\18/

1.4K 32 0
                                    

-נקודת מבט קיילי-
אני וקים הלכנו לקניון, יום שבת אז אין הרבה חנויות פתוחות, לבשתי חולצה לבנה ווי עם מכנס פוטר שחור, הם של קים, היא מחשיבה אותם כפיג׳מה, אני לא רואה בזה פיג׳מה אני רואה בגדים שהם לא חשופים.
......
אחריי סיבוב קניות הלכו לי הרגליים, קניתי כמה חולצות וכמה מכנסיים, אני וקים עצרנו בבית קפה בקניון, הזמנו וחיכינו לאוכל, עברו כמה דקות והאוכל הגיע, בידיוק אז שלחו לי הודעה, הייתה לי תחושה של חשק שההודעה אולי ממייסון, אבל אני בטוחה שזה לא.
בדקתי וראיתי שההודע מג׳יימס
׳היי מה קורה? עושה משהו היום בערב?׳
הבטתי בקים במבט בשוק ״מה קרה?״ היא שאלה ואני פשוט הראתי לה את ההודעה והיא צרחה ״מי זה ג׳יימס? מה חתיך?״ היא שאלה ״הוא עובד איתי, אבל הוא החבר הכי טוב שלי..״ נאנחתי בתיסכול, אני לא רואה את עצמי ואת ג׳יימס יותר מחברים טובים.
״בסדר את יודעת מה אומרים, חברים חברים, במיטה שוכחים״ היא אמרה וקרצה אליי ״חוץ מזה עם הוא חתיך זה מעולה אולי הוא האחד להפוך אותך ללא בתולה״ היא אמרה בקול דרמטי מזוייף, נפל לי האסימון, לא סיפרתי לה...
״זהו ש....״ נאנחתי ״אני כבר לא בתולה״ לחשתי והסתכלתי על מבטה שנראה המום ״מה!?״ מקודם חשבתי שהצרחה הקודמת הייתה מחרישת אוזניים אבל זאתי...
״אז הוא באמת חתיך״ היא חייכה ״ספרי לי הכל!״ היא אמרה בחוסר סבלנות ״לא לא זה לא הוא..״ בלעתי רוק, איך אני אומרת לה??? ״אז מיייי״ היא נהייתה לחוצה ״מ-מייסון״ פאק זה נשמע מוזר להגיד שאני ומייסון שכבנו.
״יאעעאעאעאעעא״ עכשיו היא קרעה לי את עור הטוף ״סתמי את מחרישה אותי״ לחשתי ״רגע איך זה קרה! עשיתם בעבודה?״ היא שאלה ״לא לא״ הנדתי בראשי ״בחדר שלי אצלו, אמרתי לך שהוא הזמין אותי לגור אצלו בתור דבר נחמד!״ אמרתי כשראיתי את הפרצוף החרמן שלה ״נו נו״ היא זירזה אותי.

......
״וזהו בתכלס..״ השפלתי את מבטי ״וואי נשמע מחרמן רצח, מה דברי יש לו גדול? הוא שווה יותר בלי בגדים?״ היא שאלה אותי שאלות כלכך מפגרות ״א-אני לא ראיתי את הזין שלו!״ אמרתי מיואשת ״איך??״ היא התעצבנה ״כי הוא ואני התנשקנו באותו הזמן..״ נאנחתי במבוכה
״אני אוהבת גברים שעושים דברים בו זמנית.. במיוחד במיטה״ היא אמרה והסתכלה עליי בחרמנות ״אוייש סתמי כבר!״ נאנחתי ״אני רק אומרת מה אני אוהבת״ היא אמרה ומשכה בכתפייה בתמימות ״נוו קיצר מה את עונה אז לחבר הזה שלך״ היא שינתה נושא ״אני לא יודעת״ השפלתי את מבטי לטלפון, הסתכלתי על ההודעה במבט מוזר, ג׳יימס? דווקא הוא? הוא החבר הכי טוב שלי אני לא מבינה.
׳לא אני לא עושה כלום למה?׳ שלחתי ״שלחתי״ הודעתי והראתי לה להפתעתי הוא ענה ממש מהר ׳רוצה נלך לאנשהו?׳ הוא שלח, פאק הוא באמת מנסה להזמין אותי לדייט? ״נו נו מה הוא שלח״ קים אמרה בלחץ ובחוסר סבלנות, הראתי לה את מה שהוא שלח והיא חייכה ״הוא בקטע שלךךך״ היא אמרה עם חיוך מפגר ׳אה סבבה לאן?׳ שלחתי לו ׳את כבר תיראי׳ הוא ענה כלכך מהר ׳שבע אני אצלך סבבה?׳ הוא שאל, נלחצתי, הראתי זריז לקים והיא ידר הסתכלה עליי כאילו היא ראתה חייזר פעם ראשונה ״ברור שתגידי כן מה את סתומה!?״ היא זייפה כעס ואני צחקקתי ״טוב טוב״ מלמלתי ׳סבבה׳ כתבתי.
טוב כנראה שאני יוצאת לדייט.

My boss(?)Where stories live. Discover now