-נקודת מבט קיילי-
פאק אני כלכך עצבנית, כמה כיף להתחיל עבודה בעצבים? גם כי אני כולי בבגדים חשופים בגלל שישנתי שוב פעם אצל קים! וגם בגלל שגיליתי שהחבר הכי טוב שלי תקע לי סכין בגב! אני לא מאמינה שהוא עשה את זה, במקום לעלות למשרד שלי עליתי למשרד של ג׳יימס.
״ג׳יימס״ אמרתי כשראיתי אותו יושב במשרדו במחשב ״בוקר טוב גם לך״ הוא אמר והסתכל עליי ״אין לי עוד חולצות״ הוא חזר להסתובב למחשב, גיחוך יצא מפי אך מהר מאוד הרצנתי, ״אתה הלשנת עליי ועל מייסון?״ שאלתי לוחשת ״מה לא, את יודעת שאני לא הייתי עושה את זה״ הוא אמר ״אז איך הבוס שלו יודע?״לחשתי ונאנחתי ״לא יודע יש כאן כלכך הרבה אנשים למה את חושבת שזה אני?״ הוא שאל ״כי רק לך סיפרתי״ אמרתי בעצבים ״בסדר אבל אני לא השלנתי תירגעי, יש עוד אנשים שקשורים לבוס אולי הם הלשינו״ הוא אמר ונפל לי האסימון, יש למייסון את הזאתי נו...הזונה שהוא אמר שהוא משתמש בה...אולי זאת היא? כי אם זאת היא היא באמת בת זונה, ״טוב ביי תודה בכל מקרה״ אמרתי הסתובבתי ללכת אך ג׳יימס תפס את ידי ״מה?״ שאלתי הוא נגע על לחי שמאל שלו מסמן לנשק(?), נשקתי ללחיו והלכתי למשרד שלי ושל מייסון.
״בוקר טוב-״ מייסון אמר וראה אותי ״איפה הזונה הזאת שלך?״ שאלתי, למה אני כועסת? ״ואוו,לא ציפיתי לקבלת פנים כזאת, מה קרה?״ מייסון אמר ואני התקדמתי אליו ״יכול להיות שהיא זאת שאמרה לבוס שלך! עזוב אני כבר לא יודעת למה אני כועסת, זה אמור להסתיים כאן״ אמרתי מבואסת, אין לי כוח, הבוס שלך? באמת? מה חשבת לעצמך? הגזמתי.
״רגע, את בטוחה שזאת היא?״ הוא שאל ״אמרתי עזוב.״ התיישבתי בכיסא שלי והדלקתי את המחשב, מייסון קם מן הכיסא שלו והלך,פאק מה עשיתי! יפטרו אותי סופית!.-נקודת מבט מייסון-
נכנסתי למשרדה של ניקול, זונה מסריחה עם זאת באמת היא שהלשינה עלינו אני נשבע שהיא מפוטרת!
״בייבי, התגעגעת?״ היא שאלה ״מאוד״ אמרתי, התקדמתי אלייה והצמדתי אותה לקיר ״חתיכת כלבה״ מלמלתי, החזקתי אותה מן חולצתה החשופה והרמתי אותה לגובה עייני ״את הלשנת לבוס שלי? על הנשיקה שראית!?״ צעקתי עלייה בטרוף ״ת-תרגע״ היא אמרה, פאק היא אמרה לו, הרמתי אותה מחולצתה והצמדתי אותה שוב פעם לקיר ״תעני לי!?״ צעקתי בתיסכול ״כ-כן״ היא לחשה ונסתה לעשות פרצוף מסכן ״את מפוטרת, תעופי לי מהעניים!״ צעקתי ושחררתי את ידי ממנה, היא נפלה על הרצפה אבל זה לא הזיז לי, היא יכלה להרוס את הקרירה שלי! בגלל שהיא רוצה עוד זייונים?, העברתי את ידי בשיערי מעצבים והבטתי מה לוקחת את כל הדברים שלה ״אתה עוד תצטער על מה שעשית״ היא מלמלה ויצאה מן המשרד.עוד פרק קצת קצר
YOU ARE READING
My boss(?)
Romanceתכירו את קיילי, צעירה בת 21 שעברה לגור בארץ לא ממזמן, היא הלכה להנות עם חברתה במסיבה וחשבה ששם זה נגמר...ומסתבר שלא, העיניינים מסתבכים כשהיא מקבלת את העבודה שחלמה עלייה פחות או יותר. מה קרה? מה קיילי תעשה במצב הזה? תקראו כדי לדעת🙃 (הספר גמור+חלק 2...