(Medya:Louis WALKER)
8 yıl önce
Gecenin karanlığı karabasan gibi çökmüştü genç adam karısı ve kızını korumak için şehrin uzağındaki çiflik evine götürmüştü şimdilik herşey normal gidiyordu çekirdek aile şöminenin önünde tedirgince otururken kapının 3 kez tıklatılması onlar için kaçınılmaz bir son olmuştu genç adam kapıyı açmazsa daha kötü seylerin olacağını biliyordu yavaş ve temkinli adımlar ile kapıya yöneldi yavaşça kapının kulpunu indirdi ve kabusu olan o adama baktı istediği şey imkansızdı Peter karısını çok seviyordu ve kimseye vermeyecektiBella'nın babası kapıda beklerken Peter güzeller güzeli karısı bellaya baktı gözlerinin en derinine bakıyordu ona güven verircesine bakıyordu Bella bundan güç alarak babasına" ölüm bizi ayırana dek Peter ve sabrinadan asla vazgeçmem baba bu duruma bir son ver ve bizi rahat bırak"dedi bella'nın babası alaycı bir kahkaha atarak başını öne eğdi ve bir süre öyle durdu, kafasını kaldırıp kızına baktığında Bella babasının gözlerindeki ateşi gördü ve tek kurtuluşun kaçmak olduğuna kanaat getirdi.
O gece orada Peter'ın babası katil oldu oğlu ve gelinini kurtarmak için elini kana bulamıştı, kendine bir söz verdi biricik torunu sabrinaya bakacak ve zamanı gelince her şeyi ona anlatacaktı sabrına dedesinin yüzüne asla eskisi gibi bakamyacaktı ama onun güvenliği için sabrinayı WALKER ailesinden sakınacak ve zamanı gelince onu ailesinin yanına yani yurtdışına yollayacaktı bu plan sabrına sabrına 5 yaşındayken yapıldı ve uygulanmasına kısa bir süre kalmıştı
CHRİS WALKER
Sabrına bir süre sonra gidecekti dedesi olacak o herifin yaptığı planı anlamamak için aptal olmak gerekir o pislik adam benim Baba dediğim beni sokaklardan kurtaran ve bana evladı gibi davranan babamı öldürmüştü gözlerimin önünde üvey babamı öldürmüştü tek istediğim canının yanması ve intikamdı ve buna sevdiklerinden başlamak gerekiyordu.
Uzun zamanlar boyunca onları uzaktan seyrettim yanlarında küçük bir kız vardı muhtemelen Bella ablanın kızıydı ama burada ne işi vardı bilmiyorum ailesi onu neden götürmemişti anlamamıştım, biraz zaman geçtikten sonra adının sabrına olduğunu öğrendiğim kız ile basit ama etkili bir tanışma planladım onunla kafede samimi bir şekilde tesadüfen karşılaşacaktim yavaş yavaş içine sızacaktım ve hayatının merkezine yerleşecektim şimdilik planım böyleydi,
Üvey babam Bella ile Peter ın bir çocuğu olacağını duyduğu andan itibaren sabrinayı yok etmeye çalıştı bu evliliği onaylamıyordu ve bebeğin onları birbirine daha çok bağlayacağını biliyordu ben de aynı fikirdeydim fakat onla tanışıp zaman geçirene kadar.Sabrına bu davada masum olan tek kişi o bir melek gibi saf ve temiz bir kız intikamım için onu tehlikeye atamazdım onu tanıdıkça daha da bağlanıyor ve onu daha da yakından tanımak istiyordum, benim olsun istiyorum sadece bana karşı kibar olsun sadece bana karşı tüm masumiyeti ile karşılık vermesini istiyordum o kadar bencilim ki onu herkesten sakınıp korumak istiyordum onu kendime saklamak istiyorum bu istekler beni kuşkuya düşürse de onu deli gibi istiyorum.
Babam ölmeden önce sürekli mafya masasına benim oturacağımı söylerdi ona göre diğer oğlu yani Louis tam bir serseri şımarık bir çocuktu bu yüzden masanın başına ben geçtim benden sonra ise Louis geçecekti bu yüzden Louis ile aramız acayip bozuktu zaten ben geldiğimde daha yeni doğmuştu o zamanlar ondan büyüktüm ve onunla ilgileniyordum fakat hiçbir zaman aramızda bir bağ olmadı beni sürekli kıskanıyor ve aynı kanı taşımadığımız için benim masaya oturmamı hiç istemiyordu.
Çok kısa bir bölüm oldu ama sınav haftasında anca bu kadar oldu
Söz veriyorum öbür bölümü oku oku bitiremeyeceksıniz öpüldünüz 💋💋😘😘