KONUŞMA

397 16 2
                                    

SABRİNA'dan
Az önce bay Chris bana seni tanımak istiyorum mu demişti yoksa ben mi yanlış duymuştum? ona anlamayarak baktım ve dediklerini idrak etmeye çalıştım sanırım biraz uzun oldu ve bay Chris söze atıldı "hayır yani yanlış anlama yazdığın proje ödevinde anlatımın muhteşem sanki konuya çok hakim biriymişsin gibi yani yazım dili o kadar profesyonel ki seni tanımak ve birlikte bir çok yazı yazmak istiyorum inan bana çok iyi bir ekip oluruz"dedi ve masum bakışlarını bana gönderdi, demek projemi okudu ve hoşuna gitti nedensizce mutlu oldum ve bay Chris e "tabi olur yani birlikte kesin çok iyi olucaz yani siz zaten iyisiniz birlikte de iyi olucaz biz yani evet ekip olalım"dedim tanrım dünyadaki ennnn saçma konuşmayı yaptım az önce ve felsefe hocama rezil oldum, kıkırdadı sanırım cümle içerisinde çok fazla yani kelimesini kullanıyorum ve çok iyi rezil oluyorum. Bay Chris'e döndüm ve "beraber yazı yazmaya ne zaman başlayacağız"dedim yüzüme bakıp ufak bi tebessüm etti ve "sence bugün nasıl olur" dedi hemen kafamı olumlu anlamda salladım ve devam ettim"bence bugün mükemmel çünkü dedemler birkaç günlüğüne İzmir'e gittiler"dedim tek kaşını kaldırıp konuşmaya başladı"dedenlerde mi kalıyorsun ufaklık"dedi içimde bı burukluk oluştu tabi ben de ailemle kalmayı isterdim eğer beni terk etmeselerdi hemen konuşmaya başladım"evet yaklaşık 13 senedir beraberiz" dedim bay Chris in yüzünde anlam veremediğim bir ifade oluştu kafasını belli belirsiz salladı ve "o zaman okul çıkışında benim arabamın yanına gel ufaklık" dedi kafamı salladım ve izin isteyip odasından çıktım kesinlikle mükemmeldi ama keşke eve gidip üstümü değişseydim sonuçta okul forması var üzerimde ve eteğin boyu rahatsız edici şekilde kısa tasarlanmış.

Çıkış ziline 1 dk kala hocadan izin alıp erken çıktım ve otoparka doğru ilerlemeye başladım tam tahmin ettiğim gibi bay Chris arabasına yaşlanmış beni bekliyordu hızla yanına gidip selam verdim ve karşısında dikilmeye başladım hafif bir tebessüm edip kapıyı açtı ve binmemi bekledi ne kadar da centilmen bir hocaydı hızla arabaya bindim o da bindiğinde arabanın çalışmasını bekledim ama çalıştırmadı kafamı sola döndüğümde bay Chris bana uyarıcı bakışlar atıyordu tanrım acaba yine ne rezillik yaptım da adam böyle bakıyor bana birden sert sesiyle konuşmaya başladı"sanırım emniyet kemeri takma gibi bir huyun yok ufaklık ama sorun yok sana yavaş yavaş  alıştıracağım şimdi o kemeri takıyorsun çabukk" dedi sahte bı sinirlilike gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım ve kuruluğu gitsin diye yaladım o sıra bay Chris'in bakışları dudaklarıma düştü yaklaşık 15 saniye sonra önüne döndü ve derin bı nefes alıp yutkundu bu hareketine anlam verememiştim sesiz kalmayı tercih edip kemerimi takmaya çalıştım ama sıkışmış durumda olan kemeri yerinden hareket ettiremedim birden bay Chris üstüme doğru eğildi elini sağ tarafıma atıp kemerimi taktı takarken derin bir nefes aldı ve bir süre öyle durdu sonra hızla çekilip arabayı çalıştırdı ve yola çıktık yaklaşık yarım saat sonra lüks bir villanın önünde durduk. Tanrım ev kocaman ve acayip lüks bir ev hayran bakışlarımı eve gönderirken bay Chris hafiften öldürdü ve "hadi içeri geçelim ufaklık" dedi ve arabadan inip yürümeye başladı bende arkasından paytak adimlarla ilerledim kapıya geldiğimizde yaklaşık 50 yaşlarında olduğunu tahmin ettiğim bir kadın kapıyı açtı ve bay Chris'e selam verdi bay Chris kadına dönüp"bu gün izinlisiniz bayan Mary"dedi bana döndü ve hadi içeri gel dedi arkasından yürümeye başladım salona geldik geniş siyah rengin hakim olduğu mükemmel bir oda vardı karşımda bayıldım ve bay Chris gibi koltuklardan birine oturdum.

Kısa bir sessizlik den sonra bay Chris"sence hangi konu hakkında yazı yazmalıyız ufaklık bir fikrin var mı?" dedi açıkçası aklımda bir konu var ama söylemeye çekiniyorum kısık sesle konuşmaya başladım "bence aile içerisindeki iletişim ile yazmalıyız günümüzde popüler olan konulardan biri bu gençlerin çoğu aile içi iletişim kurmakta başarısız" dedim bana hayran hayran bakmaya başladı tamam sessiz sedasız olabilirim ama genler kültürüm ve günümüzde yaygın olan şeyler hakkında bilgi sahibi bir bireyim. Bay Chris konuşsun diye yalandan öldürdüm sanki transtaymış gibi kendine geldi ve "olur tabi neden olmasın çok iyi bir konu başlığı hadi çalışma odama gidelim ve orada yazmaya başlayalım"dedi kafamı salladım ve üst kata yürümeye başladık

Chris'den

Tanrım bu kız aynı çilek bahçesi gibi kokuyor ve bu koku beni deli ediyor. Arabada kemerini takmasına yardım ederken aldık kokusunu ve artık yeni ilgi alanım kesinlikle çilekli şeyler.

sabrina/daddy issuesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin