכתי את שפתיי ״כן?״ הוא שאל מתנשא ״אויש נו בוא נלך לישון״ משכתי אותו למיטה וכיסיתי את שנינו ״לילה טוב בייב״ הוא אמר וליטף את שיערי ״לילה טוב״ אמרתי ונשקתי ללחיו, עצמתי עניים ונפלתי לשינה עמוקה.
.........
״אני אוהב אותך״
״אני אוהב אותך״
אני אוהב אותך״ מייסון לא הפסיק לנשק את גופי ולחזור על אותו משפט, צחקוק יצא מפי והוא הביט בי ״מה אני רק אומר שאת האהבה הכי גדולה שהייתה לי״ הוא אמר ונשק לשפתיי ״גם אתה״ אמרתי וחייכתי ״ממתי את ער?״ שאלתי ״ממזמן, הכנתי לנו ארוחת בוקר טעימה״ הוא אמר ״אתה? הכנת?״ שאלתי ״כן חוץ מזה שאני פנים יפות אני הרבה דברים״ הוא אמר ואני חייכתי אילו בחיוך מפגר, שנינו ירדנו במדרגות אחרי שהתארגנתי.
״ואוו״ אמרתי, שתי צלחות של ואפל בלגי עם תותים וסירופים ״תודה תודה תודה״ אמרתי לו חיבקתי אותו חזק, הלכתי לשולחן וישבתי מולו ״בתאבון נסיכה״ הוא אמר ״בתאבון״ אמרתי והתחלנו לאכול.
YOU ARE READING
My boss(?)
Romanceתכירו את קיילי, צעירה בת 21 שעברה לגור בארץ לא ממזמן, היא הלכה להנות עם חברתה במסיבה וחשבה ששם זה נגמר...ומסתבר שלא, העיניינים מסתבכים כשהיא מקבלת את העבודה שחלמה עלייה פחות או יותר. מה קרה? מה קיילי תעשה במצב הזה? תקראו כדי לדעת🙃 (הספר גמור+חלק 2...