-נקודת מבט קיילי-
רצתי למעלית, הבן אדם היחידי שאני יכולה להיות מולו ולדבר איתו זה ג׳יימס אני כלכך צריכה את העזרה שלו, הגעתי לקומה 30 והלכתי למשרדו של ג׳יימס ״ג׳יימס!״ התפרקתי וחיבקתי אותו, לא יכולתי להחזיק את דמעותיי יותר ״היי היי מה קרה!״ הוא אמר וליטף את שיערי ״בואי שבי אני רוצה לשמוע הכל״ הוא אמר והביא לי כיסא למול הכיסא שלו.
.........
״ועכשיו אני לא יודעת מה לעשות״ אמרתי כשסיימתי לספר הכל ועוד דמעה ירדה מעיניי ״חתיכת פדופיל בן זונה״ הוא מלמל ״למה זורמת עם הנשיקה?״ הוא שאל, שתקתי, אולי כי הוא כלכך פאקינג מושך?? ״תעני לי״ג׳יימס אמר אך לא יכלתי לענו מה אני אענה לו ״כי... אני לא יודעת זה הרגיש טוב...״ נאנחתי ״אה את רואה.. בגלל שזה מרגיש לך טוב הוא זורם עם זה, הוא נדלק עלייך, או שהוא סתם רוצה להכניס אותך לרשימת זונות שלו״ הוא אמר ואני הזדהזתי ״זונה שלו? חי בסרט״ אמרתי ״מתי נגמרת לך המשמרת?״ הוא שאל ״אממ לפי מה שאני יודעת בשמונה כזה״ אמרתי,זה עוד שעה אז יש לי עוד זמן לעבוד ״אני עכשיו יוצא חבל טוב תשמרי על עצמך בבקשה״ הוא אמר ונשק לראשי ״כן כן תודה״ אמרתי וחיבקתי אותו, הסתובבתי והלכתי למעלית, חזרה לעבודה, ועכשיו באמת לעבודה!השעה שבע ארבעים עד עכשיו עבדתי, מייסון המציא כל מיני פגישות שהוא צריך ללכת, הוא לא באמת הלך כי אני זאתי שמארגנת לו את כל הפגישות, ואין כלום ביומן פגישות היום, חוץ מאחת שהייתה בבוקר, אני תמיד רואה אותו למטה מעשן דרך החלון הענק שלנו במשרד, דלת המשרד נפתחה ומייסון נכנס ״משוחררת״ הוא אמר ״באמת?״ שאלתי ״כן את משוחררת, לאן את הולכת?״ הוא שאל, פאק לאן אני הולכת?.... ״א..לחברה״ נאנחתי, לא שוב... ״לקחת אותך לביתי?״ הוא שאל זין עם זה אין לי איפה לישון הוא המקום היחידי שיש לי אצלו בגדים נורמאליים ומקום נורמאלי להיות בו ״פאק...אפשר?״ נאנחתי,הוא הנהן ואסף את כל דבריו,כך גם אני.
נכנסתי למושב ליד הנהג והוא נכנס למושב הנהג חגרתי וכך גם הוא והתחלנו בנסיעה, הנסיעה עברה בשתיקה, הרדיו של החדשות ניגן ברקע אבל אנחנו כמו זבובים שותקים, אפילו זבובים יותר רועשים ממנו, עברנו כיכר אך מייסון פנה קצת חד מידי וגופו קצת נע לאיפה שמקומי, כך גם גופי נע לעבר דלת האוטו, ידו של מייסון נעזרה בירכיי החשופה כדי לחזור ליציבות, אני עשיתי את עצמי לא מייחסת לזה חשיבות אבל הראש שלי היה בכלכך הרבה מחשבות, צמרמורת עברה בגופי, הסתכלתי על מבטו של מייסון שנראה מרוצה, זה בכוונה?
-נקודת מבט מייסון-
ראיתי איך אחיזתי בה גרמה לה לצמרמורת אהבתי את זה שמגעי גרם לה למשהו, ידי החמה טיפה נסתה ללטף את יריכה אך מבטה הופנה אליי וכשחיוך קטן מרוצה הופיע על פניי היא הזיזה את ידי, אוקיי כנראה שהיא כבר לא בקטע, זה כלכך מעצבן אותי.. אני עדיין נתקעתי במחשבה שמישהו אחר זיין אותה ולי היא לא נותנת? אז לגבר זר היא כן? זה עוד יותר מגעיל אותי לחשוב שנגעו בה היא סיפרה לי שהיא הייתה בתולה אז...כבר לא? נאנחתי, כמה תיסכול היום עישנתי כמעט חבילה, אני מעשן אבל לא הרבה רק כשאני בלחץ או עצבני או עצוב או כל שהו רגש מוצף הפעם זה אכזבה ותיסכול.
YOU ARE READING
My boss(?)
Romanceתכירו את קיילי, צעירה בת 21 שעברה לגור בארץ לא ממזמן, היא הלכה להנות עם חברתה במסיבה וחשבה ששם זה נגמר...ומסתבר שלא, העיניינים מסתבכים כשהיא מקבלת את העבודה שחלמה עלייה פחות או יותר. מה קרה? מה קיילי תעשה במצב הזה? תקראו כדי לדעת🙃 (הספר גמור+חלק 2...