3. bölüm

939 88 100
                                    

22 Eylül 2022

" Hala söylemeyecek misin?"

" Beni öldürseniz bile, bunu size asla söylemeyeceğim." Ve yumruğu suratına yer. Bağlandığı sandalye ile birlikte yeri boylar.

" Düzeltin şunu. Bak, söylesen de, söylemesen de sonun aynı olucak. Eğer söylersen, bir kaç saat daha uzun yaşarsın. Şimdi tekrar soruyorum, uyuşturucuyu sattığınız çete nerede?"

" Çok haklısın. Sonum her şekilde aynı olucak. Peki neden patronuna sadık bir ajan olmak varken düşmanıma faydam dokunsun ki?"

" Bu böyle olmayacak, patron." Biraz düşünmeye başladı:

" Hah, patronuna sadık bir ajan mı olmak istiyorsun? O zaman ben senin patronunu bulup yer yüzünden silmeden sen ötmeye başlasan iyi edersin, köpekcik. Sahibinin- A pardon! Pardon, sevdiğin adamın hala yaşamasını istiyorsan, soruma cevap ver."

"N-neden bahsediyorsun? KİMSEYİ SEVMİYORUM BEN!"

" Tabi canım. En son patronun yaralandığında başının üstünde ağlaya ağlaya aşkını itiraf eden de bendim zaten. Hala neyi anlamıyorsunuz, bu beyin kıtlığına nasıl yoluktunuz, bilmiyorum, ama, kabullenin bu şirket her yerde ve her kesten haberdar. Hwang Holding Everywhere All Around the World."

" Patronuma zarar veremezsiniz. Bir kere nerede olduğunu bile bilmiyorsunuz."

" Haklısın, kesinlikle şu anda sevgili patronunun ***** sokağından metresinin evine doğru şoförü tarafından götürüldüğüne dair hiç bir bilgi yok elimizde." dedi şirketin hackeri Yang Jeongin.

" Metresi mi? Aaa, yazık. Sevdiği adam başkasının kollarına son sürat ilerliyor. Ne kadar da acı verici. Sen de burada onun için canından geç. Ne duygusal bir sahne."

" Jisungie çok haklı. Eğer o uyuşturucuları sattığınız çetenin yerini söylersen, bir ihtimal kurtulursun. Yani ölmezsin en azından. Çok çok uzaklara sürgün edilerek kendine yeni bir hayat kurma şansı yakalayabilirsin."

Eli kolu her iki anlamda da bağlı olan çocuğun gözlerinden bir kaç damla yaş akmaya başladı. Bir kaç saniye sonra konuşmaya başladı:

" Hangi çete olduğunu biliyorum, ama yerlerine dair inanın, hiç bir bilgiye sahip değilim. Bağlantı kurduğumuz şirketlerin adreslerini sadece patron biliyor."

" Kedinin dili çözülmeye başladı bakıyorum. Sen şirketi söyle, gerisi bizde."

Biraz bekleyip cevap verdi:

" Kim Holding"

                                             °°°

Seungmin dışarı çıkmak için hazırlanıyordu. Bu gün her sene lanet okuduğu - doğduğu gündü. Ve de annesini kaybettiği gün. Her sene doğum gününde annesinin mezarını ziyarete giderdi. Bu gün de o ziyaret günüydü.

Babası alt katta koltuğa yayılmış televizyon izliyordu. Karısını kaybettiği günden beri Seungmine çektirmediği acı kalmamıştı. Bazı geceler eve sarhoş gelir, kendi eğlencesine onu korkutur, bazı geceler hiç eve uğramazdı. Nerede olduğunu bilmese de, o gelmediği gecelerde bir karının kollarında uyuduğunu biliyordu Seungmin. Kiminle nerede ne yaptığı zerre kadar umrunda değildi. Onun olmadığı geceler huzurlu uyuduğu gecelerden idi. Bu yaşına kadar değişmeyen tek şey hala bir arkadaşının olmamasıydı.

Kapıya doğru ilerlediğinde babası onu farketti:

" Nereye gidiyorsun?"

" Annemi ziyarete"

Masumiyet Heykeli    [ HyunMin/SeungJin ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin