8. bölüm

738 73 89
                                    

" Ben dışarıda iken misafirlerimizle ne konuştun, Seungmin? Umarım, ben yokken onları idare edebilmişsindir. Canları sıkılsın istemeyiz, değil mi?"

" Evet, baba. Bana kendilerini tanıttılar. Şirketteki pozisyonlarını söylediler. Ve yemeklerin çok leziz olduğunu."

" Model olmak teklifi çok hoşuna gitti galiba. Çok heyecanlı cevapladın tekliflerini."

" Şey, yani evet. Güzel bir işe benziyor."

" Hyunjinin gözleri tüm akşam boyunca senin üstündeydi. Farketmedim sanma."

" Ben farketmedim bile." Kısık sesle söyledi.

" Aniden yaptığı teklif her ne kadar kârımıza olsa da, nedense hiç içime sinmedi. Hyunjin konusunda dikkatli ol. Sana yaklaşmasını istemiyorum."

" Peki baba."

" Artık geç oldu. Hadi git uyu."

" İyi geceler, baba."

" İyi geceler."

°°°

Ertesi gün olmuştu. Hyunjin uyanır uyanmaz Seungmine mesaj yazdı.

*******8012

Günaydın, Min - ah.

Siz

Günaydın, Hyunjin.

Hyunjin

Benim yeni modelim kendini nasıl hissediyor, bakalım?

Siz

İyi hissediyorum. Ya sen?

Hyunjin

Her zamankinden çok daha iyi. Hadi hazırlan. Birazdan seni almaya geleceğim. Kayıtlarını yaptırmamız lazım. Ve ayrıca bu gün deneme sürecin olucak. Ne kadar başarılı olabileceğini görmek isteriz.

Siz
Ama babamın bundan haberi yok. İzin vereceğini sanmıyorum.

Hyunjin

Hiç bir şey yapamaz. Bizimle çalışmana izin verdiyse, sorun yoktur.

Siz

Eğer öyle diyorsan, peki. Ben hazırlanmaya gidiyorum. Daha sonra görüşürüz.

Hyunjin

Görüşürüz, Min-ah.

Seungminle mesajlaşmasından sonra kalkıp yüzünü elini yıkadı. Kahvaltısını yapıp hazırlandı. Spor arabası ile Seungminlerin evine yola koyuldu.

" Günaydın, baba."

" Günaydın."

Seungmin masaya geçti.

" Böyle hazırlanmış nereye gidiyorsun?"

" S- sana da bunu diyecektim ben de. Az önce Hyunjin yazdı. Birazdan beni almaya gelecek. Çekimler için deneme süreci olacakmış bu gün."

" Bana haber vermedi?"

" Bana da demin yazdı. Belki de önceden söylemeyi unutmuştur?"

Babası bir şey söylemedi. Seungmin onay verdiğini var sayarak kahvaltısına başladı. Babasının son zamanlarda eskisine nazaran daha iyi davrandığını düşünüyordu. Böyle devam etmesini istiyordu içten içe.

" Sen iyi misin, baba? Çok... Halsiz görünüyorsun."

" Neden seni kendisi almaya geliyor? Senin özel şoförün varken hem de?"

Masumiyet Heykeli    [ HyunMin/SeungJin ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin