MAFYA

401 14 0
                                    

SABRİNA'dan
Çalışma odası baya büyüktü fakat iç karartan ketum bir havası vardı çoğunlukla siyah renkler ve deri kumaşlar odayı mesken tutmuştu, beraber masaya geçtiğimizde tam da yanıma oturdu ve bacaklarımız temas etti o an sanki vücudumdan bir elektrik dalgası geçmiş gibi hissettim ama bay Chris rahatsız olmasın diye bacağımı kendime doğru çektim, önümüzde birer kalem ve yine siyah Kapaklı ajanda vardı hemen elime kalemi alıp boş kağıda yazı yazmaya başladım oldukça uzun bir süredir kafamı kaldırmamışdım yaklaşık 5 sayfa yazı yazmıştım sanırım ilerdeki meslek seçimim makale yazarı olmak. Kafamı kaldırdığımda bay Chris bana bakıyordu birden ne yapacağımı şaşırıp elimi masaya attım o anda üstümde sıcak bı sıvı hissettim tanrimm kahveyi üstüme dökmüşdüm birden bacaklarımdaki iri elle kendime geldim bay Chris bana endişe ile bakıyordu ve üstümü çıkarmamı söylüyordu ne yapacağımı şaşırdım yine, birden bileğimden tuttu ve odadan çıkardı banyo sandığım yere geldik bay Chris kapıyı açtı ve benimle içeri girdi banyoda ikimiz vardık eli eteğimin fermuarına gitti utançla onu durdurdum ve"ben hallederim bay Chris endişelenmeyin çok yanmadım"dedim yalandı bacağım diz kapağıma kadar yanmıştı ve acayip derecede ağrıyordu, bay Chris inanamayarak baktı ve "bekle ufaklık sana kıyafet getireceğim bu sırada sen de eteğini çıkart ve bacaklarına su dök"dedi kafamı salladım ve gitmesini bekledim

Yaklaşık 5 dk sonra bay Chris gelmişti elinde beyaz bir tişört ve şortla geldi şortun içinde de iç çamaşırı vardı üzülsem  mi şaşırsam mi bilemedim onun evinde iç çamaşırı ne işi vardı??? hani hayatında kimse yoktu bu ne o zaman ama duuurr belki kardeşi vardır ya da annesi neyse banane ya sonuçta adamın evindeki şeylere mi karışıcam ne ilgilendirir beni hızla üstümü giydim, tişört bana elbise gibi olmuştu üzerindeki ağır erkeksi kokudan bay Chris'in olduğunu anladım hemen boyumun 1.70 olmasına rağmen tişört baya büyük geldi gerçi bay Chris de kocaman bir şey boyu 1.90 dan aşağısı değildir kesin, banyodan çıktım bay Chris duvara yaşlanmış elinde bir krem ile bekliyordu krem kesin bacağım içindir gözleri üzerimde dolaştı vücudumu baştan aşağı süzdü ve bakışları bacaklarımda durdu uzun süre baktı ve sonunda gözlerime bakabildi yanıma geldi ve"beni takip et sabrina"dedi bana ismimle seslenmişti yine birden içim titredi yürümeye başladık arkasından yürümeye devam ettim yine salona gelmiştik.

Tekli koltuklardan birine oturdum bay Chris ise tam karşımdaki çiftli koltuğa oturdu yüzünde farklı bir ifade vardı, eliyle yanındaki yere vurdu sanırım yanına gitmemi istiyordu ayağı kalktım ve ona doğru yürümeye başladım tam karşısındayken ayağım sehpaya çarptı ve bay Chris'in üstüne düştüm,kafam onun boynundaydı birden vücudumun altındaki bedenin kasıldığını hissettim tanrimm çok utanıyorum şu ankalkmaya çalıştım fakat bay Chris iri elleri ile belimden tuttu ve beni kendine bastırdı o an altımda bir sertlik hissettim tanrım hayatımda kimseyle öpüşmemistim ama bu sertliğin ne anlam geldiğini biliyorum elim bay Chris'in omuzlarindaydi ve şu an çok yanlış bir pozisyonda duruyorduk bay Chris yine beni kendisine bastırdı ve hırıltılı bir ses çıkardı  altımdaki sertlik yüzünden rahatsız oldum ve kımıldamaya başladım  bay Chris derin sesi ile uzunca inledi, kasıklarımda ki sızıntı arttı ve ben bu sızıntının geçmesini istiyordum,bay Chris'in elleri bacaklarımdan belime doğru gitti ve beni tek bacağının üstüne oturttu boşta kalan eli ile krem kutusunu açtı işaret ve orta parmağına kremi aldı yavaş hareketlerle bacağıma sürmeye başladı o sıra ben de stresten dudaklarımı ısırıyordum birden bay Chris bana doğru baktı yanlışlıkla dudağımı sert ısırdım ve ağzıma metalik bı tat yayıldı bay Chris'in bakışları anında dudaklarımı buldu baş parmağını dudağımın kanayan tarafina doğru götürdü ve sildi ardından mavilerini yeşillerime dikti ve baş parmağını ağzımın içine doğru soktu bende hemen emmeye başladım emerken ıslak sesler çıkmaya başladı bay Chris sesli bir şekilde yutkundu ardından işaret ve orta parmağını yan yana getirdi ve yine ağzımın içine doğru ittirdi tekrar emmeye başladım bu sefer o elini sabit tutuyordu ben de kafamı ileri geri hareket ettirdim ve parmaklarını emmeye devam ettim o da dudaklarını ısırdı birden beni altına aldı şu an koltukta ben altta o üste duruyorduk bay Chris kendisini sürekli bana sürtüyordu,yavaş yavaş yüzüme doğru yaklaştı dudaklarını ilk burnuma bastırdı ardından çeneme ve boynuma doğru yol aldı,boynuma ıslak öpücükler bırakıyordu bu yaptığımız çok yanlıştı bakışlarını bana çevirdiğinde titrek sesimle konuştum,"bay Chris bu yaptığımız yanlış ben henüz reşit bile değilim üstümden kalkın lütfen"dedim yüzüme bakmaya devam etti bakışlarında kızgınlık vardı tam bir şey söylicekken telefonu çaldı ekranda MARTIN ismi vardı bay Chris'in yüz ifadesi gerginlesti ve telefonunu alıp mutfağa geçti sanırım önemli bir telefondu,ama acaba neden önemli yada da Martin kim , merakım yüz üstüne çıkmaya başlamıştı salondan kalkıp mutfağa doğru sessiz adımlarla ilerledim o sırada bay Chris'in sesini duydum"Ne demek adam kaçtı Martın ben boşuna mı para ödüyorum size....bak Martin o adamı bulup işini bitiriyorsunuz anladın beni bitirin işi o pislik herifi bir daha karşımda canlı olarak görmek istemiyorum" dedi ve sesler kesildi sanırım telefonu kapattı.

sabrina/daddy issuesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin