-נקודת מבט קיילי-
התיישבתי במיטה מביטה בקיר מפוצצת במלא מחשבות אני כלכך מתוסכלת וכלכך מבולבלת.
מאיפה אני אמצא בית בכמה ימים בתקציב שלי.
דפיקות בדלת הושמעו והסיחו את דעתי, הדלת הייתה פתוחה ומייסון היה בפתח הדלת ״היי״ אמר בקול הגברי הנעים שלו ״היי״ אמרתי עם קול חלש ״הכל בסדר?״ הוא שאל והתקדם לשבת ליידי במיטה ״זה היה מוזר עם אני אספר לבוס שלי מה שיש לי בלב?״ שאלתי קצת מצחקקת, חיוך עלה על פניו ״לא״ אמר ״אוקיי, אז אני מבולבלת נורא״ נאנחתי ולקחתי נשימה עמוקה ״אין מצב שאני אמצא דירה קטנה לתקציב שלי הוא נמוך ואני פשוט לא רואה את עצמי מגיעה לסכום גבוהה בכמה ימים״ אמרתי, את האמת זה הרגיש ממש טוב לשתף במיוחד שכשדיברתי היה לו פרצוף מקשיב שמתייחס רק אליי. שקט קיילי אל תעופי על עצמך את בטח עוד אחת מהזונות.
״את לא צריכה להיות מבולבלת״ אמר והניח את ידו החמה על ירכי וצמרמורות עברו בכל גופי, פאק מה הגבר הזה עושה לי ״את יכולה להישאר כמה שרק בא לך״ אמר והביט בעיניי, שקעתי בעייניו לכמה דקות ואז הנהנתי וחייכתי חיוך של הוכרת תודה, ״אוכל מוכן את רוצה לבוא לאכול?״ הוא שאל ״כן כבר מגיעה״ עניתי והוא יצא מהחדר, אני כלכך מבולבלת שוב בגללו המגע הזה, יכול להיות שבישבילו זה כלום אבל בשביל אישה בת 21 בתולה זה הרבה מאוד.ירדתי לאכול ראיתי את שולחן האוכל מלא בכל טוב, שני האחים שלו ישבו אחד ליד השני ואני ומייסון ישבנו אחד לייד השנייה מולם.
סיימנו לאכול ועליתי לחדרי, נשכבתי במיטה והייתי בטלפון דיברתי עם קים בטלפון, סיפרתי לה שהבית דומה לבתים בספרים ובסרטים.
״כנס״ אמרתי כשראיתי את מייסון בכניסה לחידרי, אני שכבתי במיטתי והוא התיישב לייד רגליי.
-נקודת מבט מייסון-
אני לא מפסיק לחשוב עלייה, כל מחשבה קטנה שצצה לי זה עלייה.
הלכתי אלייה.
״כנס״ היא אישרה לי כשראתה אותי ליד דלת הכניסה של חדרה
נזכרתי ביום הולדת של שון הוא חוגג מחר, התיישבתי ליד רגליה והסתכלתי בעינייה, העניים שלה כלכך יפות בחיים לא הייתי חושב שאני יכול להסתכל בעניים של בן אדם כלכך הרבה זמן ״היי״ אמרתי בקול חלש, אני לא רוצה להרוס את האווירה אבל פאק הפעם האחרונה שהשתמשתי בקול הזה ליפניי חמש שנים ״היי״ היא אמרה בקול ישנוני ״יש יום הולדת מחר לשון, את מוזמנת תמיד, המסיבה תיהיה בבית מחר בערב״ אמרתי והיא הנהנה ״תודה״ אמרה וחייכה חיוך קטן ונבוך ״הכל בסדר?״ שאלתי אותה ״כן...כן״ היא נאנחה בתיסכול ״נו״ זירזתי אותה מגלגל עניים ״מה״ היא שאלה לא מבינה אמרתי לה ״קרה משהו,מה קרה״ היא ענתה ״כלום משהו אישי יותר״ הבטתי בעינייה ואמרתי ״אני פה תמיד את יכולה לשתף אותי״ היא נאנחה ואמרה ״טוב זה הדבר הכי מביך שאני אגיד״
הנהנתי בסקרנות היא לקחה נשימה עמוקה ואמרה ״אז ככה יש בחור .. שהכרתי לא מזמן והוא נראה טוב אבל גיליתי שהוא סתם עוד אחד שרוצה זיונים אבל כל מבט שלו וכל נגיעה שלו נותנת לי צמרמורת ותחושה נעימה ואני לא יודעת מה לעשות״ היא נאנחה, הנהנתי ברצינות למרות שנפגעתי, היא בקטע עם מישהו.
שתוק כבר מייסון אתה הכרת אותה אפילו לא שבוע! נכון שהיא יפה .. פאק העיניים הללו והשיער השחור שלה, השפתיים העסיסיות שרק מזמינות אותך לטעימה ושלא נדבר על האופי שלה היא כלכך נחמדה...חכמה ומצחיקה... אבל היא בקטע עם מישהו..., ואני אדאג שהקשר בינהם יפרד.יצאתי מחדרה ונאנחתי, נהייתי עצבני, הרגשתי רע עם מה ששמעתי הרגע ופשוט רציתי להרוג את אותו בחור, נכנסתי לחידרי ולא הפסקתי להסתובב בחדר במעגלים לא מפסיק לחשוב, פאק מה היא עושה לי לעזאזל.
בלי פאקניג לחשוב פעמיים יצאתי במהירות את מהחדר שלי והלכתי ישר אל החדר של קיילי, שוב.
פתחתי בחוזקה את הדלת וראיתי אותה, עומדת באמצע החדר חושבת ומתוסכלת, לא חשבתי פעמיים באתי אלייה ונשקתי לשפתייה, ידיי ליטפו את לחייה והנשיקה הייתה כלכך תשוקתית הרגשתי שהכל הולך פשוט מושלם ואז...היא התנתקה ״פאק״ מלמלתי לעצמי ״א-אני צריכה ללכת״ היא אמרה נבוכה פנייה הושפלו לריצפה והיא רצה לדלת הבית..... שיטטטט איזה דפוק אני!-נקודת מבט קיילי-
פאק.פאק.פאק. מה קרה כאן עכשיו!? לעזאזל! קיילי איזה סתומה את!
הוא נישק אותי. פאקינג טעות.
התקשרתי לקים כמה שיותר מהר....פאק.
YOU ARE READING
My boss(?)
Romanceתכירו את קיילי, צעירה בת 21 שעברה לגור בארץ לא ממזמן, היא הלכה להנות עם חברתה במסיבה וחשבה ששם זה נגמר...ומסתבר שלא, העיניינים מסתבכים כשהיא מקבלת את העבודה שחלמה עלייה פחות או יותר. מה קרה? מה קיילי תעשה במצב הזה? תקראו כדי לדעת🙃 (הספר גמור+חלק 2...