Özel bölüm. Doğum günün kutlu olsun, kahramanım!

205 25 38
                                    

Merhaba, bebitolar naberrr? Aslında bu ficin kendi senesinde Hyunjinin ya da Seungminin doğum gününe özel bölüm yazmak istiyordum bu sene Hyunjinimizin doğum gününe tesadüf etti. Bu fici okuyan herkes çok seviyor, ben de okuyan herkesi çok seviyorum. Umarım bu özel bölümü de seversiniz. Hadi başlayalım 🤍🖤

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

20 Mart 2024  08:25

Genç çocuk pencereden yüzüne gelen güneşin ışığıyla gözlerini kısıp daha sonra açtı. Sevgilisinin kollarında sıcak ve rahat bir gecenin daha sonuna gelmişti. Sevgilisi kollarını beline sarmış hala uyuyordu. Seungmin kocaman gülümsedi ve sevgilisinin üzerine çıkıp yatarak başını sol göğsüne yasladı.

Hyunjin üzerinde hissettiği hafif ağırlıkla gözlerini açtı ve etrafa baktı. Daha sonra kucağında saçları burnunun dibine gelen gençle gülümsedi. Koklamaya ve okşamaya doyamadığı saçlara derin bir öpücük bırakıp eliyle okşamaya başladı. Bununla Seungmin sıkıca sevgilisine sarıldı.

" Benim bebeğim uyandı mı?" Seungmin kafasını kaldırıp şirince gülümsedi ve evet anlamında salladı.

" Hmhm, günaydın, Jinnie."

" Seninle uyanınca yağmurlu sabahlarda bile gün ayıyor bana... Sana da günaydın, güzelim."

Seungmin aldığı iltifatla utandı ve sevgilisinin yanağına tatlı bir öpücük kondurup ayağa kalkmaya yeltendi. Tam kalkacakken Hyunjin onu belinden tuttu ve yerlerini değiştirip sevgilisinin üstünde yerini aldı.

" Hop, dur bakalım. Bir öpücükle nereye kaçıyorsun?" Beklenmedik atakla şaşıran gencin şaşkın yüzünde her yerine öpücüklerini kondurdu.

" Bir öpücük sağ yanağına." Derin ve kokulu bir öpücük bıraktı.

" Bir öpücük sol yanağına. Ah, bu en sevdiğim tombul yanak."  Sol yanağına iki tatlı öpücük kondurdu.

" Bir öpücük burnuna... Bir öpücük alnına... Bir öpücük çenene..." Hepsine uzun öpücükler kondurdu.

" Vee işte! En iyi en sona sakladım. Bir... Hayır, hayır, bir sürü öpücük de bu pembe etli şekerlere." Alt dudağını kavradı ve usulca emmeye başladı.

Utandığı için yüzü kızaran çocuk yine de sevgilisinin üst dudağını kavradı ve öpüşmesine karşılık verdi.

Nefessiz kalan küçüğüyle sesli şekilde dudaklarını ayırdı. Bir kaç saniye nefeslendikten sonra Seungmin sevgilisinin dudaklarına kelebek öpücüğü bıraktı. Hyunjin gülümsedi ve yüzünü boynuna gömdü. Derince kokusunu içine çekerken Seungmin de sevgilisinin uzun sarı saçlarını okşadı.

" Hadi Jinnie, kalkalım artık."

" Mmm, biraz daha."

" I-ım, olmaz."

" Olur, olur."

" Olmaz Jinnie, hadi. Kalkmamız lazım." Küçük olan sıyrılıp sevgilisinin altından zor da olsa kalktı ve pijamalarını değiştirmek için dolaba yöneldi. Hyunjin ofladı ve komodinin üzerinden saate bakmak için telefonunu aldı. Ekranda gördüğü tarihle gözleri fal taşı gibi açıldı.

" Aaa, bu gün 20 Mart!"

Arkası Hyunjine dönük dolaptan kıyafet seçen Seungmin duyduğu tarihle sessizce yutkundu. Yüzüne şirin bir gülümseme yerleştirip sevgilisine döndü.

" Evet! Ne güzel, öyle değil mi? Bu gün 20 Mart. Dün de 19 Martdı, yarın da 21 Mart olacak."

" Ne alaka ya?"

Masumiyet Heykeli    [ HyunMin/SeungJin ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin