CHRİS

342 7 0
                                    


(Medyadaki Nadia)

İLAHİ BAKIŞ

bu hayatta adam ne istemediyse o başına geldi kendine yıllar önce aşık olmayacağına dair söz vermişti, Chris sözünün eri bı insandır asla sözünden dönmez ama karşısına çıkan ufaklığı ona tüm sözlerini yedirmişti.

Chris daha üniversite 1. sınıftayken Nadia denen kıza aşık olmuştu hem de deliler gibi o zamanlar Chris Nadia sayesinde ilaçlarını düzenli kullanmış ve dokturuna görünmüştü, Chris o kadar aşıktı ki bir gün Nadia ya evlenme teklifi etmek için dağ evine götürdü fakat Chris'in babası bu duruma karşıydı ona göre evlilik pişmanlıktı Chris evlenmemeliydi üniversiteyi bitirip şirketin ve yer altının başına geçecekti. Herkesin karşısında korkudan bacakları titrediği kişi Chris olacaktı çünkü diğer oğlundan pek ümitli değildi. Bu yüzden Nadia dağ evine giderken arabası kaza yaptı tabi kaza denilirse Chris'in babası Nadia ya suikast düzenlemişti Chris o gece sabaha kadar bekledi fakat Nadia gelmedi,şehre inerken yoldaki ezilmiş aracı görünce içinden bir parçanın koptuğunu ve asla tamamlanmayacağıydı.

Chris bu olaydan sonra ilaç kullanmayı bırakmış ve kendini aşka kapatmıştı taaki sabrına karşısına çıkan dek. Sabrına ile Nadia arasındaki benzerlik inanılmaz derecede fazlaydı sanki Nadia reenkarnasyon geçirmiş de sabrinanın vücudunda hayat bulmuş gibiydi Chris onu gördüğü andan itibaren merceği altına almıştı,sabrina hakkında herşeyi öğrenmişti ailesinin onu neden terk ettiğinden tutun iç çamaşırı bedenine kadar her şey. Tabi dedesinin de ne haltlar karıştırdığını öğrenmişti bu kız Chris'in ilgisini çok çekiyordu. Umarım sabrinanın sonu da Nadia gibi olmaz...

Chris'in babası Robert sürekli karısını aldatan ve neredeyse hiç eve gelmeyen bir adamdı Chris çocukluğunda babasını neredeyse hiçbir zaman görmezdi onunla sürekli annesi Lisa ilgilenirdi küçük kardeşi zaten ayrı bı dünyadaydı sürekli yurtdışında kalırdı Amerika'ya toplasan 5 kez falan gelmiştir.

Chris yer altı işlerine 23 yaşında başlamıştı o kadar kurnazdı ki tam bu iş için uygundu zehir gibi zekası vardı ve oldukça çekici bir insandı.Eğer rakibi kadın ise kimse ona karşı koyamoyordu fantazi sahibi bir insandı

Eğer rakibi kadın ise kimse ona karşı koyamoyordu fantazi sahibi bir insandı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




sabrina/daddy issuesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin