\14/

1.6K 43 0
                                    

-נקודת מבט קיילי-
הגעתי למשרד הריק התיישבתי על הכיסא שלי והטלפון שלי צלצל, זאת קים ״היי חיים״ היא אמרה במצב רוח ״היי ילדה עם אנרגיות״ אמרתי וצחקקתי ״אז מה עושות בשישייי״ היא העבירה נושא והגיע לפואנטה ״אני עובדת״ אמרתי ״בערב סתומה, בערב״ היא נאנחה ״לא יודעת מה עושות בשישי?״ שאלתי ״מועדון!״ היא צעקה לטלפון ״לא לא לא לא  קורה״ אמרתי בזריזות ״כן קורה ואת באה איתי״, היא אמרה והדלת נפתחה לפתע ״משוחררת״ מייסון הודיע ואני הסתכלתי עליו בבילבול ״מה באמת? אבל רק שלוש״ אמרתי ״כן יש איזה שהיא תקלה את משוחררת״ הוא אמר ואני אספתי ישר את דבריי ״אני משוחררת קים״ אמרתי לה ״דייי אבל רק שלוש! אולי נלך אז היום, מפוצץ אולי היה חתיכים״ היא אמרה ואני נשבעת שיכלתי לשמוע אותה מחייכת ״כל עוד זה אומר שאני אנוח בשישי שבת אז בסדר״ אמרתי ונאנחתי ״אני באה לקחת אותךך״ היא אמרה ״עכשיו?״ שאלתי ״אז מתי?״ היא שאלה ״בערב״ אמרתי לא מבינה, היא רוצה שנלך עכשיו? ״בסדר אבל עד שיהיה ערב אנחנו צריכות להתארגן״ היא אמרה, שיט אני שונאת להתארגן איתה לוקח לה כלכך הרבה זמן להתארגן! ״אני בדרך״ היא סיכמה ״ביי ביי״ הוסיפה ״ביי״ אמרתי וניתקתי את השיחה.

-נקודת מבט מייסון-
-ליפני שעה-
יש לי פגישה עם הבוס שלי, מוזר הוא בא רק בסוף או תחילת שנה כדי לעדכן אותי בדברים חשובים, הגעתי למשרד הפגישות שתמיד אנחנו נפגשים שם וראיתי אותו יושב שם, עם פרצוף מאוכזב? עשיתי משהו? ״כן בוס? משהו חשוב?״ שאלתי והתיישבתי כיסא מולו ״כן, ציפור קטנה לחשה לי על רומן בינך לבין המזכירה שלך?״ הוא שאל ברצינות ״זה נכון מייסון?״ הוא שאל ״אדוני לא היה שום רומן בנינו״ אמרתי בהכחשה ״תיראה מייסון הפעם זה יעבור בשתיקה אבל פעם הבאה שאני אשמע את זה אתה או היא טסים לי מהעניים שמעת אותי?״ הוא אמר ואני הנהנתי ״כן בוס״ אמרתי ״אתה משוחרר הביתה, יש תקלה כלשהיא״ הוא אמר ואני הנהנתי, אני לא מאמין שמישהו הלשין, אין בנינו רומן... טוב על מי אני עובד אני נמשך אלייה בצורה מטורפת כלום לא עוצר אותי וזה משגע את ראשי.
בדרך למשרדי התקשר אליי אחד מחברי ״הלו״ עניתי ״מה קורה אחי לא שמעתי ממך הרבה״ עומר אמר ״שומע זורם יציאה עם חברים וזה?״ הוא שאל ״סבבה אחי מתי?״ שאלתי ״היום שעה שבע אני אוסף אותך ואל תהיה כמו כוסית שבע אתה בחוץ״ אמר ״טוב יאללה אחי ניפגש ביי״ אמרתי וניתקתי.

-נקודת מבט קיילי-
״קומי כבר קיילי! את צריכה להתארגן!״ קים צעקה עליי, עייני נפתחו לאט, הבטתי בשעות היד שלי ׳19:20׳ ״באיזה שעה צריך לצאת?״ שאלתי אותה ״בשמונה! קומי מצאתי לך בגדים יפים״ היא אמרה ״מה רע במה שאני לובשת?״ שאלתי אותה ״ג׳ינס וחולצה למועדון? באמת?״ היא שאלה והסתכלה עליי בגועל ״אל תסתכלי עליי ככה אין לי כוח לבגדים שלך״ אמרתי ונאנחתי ״טוב קומי כבר״ היא משכה בידי ונתנה לי את השמלה שהוציאה מהארון, שמלה מיני בצבע כחול רויאל עם שסע קטן, לקחתי אותה והלכתי לשירותים להחליף לשמלה, אחרי כמה דקות יצאתי מן השירותים עם השמלה היא ישבה ממש יפה עלי ״אמאלה מהמם!״ קים צעקה וחברה אותי ״קחי״ היא זרקה לעברי נעלי עקב שחורות ״יאללה תתארגני נצא כבר״ היא אמרה מתאפרת.

My boss(?)Where stories live. Discover now