-נקודת מבט מייסון-
הגענו למשרדים, קיילי התיישבה באזור שלה ואני בשלי, יש לי היום כמה פגישות לפי מה שאני יודע אז היום הוא יום קצר, קיילי התחילה לקבל שיחות טלפון והתחילה בעבודה
-נקודת מבט קיילי-
השעה כבר אחד והגב שלי מת ושלא נדבר על הכאבים שיש לי שם למטה! בקושי ללכת אני יכולה, חלקים מאתמול מלאו את ראשי אני לא מאמינה שזה באמת קרה.
הדלת נפתחה ומייסון נכנס הוא נראה מחויך ״קרה משהו?״ שאלתי מחייכת בשאלה, הוא התקדם אליי ורכן לעברי, הוא בא לנשק את שפתיי אך עצרתי אותו ״מייסון,אמרתי שזה טעות״ נאנחתי, שנינו רוצים את זה אבל מה שקרה קרה לא יכול להמשיך יותר ״פאקינג שיט לא איכפת לי״ הוא אמר ונשק לשפתיי בחוזקה ״היום שיחקת מאוד מלוכלך תצטרכי ללמוד לקח נסיכה״ הוא לחש לאוזני וליטף את חולצתי, הוא ירד עם ידיו ונכנס עם ידיו לתוך חולצתי ״פ-פאק מייסון״ גניחה קטנה יצא מפי למגע ידיו החמות, מייסון נגע בחזייתי ויצא מן החולצה מתנהג כאילו לא קרה כלום עכשיו ״מה?״ אמרתי בתסכול ״מייסון!״ צעקתי ״ממ?״ הוא מלמל בתמימות ״אין בעיה״ אמרתי והסתובבתי לכיוון המחשב שלי, המשכתי לעבוד שבאותו הזמן גם חושבת על נקמה, זה עוד יגיע אליו.
ארוחת צהריים, החלק הכי טוב בעבודה, ירדתי לחדר האוכל מחפשת את ג׳יימס ״בו״ ג׳יימס הקפיץ אותי מאחורה ״אתה חייב להפסיק עם זה אני אקבל התקף לב בסוף״ אמרתי ולקחתי נשימה עמוקה ״בואי ג׳יימס מיהר אותי, התקדמנו לאוכל,אספנו מה שרצינו והלכנו לשבת בשולחן אחד.
״אז מה מספרת, הכל הסתדר בסוף?״ ג׳יימס שאל, הוא מתכוון למייסון, כן הגל הסתדר אחרי שהוא ואני שכבנו ״אמ כן כן למה?״ שאלתי, לפתע היה רעש מוזר הסתובבתי להבחין מאיפה הרעש בא אך לא מצאתי כלום, חזרתי להביט בג׳יימס וראיתי שעל פניו מבט בשוק ״מה יש?״ שאלתי ״זה, מה זה בדיוק!?״ הוא שאל ונוגע ב..היקי ״שקט! אל תגע״ אמרתי מורידה את ידו ממני ״מה זה? את מוכנה להסביר לי?״ הוא שאל בלחץ ״זה היקי...״ אמרתי במבוכה ״כן אני הבנתי שזה היקי אבל ממי?״ הוא שאל, לא עניתי, הוא יבין לבד אני לא רוצה להגיד את שמו.
״חתיכת מניאק מזדיין!״ ג׳יימס צעק ״שקט שקט״ אמרתי ונרגעתי אותו ״תיראי מה הוא עשה לך את נורמאלית הוא חתיכת בן זונה למה הוא נוגע בך בכלל?״ הוא שאל ״שקט...זה בהסכמתי״ נאנחתי ״מה?״ הוא שאל בהלם ״כן..״ השפלתי את מבטי ״קרה עוד משהו, מה זה?״ הוא שאל, אני עד כדי כך שקופה? ״לא כלום לא קרה״ אמרתי ופלאשבקים מאתמול צצו, פאק לא עכשיו ״נו קיילי אני יודע שקרה משהו מה קרה דברי איתי״ הוא זירז אותי ״ש..ש״ גמגמתי, בחיים לא לשבתי שאגיד את זה ״שכבנו״ אוקיי לא משנה, אמרתי את זה ״אתם מה!? איפה? מתי? למה?״ הוא שאל ״אתה שואל יותר מידי״ אמרתי וחייכתי ״את יודעת שזה אסור!״ הוא אמר, הבטתי בשעון שלי ״אוי תראה נגמר הארוחת צהריים, תזהר עם תספר למישהו אני הורגת אותך״ אמרתי וקמתי ממקומי ״ביי ביי״ אמרתי והלכתי לא ליפני שריקנתי את המגש האוכל שלי.
YOU ARE READING
My boss(?)
Romanceתכירו את קיילי, צעירה בת 21 שעברה לגור בארץ לא ממזמן, היא הלכה להנות עם חברתה במסיבה וחשבה ששם זה נגמר...ומסתבר שלא, העיניינים מסתבכים כשהיא מקבלת את העבודה שחלמה עלייה פחות או יותר. מה קרה? מה קיילי תעשה במצב הזה? תקראו כדי לדעת🙃 (הספר גמור+חלק 2...