HENRY CAVİLL

410 9 0
                                    

HENRY'den

Sonunda adamımı o lanet Chris'den kurtarmıştım, kesin Chris çıldırıyordur. Bu Chris ile uğraşmak insanı yoruyordu biraz kafa dinlemeye her zamanki yerim olan denizin en uç tarafındaki banka doğru adımladım,banka yaklaştıkça ağlama sesi geliyordu. Bankta minik bir kız ağlıyordu. Neden gecenin bu saatinde burda olduğunu merak ettim ve yanına doğru adımladım, ilk başta beni farketmedi sonra yüzünü bana döndü ve incelemeye başladı minik kız beni incelerken denize doğru baktım. Minik kıza sorular sordum ama cevap vermedi en sonunda kendimi tanıttım o da tanıttı adının sabrina olduğunu söyledi. Bu kız çok hoşuma gitmişti, yaşını merak ettim. Sırf yaşını söylesin diye küçük muamelesi yaptım ve yakında 18 olacağını öğrendim, açıkçası ben daha küçük bekliyordum o da benim yaşımı sordu, güzelce sohbet edecekken kalkıp gitti, normalde insanların peşinden gitmeyi sevmen ama içimdeki bir ses gitmemi söylüyordu, ben de sabrina'nın peşinden gittim sanırım taksi arıyordu ve malesef bu saate bu ıssız yerde sabaha kadar taksi bulamaz yanına gidip omzuna dokundum, onu eve bırakabileceğimi söyledim ama ret etti tanrım en sinir olduğum şey geri çevrilmek tam ona bir şey söylicekken yola gitti, az kalsın araba çarpıyordu belinden tuttum ve kendime doğru çektim ona araba çapıcak diye o kadar çok korktum ki , sanırım şu an şokta çünkü dediğim hiçbir şeyi yapmıyordu,sabrinayı arabama doğru götürdüm ve bindirdim,transtan çıkmış gibi kendine geldi ve onu eve bırakmamı söyledi lafını ikiletmedim ve evine doğru sürdüm arabadan inmeden önce yine hastaneye gitmeyi teklif ettim yine istemedi, ben de ona kartvizitimi verdim ve aramasını söyledim, neden bilmiyorum ama beni aramasını istiyordum umarım arardı.

Sabrına

sabrina/daddy issuesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin