11. bölüm

700 63 144
                                    

" Geldik, Minnie. Bu gün burda eğleneceğiz."

İkisi de arabadan indi. Şuanda Seungminin gözleri hiç olmadığı kadar parlıyor, yüzünde hiç olmadığı kadar büyük bir sevinç yer alıyordu.

" Luna Park!"

" Evet, Minnie. Daha önce kaç kez geldin?"

" Bir kere. 8-ci doğum günümde. Annem çok ısrar etti, babam da getirdi. Ama çok kalmadık. Oyuncakların hepsine binememiştim."

" Ama bu gün tüm günümüzü burada geçireceğiz. Ve binmediğimiz oyuncak kalmayacak."

" Gerçekten mi?"

" Evet, gerçekten."

" Sen harikasın, Hyunjin. Çok teşekkür ederim." Sıkıca karşısındaki çocuğun boynuna sarıldı. Hyunjin de Seungmin'in beline sarıldı.

" Hadi içeri girelim. Ama önce elini ver, burası çok kalabalık." Seungmin uslu bir çocuk gibi elini Hyunjine uzattı. Hyunjin Seungmin'in elini sıkıca, ama onu incitmeden tuttu.

" İlk önce hangi oyuncağa binmek istersin?"

" Hmm... Korku treni. Evet, korku treni olsun."

" Çok cesursun, Minnie."

" Hayır, değilim. Sadece yanımda olduğun için binmek istiyorum. Aksi taktirde binmezdim."

Bu Hyunjini baya şaşırtmıştı. Böyle bir cevap beklemiyordu. Seungmin'in güvenini kazanmak bu kadar kolay mıydı, yoksa o bunu çok iyi mi başarmıştı? Ama yine de bu durum onu çok memnun etti.

" Bana bu kadar çok mu güveniyorsun?"

" Şey, evet. Bu yanlış mı?"

" Hayır, Minnie, tabi ki de değil. Aksine, bu beni mutlu eder." Adımlarını durdurup Seungmin'in karşısına geçti ve saçlarını okşamaya başladı.

" Bana her zaman güvene bilirsin. Güvenini asla kırmam, Minnie."

Seungmin tatlı gülümsemesini yüzüne taktı.
" Biliyorum. Bu yüzden güveniyorum. Hadi binelim. İçeriyi çok merak ediyorum."

" Hadi o zaman."


                                           °°°

" Dae, seni çok özledim, sevgilim."

" Ben de seni, bebeğim."

Hae-won ve Dae-jung oteldeki odalarında yatakta günün keyfini çıkarıyorlardı.

" Yeni anlaşma yaptığın şirket ne durumda?"

" İyi gidiyor. Sen beni aradığın gece onları evimde ağırlıyordum.

Flashback

Hyunjin ve ekibini evinde ağırladığı gece:

" Ah, özür dilerim. Buna bakmam lazım."

" Sorun değil, lütfen devam edin."

Telefonunu cevaplamak için bahçeye çıktı.

" Efendim, tatlım?"

" Dae, hayatım, seni çok özledim."

" Bunun için mi aradın?"

" Pardon? Bu nasıl bir tepki?"

" Hae, şuanda önemli bir iş görüşmesindeyim. Daha sonra ara lütfen."

" Hayır, aramayacağım. Ben senin oyuncağın değilim, tamam mı?"

Masumiyet Heykeli    [ HyunMin/SeungJin ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin