13. bölüm

756 67 200
                                    

Medya: Çok sakin bir şekilde Hyunjinin ayağının nerede durduğuna bakın

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın

Sabah ilk uyanan Hyunjin oldu. Bu güne kadar asla böyle rahat uyumamıştı. Kafasını göğsüne yaslayan Seungmin'in verdiği rahatlık kesinlikle başka bir yerde asla bulunamazdı. Kollarındaki gencin saçlarını okşamaya başladı. Şimdi kalkıp şirkete gitmek için hazırlanmalıydı, ama en ufak hareketinde Minnie'sinin uyanmasını istemiyordu.

" Olm kalksana, millet seni bekli- OHAAA! Bari altına alsaydın sarılmak az kalmış. CHANBİN! GEL LAN, 1440p PORNO DÖNÜYOR, KALİTE SÜPER!"

" Hyung, ne saçmalıyorsun? Uyandıracaksın."

Minhonun bağırışmasına Seungmin de yavaş yavaş uyandı.

" Ne oluyor? Hyunjin?"

" Porno var dediler, geldik. Hani nerede?"

" TA DAA!" Elleriyle sahneye gecenin yıldızını davet eden MC gibi yataktaki çifti gösterdi.

" Bu mu lan porno?"

" Evet! HD ve LİVE!"

" 144p izlediklerim bundan daha zevkli la."

" Siz neden bahsediyorsunuz?" Hala kendine gelemeyen Seungmin yatakta oturur pozisyonuna gelip gözlerini ovarak sordu.

" Hyung, Tanrı aşkına, çıkın odadan. Ben de giyinip geleceğim, hadi."

" Sen kimi kimin odasından kovuyorsun lan?"

" Seni kendi odamdan."

" Ha tamam. Aşağıda bekliyor olacağız."

Hyunjin oflayarak kafasını yastığa attı. Yüzünü yana döndürüp Seungmini izlemeye başladı. Seungmin kafasını eğmiş, parmaklarıyla oynuyordu.

" Lütfen onların söylediklerine aldırma. Minho hyung bazen böyle şakalar yapar, ama asla niyeti kötü değildir."

" Onların söylediklerine aldırmıyorum. Ki zaten ne dediler, hiç bir şey anlamadım."

" Peki neden üzgünsün?"

Bir süre sessiz kaldı. Hyunjin yerinde dikleşip Seungminle aynı pozisyona geldi ve ona biraz daha yaklaştı.

" Neden bu gece burada uyuduğunu sorabilir miyim?"

" Şey, mutfaktan dönerken odandan sesler geliyordu. Sen kabus görüyordun. Yanına gelip elini tuttum ve seni sakinleştirdim. Ama kalkıp gidecekken sen buna izin vermedin. Ben de uyanmanı istemediğim için yanında uyudum."

Seungmin anladığını belirtir şekilde kafasını salladı ve derin bir nefes aldı.

" Bundan rahatsız mı oldun? Bak gerçekten, amacım kötü değildi."

" Hayır, hayır. Rahatsız olmadım. Aksine. Yanımda kaldığın için teşekkürler. Ben... Ben sadece kendime kızıyorum. Dün tüm gününü beni mutlu etmek için sarfettin. Gece kabuslar olmadan uyumam için. Ama... Ama hepsi nafile oldu. Tüm çabanı boşa çıkardım."

" Shh, sakın böyle düşünme. Bu senin hatan değildi. O pisliğin yüzünden böyle oldu. Hem o gelmeden önce. Yani ben seni eve bıraktığım zaman kendini nasıl hissediyordun?"

Seungmin hafif gülümsemeye başladı.

" Çok güzel aynı zamanda çok yorgun. Ama bu çok güzel bir yorgunluktu. Yorulacaksam, hep bu sebepten yorulmak isterim. Deliksiz ve güvenli bir uyku çekeceğimden o kadar emindim ki..."

Masumiyet Heykeli    [ HyunMin/SeungJin ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin