BAR

312 10 0
                                    

Sabrına
Sabah gözümü açtığımda boğazımdaki kuruluk ile yüzümü buruşturdum su içmek için alt kata indim tezgahtaki sürahi den koca bir bardak su içtikten sonra odama geri gitmek için merdivenlere yöneldim ilk basamağı çıktıktan sonra salondan dedemin sesini duydum"sabrına Collins hemen salona geliyorsun" bana emir verilmesinden hiç hoşlanmam ama daha fazla arıza çıkarmamak için yanına gittim çatılan kaşları ve kasılan çenesinden ne kadar sinirli olduğu belliydi diğer günler gibi üzerinde takım elbisesi vardı sakalları belli bir hizadaydı ve dik bakışları herzaman ki gibi deliciydi,yüzüme karşı yumuşak sesle sorduğu soru beni dumura uğrattı "dün gece nerede kaldın" ona verebilecek mantıklı bir cevabım yoktu sonuçta ona felsefe öğretmenimin evinde kaldım hatta şömünenin önünde de uykuya daldım diyemezdim herhalde mantıklı bir yalan düşünmeye başladım,bı arkadaşımda kaldım dedim elini çenesine atıp ovaladı "sabrımı sınama torunum, eminim bunu istemezsin"dedi korkunç bir sesle aklıma gelen ilk şeyi söyledim"otelde kaldım" hızlıca söylediğim kelimeler ile dedemin bakışları daha da sertleşti onu dilemek ve bakışlarına maruz kalmamak için ayağa kalktım tam o sırada yanağıma yediğim tokat ile oturduğum yere geri düştüm, yanağım çok fazla sızlıyordu ama kalbimden çok değil dedem 17 yıldır ilk defa bana vurmuştu gözlerim dolmaya başladı bakışlarımı dedeme yöneltdiğim de yüzüne hayal kırıklığı ile baktım sanırım o da yaptığından pişman olmuş gibi bakışları yumuşadı ona olan sempatim eskisi gibi olmayacaktı kesinlikle zaten dün olanları unutmuş da değildim.

2 saat, banyoda geçen bomboş 2 saat dedemle konuşmadan odama geldim ve banyodan çıkmıyordum suyun altında olmak bana iyi gelmişti sadece bendenen acaba kalp için de bir yöntem var mıydı?
Banyodan çıkar çıkmaz üstümü giğindim ve çok yakın olmayan arkadaşım nacy'ye mesaj attım bu gün benim doğum günüm berbat geçiyordu ama öyle bitmeyecekti, nacy ye bara gitmeyi teklif ettim o tam bir bar kızıydı ilk başta tedirgin olsa da doğum günüm olduğunu söyleyince bizi şehrin en iyi barına götüreceğini söyledi ve kuzeni orda barmen olduğu için girmemizin kolay olacağını söyledi zamanında onun biyoloji ödevini yaptığım için kendime teşekkür ettim. Saat 10 gibi evden çıktım attığı konuma gitmek için taksi çağırdım normalde dedem olsa asla izin vermezdi ama son tartışmamızdan sonra evden gitmişti büyükannemi ise hiç görmemiştim muhtemelen dinleniyordur diye düşündüm ve gelen taksiye binip yola çıktım.

Walker Bar taksiden inince gözüme çarpan ilk şey kocaman neon ışıklar ile yazılmış bar ismiydi bu isim bana oldukça tanıdık gelmişti ama çıkaramadım, kapının yan tarafına geçip nacy'yi beklemeye başladım,yaklaşık 5dk sonra nacy gelmişti ve ıslık çalarak beni süzmüştü çok fazla abartı giyinmemiştim aksine baya sade bir siyah elbiseydi kolları tüllü gövdesi büzgülü ve biraz mini bir parçaydı, ayakkabı olarak ise bilegimin biraz daha üstüne kadar bağlamalı olan parlaklı bir şey seçmiştim saçlarım ise açık şekildeydi ve makyajım abartısız bir şekilde sadeydi. (medyada varrr)

 (medyada varrr)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
sabrina/daddy issuesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin