\15/

1.5K 38 0
                                    

-נקודת מבט מייסון-
הגענו כבר בשעה שבע, ישבנו בקומה למעלה, יש שם רק מקומות ישיבה ובר שתייה קטן, דיברנו, צחקנו והתעדכנו, לא ראיתי אותם מאז החופש, עוד קבוצה של אנשים נכנסו למועדון, אפשר לראות הכל מלמעלה ״עוד שוט?״ עומר שאל וכולנו הנהנו, הוא חילק את הכוסות בין כולם והביא את הבקבוק מוזג לכולם עד סוף הכוסית, ״1..2...3״ עומר אמר ובשלוש כולנו לגמנו מהכסיות בשלוק.

-נקודת מבט קיילי-
והינה שוב פעם ריח האהלכוהול והזיעה עם הסיגריות עטפו את אפי, אני בחיים לא אתרגל לזה ״והולכים לבר״ קים אמרה ומשכה את ידי ״לא לא לא קים יש לי מחר עבודה!״ אמרתי ״דיייי כבר עם העבודה שלך!״ היא צעקה כדי שאשמע אותה מהמוזיקה החזקה. ״חאלס, לשתות בובי!״ היא אמרה והושיטה לי שוט אחד, שתיתי בלגימה אחת את כל הכוסית והיא הביאה לי עוד אחת! טוב לעזאזל, שתיתי גם אותה, צריבה קלה עברה בגרוני אך מהר מאוד התאוששתי, החזקתי את ידה של קים ״בואי להתנענע״ אמרתי וצחקתי, היא באה אחריי ושנינו הלכנו לרחבת הריקודים, שנינו קפצנו ורקדנו כמו משוגעות כאילו אין מחר.
ואיך שלא מישהו נצמד אליי הסתובבתי לראות מי השיכור החדש, גבוה, עניים כחולות, שיער בלונדיני ממש ״באה למקום יותר נוח?״ הוא הביט בי ואז בשירותים שמאחוריו ״לא תודה״ אמרתי אך הוא משך אותי בחוזקה ״אמרתי לא תודה!״ צעקתי עליו וניסיתי לשחרר מאחיזתו אבל זה היה כלכך קשה כשאת על כמה שוטים ועקבים ״דיי שחרר ממני ילד״ אמרתי וניסיתי לשחרר שוב ״זונה אני יודע שאת אוהבת את זה״ הוא שיכור, יותר מידי שיכור, הוא נגע במקומות בגופי וחייך חיוך מלחיץ ״עזוב אותי כבר!״ ניערתי את גופי כדי שיפסיק ״היא אמרה לך להפסיק נכון?״ קול גברי ומוכר. מייסון.
הוא אחז בחולצתו של אותו הבחור והפיל אותו על הריצפה, מה הוא עושה פה? הוא צופה בי? הוא עוקב אחריי? אני לא יודעת אבל מה שכן שיש לו ריח נוראי של אלכוהול! ״בן זונה אומרים לך לא זה לא נכון!?״ הוא צעק והעיף לו אגרוף לפרצוף ״מייסון!״ אה עכשיו נזכרת? ״תעזוב אותו! תן לו ללכת הוא הבין את הקטע״ אמרתי וניסיתי למשוך את מייסון אחורה ״עזוב אותו!״ צעקתי והוא פשוט עזב אותו, אותו בן אדם היה נראה מת, גם שיכור גם מדמם מהאף וגם מהפה... כמה כיף לא?
״תיראה מה עשית!״ אמרתי והסתכלתי שוב על הבי אדם המעולף על הריצפה ״הוא לא יגע בך״ מייסון אמר ״מייסון! אבל הוא מעולף!״ אמרתי ומייסון גיחך ״אתה שיכור״ אמרתי ונאנחתי ״בואי בואי לבחוץ אני חייב סיגריה״ הוא אמר ואני כמו כלב הולכת אחריו, קיילי! לכי לחברה שלך!, אני בוגדת בעצמי.
״מה אתה עושה פה? אתה עוקב אחריי או משהו?״ שאלתי ״למה שאני אעקוב אחייך? אני פה עם חברים תירגעי״ הוא אמר וצחקק ״פאק, קיילי זה צריך להיפסק״ הוא אמר כשהוא לוקח שכטה מן הסיגריה, זה היה כלכך רמדומאלי ״אני מופתעת לשמוע את זה ממך״ אמרתי, שנינו לא רוצים את זה אבל עכשיו אני מבינה שהוא הבין מה זה יכול לגרום ״את יודעת שהייתי ממשיך אבל זה הבוס שלי! אנחנו באזהרה אצלו! איזה מניאק אמר לו עלינו״ הוא התעצבן, למה הפרפרים בבטני לא מפסיקים להסתובב? רגע, הוא אמר שהלשינו עלינו? פאק פאק פאק זה לא טוב! זה לא מי שאני חושבת שזה.... אין מצב שג׳יימס היה עושה את זה... נכון?

My boss(?)Where stories live. Discover now